Gå til innhold

Føler forholdet jeg var i ødelagte en del av meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xen min var så kontollerende ovenfor meg, han gikk etter meg overalt når vi var ute sammen, og det var aldri "rom" å få. Han ble sur hvis jeg ikke satt med han hele tiden. Gikk jeg noen vei, gikk han etter. Han nærmest måtte holde rundt meg hele tiden så jeg ikke forsvant. Han oppførte seg manipulerende og kontrollerende. Han slo meg noen ganger også. Han merket at jeg begynte å ta avstand og begynte å kjøpe dyre ting til meg (enda mer enn vanlig) for å beholde meg. Tilslutt var jeg knust psykisk (han gjorde meg verre), men likevel var det han jeg ville snakke med. Han igonerte meg den siste tiden vi var sammen og ga totalt faen, i mellomtiden flørtet han med en annen jente som nå er hans kjæreste.

Alt skjedde over tid, og jeg føler han ødelagte store deler av meg. Tenker ofte på det. Jeg savner han jo ikke. Følesene mine dabbet av. Men jeg er så sinna for alt han gjorde. Selvom vi er venner...

Jeg klarer liksom ikke å glemme hvordan han "lurte" meg, vet ikke hva jeg skal gjøre :( kommer aldri til å klare å være med gutter på den måten igjen

Anonymous poster hash: 99c03...14d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som var slik du forteller.. Nå er det flere år siden det ble slutt, men føler han har makten over meg enda.. Ødelegger mye!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 343bc...55c
Skrevet

Av og til kunne jeg ønske det ikke ble slutt. Vi hadde det så fint, tross alt drittet han gjorde. Men det hadde aldri fungert, så måtte bli slutt.

Hvordan kom du over det?

Jeg har egentlig ikke snakket med noen om dette, før jeg skrev det her nå.

Skrevet

Hei TS,

Jeg hadde selv en slik eks og etter bruddet var jeg også langt nede psykisk. Hadde ikke lenger selvtillit.

Du kan begynne med å rose deg selv og si at du er i det minste kvitt idioten. Prøver han seg så får du være hard og avvisende. Blokker han fra facebook, epost og telefon. Du har to valg og det er å fortsette å være i den offerrollen du er i nå, eller ta tak i det. Selv om det høres utrolig ut så vil tid faktisk lege sår. Du må være bevisst på hvordan du selv vil ta tak i livet ditt fra nå av. hva du enn gjør så unngå offerrollen for den vil bare tiltrekke flere idioter. Du fortjener bedre.

Skjem deg selv bort med ting du liker, treff venninner og fysisk aktivitet hjelper. Alt for å ikke tenke på eksen. Skulle du finne på å savne han igjen så trekk frem alle negative sider ved han. Og når du tror du føler deg ovenpå igjen så kan du begynne å date.

Lykke til! :blomst:

Anonymous poster hash: ce7c3...260
Skrevet

Vi snakker ikke sammen lengre. Ytterst sjeldent hvertfall.

Jeg var skeptisk på gutter fra før av, pågrunn av overgrep. Nå tror jeg aldri at jeg kan stole på en gutt igjen.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Hver gang jeg møter ei ny dame, ender det med at jeg mister jeg troen på menneskeheten. Hver gang løsner et bit av mitt hjerte. Til slutt bare gidder man ikke lenger. Har vært singel i 4 år nå, og ikke datet på nesten et år. Det beste året hittil.

Anonymous poster hash: 9a3de...91b
Skrevet

Slår damene deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...