Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg snakket med en hyggelig jente for noen dager siden, vi ble litt kjent, og hun spurte meg om min fb, men så har jeg ikke hørt noe fra henne. Lurer på hvorfor de spør om fb når han/hun ikke vil bli venn med deg, burde ikke de heller bli mer kjent først? :laugh:

Ikke det at dette har så veldig mye å si, men føles jo ikke godt å bli avist på en måte, heller forklar meg istedet for å ignorere :fnise:

Hva mener dere?

PS: jeg mente å skrive avvise folk***** :fnise:

Endret av Soley
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at hun avviste deg, da? Det kan jo hende at hun har glemt det. Eller ombestemte seg, fordi hun følte seg dum for å spørre.

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at hun avviste deg, da? Det kan jo hende at hun har glemt det. Eller ombestemte seg, fordi hun følte seg dum for å spørre.

kan jo godt hende, men jeg mener at det er liksom bedre å bli litt mer kjent før man avviser noen da?

Klart kan jo hende hun har glemt det, men jeg vil jo ikke mase heller, det er 4 dagersiden jeg ga henne min FB.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har du godkjent henne? Kanskje hun har snoket og funnet ut at du er venn med eksen eller noe? :fnise:

Skrevet

Har du godkjent henne? Kanskje hun har snoket og funnet ut at du er venn med eksen eller noe? :fnise:

Nei fikk aldri forespørsel hehe, men man bestemer jo selv hvem man vil bli venn med da :D

Og jeg har ikke vært i et forhold før hehe, og er lite på sosiale media. :laugh:

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet i henhold til reglene.

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...