Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å flytte inn sammen med veninnen min nå til våren. Men jeg har kjæreste, og det har ikke hun. Jeg er vandt med å bo hos kjæresten hver helg og flere ganger i uken. Vil det være dumt av meg eller bli problematisk?

Anonymous poster hash: 2576a...202
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis vennina di forventer at samboerskapet også betyr at dere skal være mye sammen, mens du er vekke mesteparten av tiden

Ja, hvis du og typen din oppholder dere veldig mye hjemme hos deg og det vil plage henne

Ja, hvis samboerskapet med venninna di vil bli kortvarig, ved at du snart vil flytte sammen med kjæresten (og hun ikke har råd til å bo der alene, eller må ta inn en fremmed)

Nei, hvis ingen av de tre andre er ja.

Anonymous poster hash: fb34a...943
  • Liker 1
Skrevet

Vurderer å flytte inn sammen med veninnen min nå til våren. Men jeg har kjæreste, og det har ikke hun. Jeg er vandt med å bo hos kjæresten hver helg og flere ganger i uken. Vil det være dumt av meg eller bli problematisk?

Anonymous poster hash: 2576a...202

blir kleint for venninna om du og kjæresten puler i leiligheten, mens hun er der.

Anonymous poster hash: 1683f...41e

Skrevet

Fare, fare...! Egentlig er det ikke så lurt å bo med venninner i det hele tatt, det er noe helt annet å være venninner enn samboere. Jeg bodde med ei venninne som hadde kjæreste, det endte ikke bra. Hun var aldri hjemme, så det ble ikke så hyggelig som jeg hadde tenkt. Hun nektet å være med på strømregninger, siden hun ikke var hjemme likevel. Strømregningene var forøvrig gigantiske grunnet gammelt uisolert hus, så det ble veldig kjip stemning mellom oss. Og vi hadde da vært venner siden før skolealder, så det ble en sår tid for begge to.

Men det kan jo hende dere får det til bedre enn det vi klarte :) Kommer helt an på hva dere forventer av samboerskapet. Hvis det er for stort sprik mellom deres forventninger, så kan det bli vanskelig.

Lykke til :)

Skrevet

blir kleint for venninna om du og kjæresten puler i leiligheten, mens hun er der.

Anonymous poster hash: 1683f...41e

Hun har vel eget soverom, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 7b8b1...ac3

Skrevet

Hun har vel eget soverom, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 7b8b1...ac3

Men man hører jo når folk begår samleie... *knirk knirk, ooh aah jaaa* Det kan skape klein stemning, det vet jeg alt om. Bodde med en jente som banga hodet rett i veggen min når hun hadde seg og skrek som en stukken gris.

Anonymous poster hash: c343f...8fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...