AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Svigermor kalte meg eksens navn... Anonymous poster hash: ba347...aa3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Javel. Litt pinlig i halvannet sekund. Sånt skjer. Var det noe mer? Anonymous poster hash: c09bb...429 21
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 uups, jeg kaller min samboer gjennom 5 år for eksens navn. Han blir ikke lei seg bare lynende forbanna. Anonymous poster hash: a8925...684
Chloe- Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Det gjorde min også. Hun ropte opp på mandags morgen: "Skal Ida ha frokost?" Gjett hvem som hadde sovet der lørdagskvelden... 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Det gjorde min også. Hun ropte opp på mandags morgen: "Skal Ida ha frokost?" Gjett hvem som hadde sovet der lørdagskvelden... Hvordan gikk det da du fant ut av det? Selv har jeg aldri opplevd å bli kalt eksens navn, men om jeg hadde blitt det tror jeg nok at jeg hadde blitt litt satt ut og kanskje irritert/sur og lei meg.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Det har jeg også opplevd at svigerfar har gjort. Og kjæresten min for den saks skyld. Men det var tidlig i forholdet og jeg klandrer dem ikke. Sånt skjer.Anonymous poster hash: 292fe...203 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Svigermor og dama ble helt rare (og tullete) etter hun klarte å kalle meg for eksens navn. Samme dagen hadde jeg jo drømt at dama hadde sex med eksen sin.. Jeg vet at ham liker henne fortsatt og sender en sjeldent gang meldinger til hun, så syntes dette var litt små skummelt. Vi har vært sammen i 2,5 år, så det er ikke pga at det er tidlig i forholdet.. Anonymous poster hash: ba347...aa3
OppNedPåAlt Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Det har min stefar gjort og foreldrene hans. Thomas ble til Christian. Flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Bestefaren min har hele livet mitt ofte kalt meg for navnet til moren min. Anonymous poster hash: 02abd...817
Gjest Gemini7 Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Svigermor kalte meg eksens navn... Anonymous poster hash: ba347...aa3 Min søsters eks-svigerfar hadde sagt navnet hennes til sin nye svigerdatter i bryllupet til henne og sønnen hans!!
missdior Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Det gjorde min svigermor også, og jeg tok det skikkelig tungt! Vi hadde bare vært sammen i en måneds tid og satt ved middagsbordet og diskuterte et nabopar som hadde så mange barn, og svigermor snur seg mot meg og sier;"Ja, Maria skal minst ha sju!" og ler. Jeg heter ikke Maria, (ikke eksen heller, er jo et fiktivt navn ) men allikevel. Det ble helst stille, før svigermor retter på seg selv og sier navnet mitt. Syns det var veldig ubehagelig. Men nå ler vi av det 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Altså moren min klarte å si eksens navn til pappa og sa jenta mi til broren min. Hun er bare generelt dårlig på navn.. Anonymous poster hash: 26be0...714
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Kjipt, men ikke verdens undergang. Anonymous poster hash: 1d1fd...da1
Sulosi Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Noen krøller jo med navn hele tiden. Min far er helt genial sånn. Kaller meg for både hunden og min datters navn. Før kunne han rope på begge mine brødre når han egentlig skulle rope på meg. Julaften spurte han samboeren min atter en gang hva han hette...fort gjort for de som er dårlige på å huske navn. Å bli kalt for eksens navn er litt ekkelt men sikkert klient for svigermoren din også. Tviler på at hun gjorde det for å være ekkel. 1
Gjest sophia21 Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Min mor tar gjerne hele runden med navnene til alle mine søsken før hun kaller meg ved rett navn. Jeg er eneste jente. 1
Colargol Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har fått høre at min ex sine foreldre brukte mitt navn et par ganger for mye med hans første kjæreste etter meg. Jeg ble skikkelig flau da jeg hørte det...spesielt siden det hadde gått mer enn tre år siden vi var sammen, da hun kom inn i deres liv... Nå har de barn og er en familie, så det gikk da bra selv om foreldre noen ganger tråkker i salaten. Har også opplev at mine foreldre har gjort den samme feilen, ikke til min kjæreste men om en annen i familien. Men heldigvis aldri så han har hørt det. Tror det bare har med tilvenning å gjøre jeg, i min familie så har denne mannen nå blitt et familiemedlem og har vært det i mange år. Gamle romanser, samboere og kjærester blir til slutt "glemt", man går videre. Om det hadde vært en ex man hadde et "stygt" forhold til så hadde jeg reagert mer enn om det var gammel vane med en man gikk fra som venner med. Følelser er vel sjelden rasjonelle..
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Eksen min kalte meg for hans eks navn til svigermor. Ble lei meg der og da, men er sånt som kan skje.Anonymous poster hash: a634a...c22
OnlyGemini Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 Jeg forstår at du ble lei deg, men det er slikt som skjer uten at det som regel ligger noe bak i det hele tatt. Hun ble sikkert lei seg hun også! Jeg har selv fire barn, og jeg roter ofte med navnene når jeg går på autopilot. Bestefar hadde en hel regle før han kom til mitt navn *ler* Jeg hørte på radioen at en forsker sa at dette kom av at hjernen lagrer folk man har en viss type forhold til i en "skuff", og derfor havner alle i den kategorien i den "skuffen". Det gjør at man lett kan si feil navn, uten at det betyr noe i det hele tatt. Jeg har kalt min mann navnet til en eks som jeg ikke liker engang! Vi hadde nettopp snakket om ham, og så plumpet jeg ut med det rett etterpå. Jeg ble kjempelei meg! Mannen min tok det heldigvis med fatning <3 1
Athene Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har blitt kalt for eksens navn, søsterens navn, venninnas navn, kollegaens navn, den andre svigerinnas navn... Selv etter ti år med mannen. Og både av mor og sønn. Surrehuer når det gjelder navn begge to. Kunne ikke brydd meg mindre, det er jo ikke vondt ment. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå