AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg blir ganske fort lei av mennesker. Er f. eks. lei av kjæresten min nå (som jeg har hatt i 2-3 måneder), vennene mine, foreldrene mine og alt og alle. Er intens som person og ganske nysgjerrig på folk når jeg møter dem, spesielt hvis de skiller seg litt ut på en eller annen måte. Ikke nødvendigvis at de er frempå, men at de er helt unike. Etter en stund blir jeg lei dem også ... Jeg blir visst aldri fornøyd. Moren min klaget i oppveksten over at ingen var god nok for meg. Jeg trenger jo utfordringer? Selv bad boys er kjedelige, de er så forutsigbare, slik sett er det bra, har aldri gått etter dem heller. Noen som har det på samme måte? Anonymous poster hash: 755c9...dff 1
Martinez Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 JA!! "klikker" fort med en person, vi er sammen masse, også plutselig blir jeg lei. Gjelder både gutter og jenter. Kan være en jente jeg har synes så godt om, og plutselig bare irriterer alt hun gjør meg. Føler meg som en dårlig person for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå