AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 For noen dager siden skulle jeg flytte hjemmefra.. Spurte pappa om han kunne ha senga mi i boden hans i mens, siden mamma ikke hadde plass hjemme hos seg. Skulle hente sanga mi idag og når jeg kom til han, så spurte han om hva jeg skulle ha for senga. Senga hadde visst nok blitt ødelagt, ene beinet hadde knekt eller noe sånt.. "Fordi det gikk litt hardt for seg med en dame" Kjenner jeg er små forbanna.. Nå har jeg ikke engang seng! Ikke har jeg råd til en ny heller da jeg akkurat har betalt dep. på leiligheten og jeg kjøper hvertfall ikke brukt! Pappa har dårlig råd fra før av, så føler ikke jeg kan forvente så mye penger for den senga... Noen som vet om et sted dem selger litt billig, men fin DOBBELseng? Anonymous poster hash: 92bfa...2d9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 For noen dager siden skulle jeg flytte hjemmefra.. Spurte pappa om han kunne ha senga mi i boden hans i mens, siden mamma ikke hadde plass hjemme hos seg. Skulle hente sanga mi idag og når jeg kom til han, så spurte han om hva jeg skulle ha for senga. Senga hadde visst nok blitt ødelagt, ene beinet hadde knekt eller noe sånt.. "Fordi det gikk litt hardt for seg med en dame" Kjenner jeg er små forbanna.. Nå har jeg ikke engang seng! Ikke har jeg råd til en ny heller da jeg akkurat har betalt dep. på leiligheten og jeg kjøper hvertfall ikke brukt! Pappa har dårlig råd fra før av, så føler ikke jeg kan forvente så mye penger for den senga... Noen som vet om et sted dem selger litt billig, men fin DOBBELseng? Anonymous poster hash: 92bfa...2d9 Herregud. jo du kan forvente at han kjøper ny når han ødela den. bare be om det. det er hans skyld at den er ødelagt = han kjøper ny. Anonymous poster hash: 86460...8b0 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 At han har dårlig råd får være hans problem i denne sammenhengen. Man ødelegger ikke tingene til barna sine uten å erstatte. Han skal liksom være foreldern i forholdet dere i mellom. Be han kjøpe en minst like bra seng i morgen den dag!! Og lær av dette. Ikke benytt deg av pappas bød flere ganger.Anonymous poster hash: deae2...161 1
Lila Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Selvfølgelig kan du forvente å få en ny seng når det er han som har ødelagt den.
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 forvent en ny seng. det der er jo bare uhørt!
Peter007 Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Be om helt ny seng så ber han om leie for lagring i boden av sengen
xfce123 Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Hehe, fattern din er legendary. Han må vel være over 50? Heter han Charlie Sheen? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå