AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er ikke ute etter å "ta" de som sliter psykisk med noe, men synes det er rart at jeg er rene fluepapiret på disse personene på nettet? Jeg blir så oppgitt og lei av dette, siden dette er menn som ofte ikke er i stand til å ha noe vanlig forhold.Hvorfor er de på datingsider da? Jeg er en forståelesfull og snill type,og mange føler seg nok komfortabel med å betro seg til meg, men likevel er det rart at nesten alle jeg møter viser seg å ha noe å fortelle... Andre med lignende erfaringer? Anonymous poster hash: b284d...ee5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er ikke ute etter å "ta" de som sliter psykisk med noe, men synes det er rart at jeg er rene fluepapiret på disse personene på nettet? Jeg blir så oppgitt og lei av dette, siden dette er menn som ofte ikke er i stand til å ha noe vanlig forhold.Hvorfor er de på datingsider da? Jeg er en forståelesfull og snill type,og mange føler seg nok komfortabel med å betro seg til meg, men likevel er det rart at nesten alle jeg møter viser seg å ha noe å fortelle... Andre med lignende erfaringer? Anonymous poster hash: b284d...ee5 Hjelp. Jeg har til tider følt meg som fluepapir på folk med "spesielle" behov, men ikke via sjekkesider. Der møter jeg utelukkende oppegående folk. (nå har jeg bare møtt folk fra Tinder, men alle var oppegående og kjekke) Du er kanskje som meg, ser empatisk ut, er tilsynelatende tålmodig og åpen, på toppen av det hele er jeg velsignet med et uskyldig utseende. Inni meg er jeg ikke særlig åpen eller empatisk mot folk jeg ikke føler jeg får noe tilbake av. Jeg hater å bli tvunget til å være gratis psykolog. Gi meg heller en sjanse til å bli glad i deg før du slenger ut masse skit. På den annen side, det går fort å luke vekk ugresset når de plumper ut med psykiske problemer. Seriøst, hva feiler folk som dytter sine plager over på andre???? Anonymous poster hash: a257d...3ce 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Hjelp. Jeg har til tider følt meg som fluepapir på folk med "spesielle" behov, men ikke via sjekkesider. Der møter jeg utelukkende oppegående folk. (nå har jeg bare møtt folk fra Tinder, men alle var oppegående og kjekke) Du er kanskje som meg, ser empatisk ut, er tilsynelatende tålmodig og åpen, på toppen av det hele er jeg velsignet med et uskyldig utseende. Inni meg er jeg ikke særlig åpen eller empatisk mot folk jeg ikke føler jeg får noe tilbake av. Jeg hater å bli tvunget til å være gratis psykolog. Gi meg heller en sjanse til å bli glad i deg før du slenger ut masse skit. På den annen side, det går fort å luke vekk ugresset når de plumper ut med psykiske problemer. Seriøst, hva feiler folk som dytter sine plager over på andre???? Anonymous poster hash: a257d...3ce Det høres veldig likt ut med meg ja..Det rare er at for min del er det kun på nettet jeg møter disse menneskene. Menn jeg møter irl er stort sett uten psykiske utfordringer i livet. Men på nettet tar det helt av..Mange buser ut med ting ganske kjapt, mens andre venter lenge før de endelig innrømmer hvorfor de har oppført seg rart. Har nesten gitt opp å finne en mann jeg passer sammen med gjennom nettdating.Jeg har mye sykdom i nær familie og orker ikke enda mer.Å være hobbypsykolog,som du sier..jer orker et bare ikke uansett hvor godt jeg liker vedkommende. ts Anonymous poster hash: b284d...ee5 1
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Det høres veldig likt ut med meg ja..Det rare er at for min del er det kun på nettet jeg møter disse menneskene. Menn jeg møter irl er stort sett uten psykiske utfordringer i livet. Men på nettet tar det helt av..Mange buser ut med ting ganske kjapt, mens andre venter lenge før de endelig innrømmer hvorfor de har oppført seg rart. Har nesten gitt opp å finne en mann jeg passer sammen med gjennom nettdating.Jeg har mye sykdom i nær familie og orker ikke enda mer.Å være hobbypsykolog,som du sier..jer orker et bare ikke uansett hvor godt jeg liker vedkommende. ts Anonymous poster hash: b284d...ee5 Du må bare være tolmodig og heller akseptere at slik er det bare. De ensomme menneskene fyller opp nettdatingsidene, og mange er single fordi de ikke har det bra med seg selv, og dermed ikke klarer å finne seg en partner. De blir hengende og de treffer du da på. Du må bare si at de bør ordne opp i problemene sine og gå videre. Det ER faktisk mange normale hyggelige mennesker der inne også, men ofte så treffer man dem ved å ta kontakt selv. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Du må bare være tolmodig og heller akseptere at slik er det bare. De ensomme menneskene fyller opp nettdatingsidene, og mange er single fordi de ikke har det bra med seg selv, og dermed ikke klarer å finne seg en partner. De blir hengende og de treffer du da på. Du må bare si at de bør ordne opp i problemene sine og gå videre. Det ER faktisk mange normale hyggelige mennesker der inne også, men ofte så treffer man dem ved å ta kontakt selv. Du har sikkert rett. Men kan det være lurt å skrive i profilen min at jeg ikke ønsker kontakt med folk med store psykiske utfordringer? Anonymous poster hash: b284d...ee5
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Du har sikkert rett. Men kan det være lurt å skrive i profilen min at jeg ikke ønsker kontakt med folk med store psykiske utfordringer? Anonymous poster hash: b284d...ee5 Det er bedre å skrive at du søker noen som "er fornøyd med livet og har ordnet økonomi" f.esk. Jeg mener iallefall at det alltid er bedre å skrive hva du søker etter kontra hva du IKKE søker etter. Da blir det negativt ladning over hele profilen din og det er ikke bra. 9
Meline37 Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er ikke ute etter å "ta" de som sliter psykisk med noe, men synes det er rart at jeg er rene fluepapiret på disse personene på nettet? Jeg blir så oppgitt og lei av dette, siden dette er menn som ofte ikke er i stand til å ha noe vanlig forhold.Hvorfor er de på datingsider da? Jeg er en forståelesfull og snill type,og mange føler seg nok komfortabel med å betro seg til meg, men likevel er det rart at nesten alle jeg møter viser seg å ha noe å fortelle... Andre med lignende erfaringer? Anonymous poster hash: b284d...ee5 jeg treffer alltid på de med psykiske problemer, skjønner det ikke, men det er vel pga alderen min..... de beste er opptatt mens de som har problemer er single av den grunn muligens ..... Har møtt menn med bulimi, spisevegring, tvangstanker, fobier, angst, adhd, osv... Jeg fordømmer de ikke men mange av de var meget vanskelige til tider....
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Det er bedre å skrive at du søker noen som "er fornøyd med livet og har ordnet økonomi" f.esk. Jeg mener iallefall at det alltid er bedre å skrive hva du søker etter kontra hva du IKKE søker etter. Da blir det negativt ladning over hele profilen din og det er ikke bra. Takk for tips:)Det var et mer positivt ordvalg ja.Jeg vil ikke skremme bort gode kandidater;) Anonymous poster hash: b284d...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 jeg treffer alltid på de med psykiske problemer, skjønner det ikke, men det er vel pga alderen min..... de beste er opptatt mens de som har problemer er single av den grunn muligens ..... Har møtt menn med bulimi, spisevegring, tvangstanker, fobier, angst, adhd, osv... Jeg fordømmer de ikke men mange av de var meget vanskelige til tider.... Folk får jo ofte mer "bagasje" med alderen,men tror ikke alder betyr så mye oppi dette. Og om du er 37 år er jo ikke det noen alder:) Anonymous poster hash: b284d...ee5
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Takk for tips:)Det var et mer positivt ordvalg ja.Jeg vil ikke skremme bort gode kandidater;) Anonymous poster hash: b284d...ee5 Bare hyggelig! Jeg pleier alltid å lese over profilen min som om jeg var en kandidat og tenke etter på om han får en positiv følelse av å lese eller ikke. Det de fleste menn klager på er at damer virker så bitre, og når jeg spør hvordan da, så sier de at damene har så mange "Hvis du er ute etter sex så ..... " eller "Jeg vil ikke ha......... " eller "jeg er ferdig med menn som........ " så det er viktig å ikke skrive slike ting iallefall.. hehe 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Folk med bagasje. Æsj. Som nevnt er ikke det meningen å være nedsettende mot folk som sliter psykisk. Det er en del av livet at ting går opp og ned. Men jeg klarer ikke håndtere folk med større problemer, som går ut over hverdagslivet. Anonymous poster hash: b284d...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Jeg blir så oppgitt og lei av dette, siden dette er menn som ofte ikke er i stand til å ha noe vanlig forhold.Hvorfor er de på datingsider da? Hvem bestemmer hva som er et vanlig forhold, og hvorfor må man ville/kunne ha et vanlig forhold for å kunne finne seg en kjæreste på nettdating? Jeg ønsker et forhold som mange andre nok ikke vil se på som "vanlig", dvs det er ikke helt standard. Betyr det at jeg ikke kan nettdate? Anonymous poster hash: b6fed...484 2
oeas Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Som nevnt er ikke det meningen å være nedsettende mot folk som sliter psykisk. Det er en del av livet at ting går opp og ned. Men jeg klarer ikke håndtere folk med større problemer, som går ut over hverdagslivet. Anonymous poster hash: b284d...ee5 Som? Det er mange jenter som sliter med mørke tanker, og som har forsøkt å ta livet sitt, uten at jeg har funnet grunn til å bruke det i mot dem. Er det ting som virkelig forhindrer folk fra å fungere i hverdagen du tenker på da eller? 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Jeg selv holder meg til byen og privatfester... Virker som at de som ikke kan få seg dame/mann på "egenhånd" velger det på nettet fordi det er lettere. Jeg har møtt min siste person på nettet, og går kun etter det som kan møtes i den "virkelige verden" nå igjen. Jeg trodde at datingsider skulle være et hjelpemiddel for de som kanskje ikke alltid har tid til å gå ut ofte, men oppfatter ofte mennene der som ute etter et nyp eller belastet tungt psykisk. Jentene er ofte overfladiske og tror de kan finne en brad pitt selv om de ser ut som innsiden av en rema1000 pose - og kanskje ute etter litt oppmerksomhet bare. Anonymous poster hash: 94c57...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Hvem bestemmer hva som er et vanlig forhold, og hvorfor må man ville/kunne ha et vanlig forhold for å kunne finne seg en kjæreste på nettdating? Jeg ønsker et forhold som mange andre nok ikke vil se på som "vanlig", dvs det er ikke helt standard. Betyr det at jeg ikke kan nettdate? Anonymous poster hash: b6fed...484 Selvsagt kan du det. Men om du ikke ønsker ta med de tingene som vanligvis følger med et normalt og varig forhold (møte venner,familie,finne på ting sammen,dra på turer osv) så er det greit å si det fra starten av. Anonymous poster hash: b284d...ee5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Jeg selv holder meg til byen og privatfester... Virker som at de som ikke kan få seg dame/mann på "egenhånd" velger det på nettet fordi det er lettere. Jeg har møtt min siste person på nettet, og går kun etter det som kan møtes i den "virkelige verden" nå igjen. Jeg trodde at datingsider skulle være et hjelpemiddel for de som kanskje ikke alltid har tid til å gå ut ofte, men oppfatter ofte mennene der som ute etter et nyp eller belastet tungt psykisk. Jentene er ofte overfladiske og tror de kan finne en brad pitt selv om de ser ut som innsiden av en rema1000 pose - og kanskje ute etter litt oppmerksomhet bare. Anonymous poster hash: 94c57...fcd Jeg har aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra menn.Grunnen til at jeg nettdater er at jeg jobber i et kvinnedominert yrke og de fleste av venninnene miner er etablerte og ikke lenger går på byen eller fester. ts Anonymous poster hash: b284d...ee5 3
Gjest Chlorophyll Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er ikke ute etter å "ta" de som sliter psykisk med noe, men synes det er rart at jeg er rene fluepapiret på disse personene på nettet? Jeg blir så oppgitt og lei av dette, siden dette er menn som ofte ikke er i stand til å ha noe vanlig forhold.Hvorfor er de på datingsider da? Jeg er en forståelesfull og snill type,og mange føler seg nok komfortabel med å betro seg til meg, men likevel er det rart at nesten alle jeg møter viser seg å ha noe å fortelle... Andre med lignende erfaringer? Anonymous poster hash: b284d...ee5 JEg tenker at det er nettopp derfor de er på nettdatingsidene 6
oeas Skrevet 16. februar 2014 #19 Skrevet 16. februar 2014 Det står fremdeles litt uklart for meg hvilke psykiske utfordringer vi snakker om. Det er mange jenter som sliter med mørke tanker, som har vurdert å ta sitt eget liv tidligere, uten at det nødvendigvis har noe å si for hvordan jeg vurderer jenta som partnermateriale. Hvilke psykiske plager er det man tenker seg? 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #20 Skrevet 16. februar 2014 Det står fremdeles litt uklart for meg hvilke psykiske utfordringer vi snakker om. Det er mange jenter som sliter med mørke tanker, som har vurdert å ta sitt eget liv tidligere, uten at det nødvendigvis har noe å si for hvordan jeg vurderer jenta som partnermateriale. Hvilke psykiske plager er det man tenker seg? Folk som er psykisk syke i en slik grad at det setter begrensninger i dagliglivet. F.eks. må stå utenfor arbeidsliv,ikke klarer å gå til butikken,redd for å møte folk,har selvmordstanker,osv.. Anonymous poster hash: b284d...ee5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå