AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Den siste uken har kjæresten min vært utrolig rar, og i dag fikk jeg bekreftet deg jeg har vært livredd for... Han hadde sex med eksen sin forrige uke! Jeg er helt knekt og vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg er ferdig med han, så den biten er grei... Det som er problemet er hvordan jeg skal komme meg videre herifra.... Jeg gråter og gråter og er forbanna.... Hjelp meg med noen gode råd! Jeg så fortvilet.... Anonymous poster hash: e4480...21d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Gode venninner, litt god mat (is?), turer i fjellet, en sydentur på et par uker, dra på byen med venner... Få tankene over på noe annet... Og innse tilslutt at han ikke var verdt deg.Anonymous poster hash: 61401...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 du må desverre bare gå igjennom de stadiene med sinne, gråt, likegyldighet og aksept. det du KAN gjøre derimot er å fylle opp dagene dine. men IKKE steng ute følelsene dine. uff for en drittsekkmann Anonymous poster hash: 05834...de0 1
Gjest Teta Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Bare gråt og vær forbanna. Du vil komme over det, det lover jeg. Min erfaring er at det er enklere å komme over noen som har behandlet deg dårlig/vært utro, enn over en bra mann som "bare mistet følelsene" for deg.
Trymmir Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Æsj da, kjip fyr! Gråt til du ikke orker å gråte mer, bedre å få det ut enn å stenge det inne, selv om han var en drittsekk. Ellers er venner gode å ha i slike situasjoner, finn tid til å kose deg mellom tårene også. Gi deg selv tid, plutselig dukker det opp en bedre kar skal du se, en som vet å behandle deg med respekt 1
Gjest Pheel Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Har du mulighet til å ta deg litt fri, så gjør det. Dra til en venninne, foreldrene dine eller andre du kan søke trøst hos om du også har den muligheten, og fyll dagene dine med noe, men ikke fortreng følelsene, du har lov til å være fly forbanna og veldig såret nå. Uff, håper du kommer deg gjennom dette. Så mye fælt utroskap fører med seg...
Stine Solbakken Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Som en som brukte 2 1/2 år på å komme seg over en gutt, og ikke enda vet om hun er over han har jeg disse rådene: Gå igjennom stadiene sinne (jeg hater han, han er en dritt), deppresjon (hvorfor gjorde han det, er de meg, finner jeg noen å bli glad i igjen?), likegyldighet (jeg har det bedre uten han, han er ikke verdt tiden min) og aksept (ting blir bedre, tenker ikke så mye på han) 1. Snakk med noen, om ALT. Jeg gikk rundt og holdt alt inne i over et halvt år og det var helt jævlig Selv om du kanskje virker sint, lei deg, tom eller alle sammen. Så hjelper det kanskje ikke der og da, men å snakke om alt fra det positive og så over til det negative hjelper 2. sett opp en liste med ting som irriterer deg ved fyren, gjerne når du er sint. Da er det lettere å finne ting du misliker med han, enn når du sitter og gråter og ønsker han tilbake. 3. Vær i aktivitet. Enten det er å trene hardt, gå en tur alene eller med en venninne. Eller med en hund (gjerne lån en om du ikke har en selv, med mindre du er redd for de). 4. Dra gjerne ut, men aldri drikk deg ordentlig full før du er over depresjonsdelen (fare for å si eller gjøre noe man angrer på dagen etterpå) 5. Noen mener at "To get over someone, you have to get under someone else". Dette er individuelt, men for min del gjorde det bare at jeg følte meg tom, og jævlig dagen etterpå. 6. Slett nr, alle bilder (eller lagre de et sted hvor du ikke får tilgang, gi passordet til en vennine eks.) Da har du de, men du kan ikke gå inn og begynne å gråte over de hver gang du får et anfall av "jeg savner han" 7. Styr unna filmer og sanger som får deg til å hylgråte over en lengre tid. I starten er det helt greit, man må gråte ut, men over tid, gjør det bare depresonsfasen verrre og unødvendig lang 8. Finn deg en ny "hobby". Finn deg en venninne å tren med, lær deg noe nytt (eks. lage god og sunn mat, det får tiden til å gå og samvittigheten er ren) 9. Unn deg noen "beauty treatments" eller "gjør noe nytt". Som å ta en manikyr elelr ansiktsbehandling, ha en spakveld hjemme, prøv noe nytt (kanskje stripe håret, gjør et vågalt kjøp) 10. Si til deg selv, frem til du tror på det selv, at du fortjener noe mye bedre enn en kåt jævel som ikke klarer å holde fingrene av fatet ved den første lille fristelse han kommer over 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 TS her... Her var det mange fine råd... Jeg trodde virkelig at jeg betydde noe for han og at det vi hadde var spesielt... Vi har hele tiden sagt at det som har vært det spesielle mellom oss er ærligheten og åpenheten.... Jammen sa jeg smør! :'( Anonymous poster hash: e4480...21d
bebisss Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Hei ts. For en drittfyr han er! Nå har jeg også gått igjennom en slik fase, bare at han mista følelsene, men det jeg fant ut var at jeg måtte tillate meg selv å cære lei meg.hvis jeg var for opptatt med å tenke på noe annet så satte jeg egentlig bare følelsene på "vent", for følelsene kom enteb jeg ville eller ikke. Jeg gråt ut de første ukene og var helt på bunn, men jeg lot det skje, for da ville jeg bli bedre raskere og jeg ville ikke sitte der med sorg i månedsvis fordi jeg prøver å gjemme/glemme de. Du skal tenke hva slags dritt han er, men det vet du nok. Han fortjener ikke ei jente som deg
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 TS her... Jeg prøver å tenke at ikke engang JEG fortjener dette... Det gjør bare så vondt at han har kastet bort alt vi har hatt sammen for et ligg med eksen sin... Jeg føler meg bare så utrolig lite verdt og dum..... Anonymous poster hash: e4480...21d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 TS her... Jeg prøver å tenke at ikke engang JEG fortjener dette... Det gjør bare så vondt at han har kastet bort alt vi har hatt sammen for et ligg med eksen sin... Jeg føler meg bare så utrolig lite verdt og dum..... Anonymous poster hash: e4480...21d Det er vanlig å tenke sånn, men det er likevel ikke sant. Er du ikke glad du ble kvitt han nå istedet for senere? Anonymous poster hash: 3654a...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå