Gå til innhold

Antall måltider om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser hovedmåltider hver dag, pluss tre-fire frukter mellom måltidene. Når jeg sier hovedmåltider, så betyr det at jeg spiser meg god og mett. Det kan f.eks. være to porsjoner middag, to-tre brødskiver/knekkebrød pluss yoghurt og frukt, en stor porsjon havregrøt med nøtter og banan pluss en frukt, e.l. Er 21 år, 162 cm og 58 kg. Burde jeg spise litt mindre? Vet ikke hva som er normalt antall måltider per dag, hvor mange måltider spiser dere, og hvor store er måltidene?

Anonymous poster hash: 875bf...15e
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg spiser hovedmåltider hver dag, pluss tre-fire frukter mellom måltidene. Når jeg sier hovedmåltider, så betyr det at jeg spiser meg god og mett. Det kan f.eks. være to porsjoner middag, to-tre brødskiver/knekkebrød pluss yoghurt og frukt, en stor porsjon havregrøt med nøtter og banan pluss en frukt, e.l. Er 21 år, 162 cm og 58 kg. Burde jeg spise litt mindre? Vet ikke hva som er normalt antall måltider per dag, hvor mange måltider spiser dere, og hvor store er måltidene? Anonymous poster hash: 875bf...15e

Så lenge du er fornøyd med deg selv, har overskudd og energi og vekta er stabil så spiser du akkurat passe for å være der du er i dag.

• Liker 2
Skrevet

Antallet måltider spiller ingen rolle. Er du fornøyd slik du spiser i dag er det korrekt antall måltider for deg.

Anonymous poster hash: 7077b...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...