Gå til innhold

Gå på date eller bare gi opp siden jeg har fått mye avslag/ eller mest blitt utnytta før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liten tro på meg selv, for jeg har blitt så mye utnyttet og fått så mye avslag før... Har møtt masse menn via nettkanaler. Og tenker: hvor mange skal jeg egentlig måtte møte? .... huff....

Jeg har vel møtt ca 20-25 personer via nettet før.... : 3 av disse ønsket forhold med meg men der var det meg som ikke var interessert, 4 personer påsto at de ønsket forhold med meg, men jeg trodde de ikke, Ca 3-4 personer virket uinteressert i meg og forsvant, resten av ute etter sex.... Det er ihvertfall slik jeg føler det....

Hvis dere var meg og hadde opplevd dette.... Ville dere forsatt forsøkt å gå på ny date for å forsøke å finne kjærligheten? Jeg vil liksom gi den opp men samtidig synes jeg at det er dumt.... Føler oddsene mine er dårlig pga tidligere erfaringer, men jeg håpe jo....

Anonymous poster hash: 955d9...99c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb med deg selv først! Du kan fortsette datingen når du har fått orden på livet ditt og har troen på deg selv.

Skrevet (endret)

Gjør som Nettinett sier, bruk 6 mnd bare på deg selv og bygg deg opp, bli glad i seg selv, så kommer kjærligheten til slutt. Ikke jag etter den, da skremmer du den vekk :)

Endret av Sophie-Ann
Skrevet

Dating skal ikke være et desperat jag etter den rette, det skal komme litt naturlig. Enig med de andre to her, glem alt med nettdating og tull en periode. Sats heller på ting som gjør DEG glad! Enten det er å kose deg med bøker, filmer, skiturer, reiser. Jeg merker selv at hver gang jeg slapper litt av og ikke anstrenger meg sånn så ender jeg ofte opp med en date.

Gjør noe hyggelig for deg selv, enten ta deg en frisørtime, en helg til en storby med shopping og god mat eller unn deg et nytt antrekk. Er viktig å skjemme bort seg selv :)

Anonymous poster hash: b145d...99d
Skrevet

Problemet for de fleste som har det som TS er at de ikke har midlene til å leve det livet de ønsker. Fordi de føler at de ikke lever før de kan reise, handle osv.. Dermed blir de desperate etter å finne en mann som kan ta dem med på reiser, kjøpe antrekk til dem osv.

Mitt råd er å bruke de 6 månedene på å finne seg en bedre jobb, eventuelt begynne på en utdannelse, lese noen selvhjelpsbøker eller andre interessante og nyttige motivasjonsbøker. Lage gode retter hjemme til venner og familie, gå turer i nærområdet, begynne å trene (eventuelt mer) altså gjøre ting som ikke koster så mye men som skaper store endringer i mestringsfølelse og som gir livsglede.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du må drive med nett-dating?

Du treffer vel menn på andre måter?

Mye bedre, for da merker en best kjemien :-)

Men gi ikke opp! Ta en pause ved å kun tenke på deg selv. Lykke til du :-)

Anonymous poster hash: 48db2...7d5

Skrevet

Nettinettet har gode råd :-)

Som alltid.

Anonymous poster hash: 48db2...7d5

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange har du datet i det virkelige liv - dvs. utenfor nettet?

Ikke for aa virke harsh, men det sier seg vel selv at hvis samme strategi ikke fungerer tyve ganger paa rad, saa er det paa tide aa skifte? Spesielt naar det du har forsokt ikke er normen.

Skrevet

Helt enig med Nettinett. Det er noe av det samme jeg har drevet med de siste 8 mnd og har planer om å fortsette: jeg har ENDELIG begynt å trene jevnlig, jeg har utfordret meg selv på mange områder, fått nye venninner og generellt fått mye bedre selvbilde/selvtilitt. Jeg har begynt å like den jeg og føler jeg endelig har begynt å finne ut hvem jeg er og hva jeg vil her i livet. Har holdt meg unna gutter hele veien..var gjennom et stygt brudd i fjor sommer, ble brukt av en fyr for sex etter det og dumpet av en annen til fordel for hans ex etter det igjen. Så da følte jeg meg rimelig uattraktiv og selvtilitten var på bånn.

Nå idag ser jeg jo at jeg hadde jo aldri endt opp med disse guttene hvis jeg hadde hatt selvtilitten i orden, nå ser jeg jo at jeg fant meg i mye rart som kun en person som ikke har troa på at hun kan få noe bedre hadde funnet seg i. Idag hadde jeg vært ute av døra lenge før, med en gang varsellampene begynte å blinke.

Anonymous poster hash: 51674...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...