AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Har noen erfaring med Tassimo kaffemaskin? Type kapsel. Er du fornøyd? Evnt hvorfor er du ikke fornøyd? Er kaffen god? Hva med resten, kakao, osv? Innspill mottas med takk.Anonymous poster hash: 15250...9bc
Anglofil Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en slik maskin. Jeg drikker ikke kaffe selv, men kjæresten min gjør det (samt andre familiemedlemmer). Jeg er fornøyd ift utvalg og pris. Det er enkelt å få tak i kapsler (f.eks på nærbutikken min som er Kiwi har de flere typer). Det er mange ulike typer kaplser som gjør at man kan velge mellom mye forskjellig. I følge kjæresten min er kaffen god, og han er fornøyd med utvalget. F.eks får man Freia kakaokapsler, Evergood-kaffekapsler osv. Det er jo veldig mye å velge mellom og så langt har kjæresten min ikke noe å klage på. Andre familiemedlemmer virker også fornøyde. Ellers enkel å rengjøre og bruke (selv om jeg ikke drikker kaffe selv bruker jeg gjerne maskinen når jeg skal ha kakao). Min maskin kostet 299 kr på salg og veldig fornøyd med det, føler jeg har fått mye maskin for pengene. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har smakt en sånn prøve "shot" med kaffe fra Tassimo i en stand. Jeg syntes den smakte veldig utvannet, men det kan ha vært pågrunn av tilberedelsen. Anonymous poster hash: e9efd...603
_Aries Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har Tassimo og er veldig fornøyd. Synes den lager veldig god kaffe, og liker godt Freia sin varm sjokolade. Har en tendens til at ikke all sjokoladen kommer ut, men det er ikke verre enn å ta enn kniv å skjære en liten stripe og tømme resten av kakaoen i koppen. Prøvde Latte Maccihato, den var helt ok, ikke den beste jeg har smakt. Alt i alt, stort utvalg, og ikke så vanskelig å få tak i. Det jeg liker aller mest med den er at den leser strekkoden på kapslene slik at man får riktig mengde vann og temperatur, det er det ikke alle som gjør. Enkel å rengjøre også
Avalon Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Vi er også fornøyd med vår. Nå drikker ikke vi kaffe men, drikker en del chai latte. Har også prøvd Milka og Chadburry (?) sin kakao, og de var også ganske gode.
Lykkerusen Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Er veldig fornøyd med min=) Til nå har jeg smakt evergood kaffe og kakaoen. Kaffen ble veldig god:) Også er det digg at det går så fort !
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har Tassimo og er veldig fornøyd. Synes den lager veldig god kaffe, og liker godt Freia sin varm sjokolade. Har en tendens til at ikke all sjokoladen kommer ut, men det er ikke verre enn å ta enn kniv å skjære en liten stripe og tømme resten av kakaoen i koppen. Prøvde Latte Maccihato, den var helt ok, ikke den beste jeg har smakt. Alt i alt, stort utvalg, og ikke så vanskelig å få tak i. Det jeg liker aller mest med den er at den leser strekkoden på kapslene slik at man får riktig mengde vann og temperatur, det er det ikke alle som gjør. Enkel å rengjøre også Hold kapselen under varmt vann før du lager kakao, da får du ut alt=) Anonymous poster hash: d6d2d...cad 2
_Aries Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hold kapselen under varmt vann før du lager kakao, da får du ut alt=) Anonymous poster hash: d6d2d...cad Ah, det skal jeg prøve neste gang, takk for tipset! Endret 18. februar 2014 av _Essx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå