fridasor Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hei! Jeg er en 16 år gammel jente, og jeg ønsker meg så ekstremt krøller/bølger i håret! Har alltid hatt fullstendig flatt hår. Håret mitt er ganske langt og tykt, så hvis jeg prøver å lage krøller glir de veldig fort ut igjen. Har vurdert permanent, men en frisør jeg snakket med sa at jeg har så utrolig mykt og glatt hår at det blir å gå ut etter en uke omtrent, i tillegg til at det kommer til å ødelegge håret mitt veldig. Noen som har erfaringer med permanent eller liknende? Ønsker meg veldig noe liknende som det hun har på bildet! Men aner ikke hva jeg skal gjøre for å få det! Vet noen om en shampoo eller noe sånt som kan gi den typen bølger?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Vask håret om kvelden. La det lufttørke eller føn det. Når det er ganske gjennomtørt så fletter du 2 eller 4 stramme fletter (starter helt øverst). Sov med de. Hvis håret ikke blir tørt før du fletter kommer de ikke til å tørke inni fletta heller og krøllene vil gå ut.. Anonymous poster hash: c76d8...517
fridasor Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2014 Vask håret om kvelden. La det lufttørke eller føn det. Når det er ganske gjennomtørt så fletter du 2 eller 4 stramme fletter (starter helt øverst). Sov med de. Hvis håret ikke blir tørt før du fletter kommer de ikke til å tørke inni fletta heller og krøllene vil gå ut.. Anonymous poster hash: c76d8...517 Takk for svar! Jeg får prøve det Det har brukt å funke å flette håret, men jeg får liksom alltid krøller fra midten av å ned, ønsker liksom krøller og volum øverst også!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Takk for svar! Jeg får prøve det Det har brukt å funke å flette håret, men jeg får liksom alltid krøller fra midten av å ned, ønsker liksom krøller og volum øverst også! Da kan du lage kinafletter Anonymous poster hash: b263d...30a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Da kan du lage kinafletter Anonymous poster hash: b263d...30a altså slike : http://1.bp.blogspot.com/-vTkCNV0y8c8/TxkmDBHIt4I/AAAAAAAAJGk/tPIt_Id4wto/s1600/bilde.JPG Anonymous poster hash: b263d...30a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Eller så kan du jo kanskje kjøpe en bølgetang. Anonymous poster hash: b263d...30a
Gjest Carousel Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Teksturprodukter vil gi et glatt hår bedre hold 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 1. Dusj (eller, væt håret - samma hvordan!) 2. Hårspray. 3. Flett. Ta flere fletter enn to, ta under- og overhåret hver for seg, så får du krøller oppå selve hodet også. Så sover du med det. Om du har veldig langt hår kan du godt sulle opp flettene i en dult eller noe. Når du våkner tar du ut flettene, så rusker du det til og setter det med hårspray og justerer med hendene og/eller en børste. Anonymous poster hash: 31297...431 1
fridasor Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2014 Teksturprodukter vil gi et glatt hår bedre hold Hva mener du med teksturprodukter?
Gjest Carousel Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Hva mener du med teksturprodukter? Jeg har nesten for mye tekstur, så har ingen spesifikke produkttips, men hårskum og saltvannsspray er eksempler. Det er sikkert folk som kan dette bedre enn meg her inne, men hvis du ikke får noen vettuge svar, kan du snakke med en frisør. Jeg leser om tekstursprayer og "prepping-produkter" hele tiden
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Fletting gir ikke pene krøller. Jeg anbefaler deg å bruke rettetang. Jeg har hår som deg; langt, tjukt og kjempeglatt. Jeg sprayer med varmebeskyttende og så krøller jeg det med rettetang. Hvis jeg gjør dette om kvelden, har jeg nydelige krøller dagen etter Anonymous poster hash: 924bd...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå