AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg lurer på om dere menn som er sammen med eller har vært sammen med kvinner som har barn fra tidligere forhold, kan si noe om hvordan dere tenkte i forhold til å treffe kjærestens barn. Hvor lenge var dere sammen før dere ønsket å møte barnet til kjæresten? Hvilke elementer skulle være på plass i forholdet før dere ønsket å etablere en relasjon til barnet? Ønsket dere å vente med å treffe barnet når kjæresten deres mente at det var tid for å treffe barnet hennes? Anonymous poster hash: 3f22d...6ee
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 barnet mitt får ikke treffe noen som ikke er seriøse med meg. Ingen som har vært så heldige å treffe henne enda. Anonymous poster hash: 84e99...625
Sulosi Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Min mann sier at ungene mine var en del av meg og at det var viktig for han å vite at han ble godtatt før vi gikk videre i forholdet. Han var på besøk noen ganger uten at de skjønte hvorfor. Når ungene begynte å snakke om han, at de likte han osv, fikk de vite hvorfor han kom til oss.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Klokt! Min mann sier at ungene mine var en del av meg og at det var viktig for han å vite at han ble godtatt før vi gikk videre i forholdet. Han var på besøk noen ganger uten at de skjønte hvorfor. Når ungene begynte å snakke om han, at de likte han osv, fikk de vite hvorfor han kom til oss. Anonymous poster hash: db6b0...c90
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 En jente kan være så forelsket og tro hun takler stemorsrollen. Så møter hun barna og ombestemmer seg etter ett år. Lurt at hun treffer barna tidlig, aldri føler seg tilsidesatt. Trenger ikke introdusere henne som kjæreste før enn du vet at hun takler denne rollen.Anonymous poster hash: db6b0...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå