Gå til innhold

Er dette kostholds og treningsopplegget bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke noe ned i vekt og har en veltrent kropp fra før av (har lav fettprosent), men jeg lurer på om dette kostholds og treningsopplegget jeg har er bra, så derfor håper jeg på noe respons.

Kosthold: spiser fire måltider om dagen og drikker kun kaffe, te og vann til måltider. Spiser ikke frukt fordi jeg ikke har galleblære og derfor tåler syre veldig dårlig.

frokost: en skive rugbrød med masse kalkunpålegg (50g) og ett kokt egg, friske grønnsaker som cherrytomater, paprika og agurk

lunsj: en kyllingfilet/ørretfilet eller en hjemmelaget karbonade, salat som cherrytomater, paprika, løk, agurk og ruccola, en dæsj kremet balsamiko eddik, noen nøtter og en halv skive rugbrød med smør

mellommåltid blir en yt yoghurt med musli

middag: variert, men spiser fisk 1-2 ganger i uka (ørretfilet eller torskefilet) ellers går det mye i rent og magert kjøtt evt karbonadedeig. Spiser ikke masse poteter, pasta eller ris, men halvparten av en normal porsjon. Ellers mye grønnsaker

trening:

Mandag: en time spinning intervall

tirsdag: langkjøring (løper 1 mil)

Onsdag: treningsfri

torsdag: intervall 5 km og styrketrening

fredag: spinning 1 time

lørdag: treningsfri

søndag: intervall 5 km og styrke

I helgene skjeier jeg ut med litt vin, sjokolade og kanskje en dessert. Tar meg en kaffe latte på kafe eller spiser en lunsjbute. Men spiser ikke store mengder søtt.

ser dette ut som et bra opplegg. Har slanket meg 16 kg og vil nå fokusere på å føølge denne livstilen for å opprettholde vekten og formen.

Anonymous poster hash: 485b5...0ed

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Litt vanskelig å vite om du får i deg nok når du ikke skriver mengde og hvor høy du er og hvor mye du veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...