nat26 Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 I dag har jeg og min kjære vært sammen i 6 mnd.Tenkte jeg skulle kjøpe en liten gave til han,hadde tenkt å bestille roser som skulle leveres på jobben hans,men rakk det ikke siden jeg måtte bestille før ni og visste det ikke!Nå må jeg finne på noe annet istedet,noen som har et tips på hva jeg kan kjøpe?Trenger ikke å være noe stort
Gjest glamourgirl Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Bestill hotellrom! Be han møte opp et klokkeslett, også tar dere inn på hotell og har en impulsstund midt i egen by! Søk på Google på hoteller i Oslo! Mange ikke så dyre! Hilsen Glammy (som også har halvt års dag snart )
nat26 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2004 Det høres gøy ut,skal ta og sjekke jeg.Takk for tipset
Gjest glamourgirl Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Ingen årsak! God feiring! (gi en liten rapport da )
Gjest glamourgirl Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Heia Nat, hvordan ble feiringen? Litt nysgjerrig jeg, ser du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå