Gå til innhold

Til dere menn: grunner til at dere har gjort det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere menn der ute som har angret på et brudd noen gang? hvorfor? hvor lang tid tok det?

hva var grunnen til at det ble slutt?

hvis dere ble sammen igjen, føltes det riktig?

Anonymous poster hash: 14ee4...bda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå er ikke jeg mann, men ja, det hender jo av og til at noen gjør det slutt uten å ha tenkt så veldig grundig igjennom det. Vil nå tro at det gjelder menn like mye som kvinner, er ikke kjønn det kommer ann på, men hvor selvdestruktiv man er.

Som regel var det en grunn til at det ble slutt. Men noen slår opp pga bagateller også og finner ut senere hvor dumt det var og vil tilbake, spørsmålet blir da om man gidder å være sammen med noen som tar lett på det eventuelt er selvdestruktiv.

Skrevet

Jeg føler at kjæresten min gjorde det slutt uten egentlig å ha tenkt over det, og uten noe særlig grunnlag..Han vinglet litt , først sa han at det var oss, og vi m åtte kjempe..dagen etter bestemte han seg for å gjøre det slutt. Jeg føler at han kommer til å angre, men jeg vet ikke..og skulle gjerne visst hvor stor sjangsen er for det. Har ikke hørt eller sett noe på 1 uke.

Skrevet

Jeg er ikke mann, men har blitt dumpa så mye atte hjælp. Den siste personen som dumpet meg sa at han ikke var klar for noe forhold. Etter et år sammen med meg. Han hadde ikke baller nok til å si han hadde møtt en annen. Skjønner ikke hvorfor ikke menn kan være mer ærlige.

Anonymous poster hash: 15e9d...7bd
Skrevet

Dumpet den første dama mi fordi hun var ekstremt oppmerksomhetssyk og sjalu. Dumpet hun neste fordi jeg fant ut at jeg egentlig var annetvalget hennes. Dumpet den tredje fordi hun hadde et voldsomt kontrollbehov, bedrev sexnekt, og sammenlignet meg hele tiden med eksen hennes. Hun fjerde var utro. Dumpet hun siste fordi hun skulle ønske jeg hadde større pikk.

Det er moro med damer, gitt......Og nei, jeg har aldri angret på at jeg dumpet dem.

Anonymous poster hash: 0a531...6a4
  • Liker 7
Skrevet

Ikke rart at du ikke har angret på de bruddene du har hatt Anonym, var jo ganske fæle årsaker. Værre når bruddet ikke har noe spesiell grunn enn ens egen usikkerhet...da er valget vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble dumpet i går kveld fordi jeg ikke vil ha trekant..

Anonymous poster hash: 0cc35...fee
Skrevet

Dumpet den første dama mi fordi hun var ekstremt oppmerksomhetssyk og sjalu. Dumpet hun neste fordi jeg fant ut at jeg egentlig var annetvalget hennes. Dumpet den tredje fordi hun hadde et voldsomt kontrollbehov, bedrev sexnekt, og sammenlignet meg hele tiden med eksen hennes. Hun fjerde var utro. Dumpet hun siste fordi hun skulle ønske jeg hadde større pikk. Det er moro med damer, gitt......Og nei, jeg har aldri angret på at jeg dumpet dem. Anonymous poster hash: 0a531...6a4

Kanskje du skal prøve en annen type damer? Noen som er litt mer avslappa?

• Liker 1
Skrevet

Å si at jeg angrer er feil, men jeg ser nå (10 år senere) at hun var en fantastisk dame og jeg tror at hadde vi vært mer modne den gangen ville vi hatt et flott forhold nå. Nå er jeg lykkelig gift og med et liv som jeg aldri så for meg, så jeg er veldig fornøyd. Det tror jeg hun er også. Men ser jeg tilbake i tid så vet jeg at hun var langt bedre enn hva jeg forsto eller klarte å utrykke. Jeg har den siste tiden hatt litt lyst til å fortelle henne det, uten noen baktankter, men jeg vet ikke om det kommer noe godt ut av det egentlig.

Anonymous poster hash: 94ba6...8e7
  • Liker 2
Skrevet

.Og nei, jeg har aldri angret på at jeg dumpet dem.

Anonymous poster hash: 0a531...6a4

Aldri tatt deg bryet med å lære noe av forholdene, mao. Liksom bare offeret, du...

Anonymous poster hash: 22a5b...462

• Liker 2
Skrevet

Å si at jeg angrer er feil, men jeg ser nå (10 år senere) at hun var en fantastisk dame og jeg tror at hadde vi vært mer modne den gangen ville vi hatt et flott forhold nå. Nå er jeg lykkelig gift og med et liv som jeg aldri så for meg, så jeg er veldig fornøyd. Det tror jeg hun er også. Men ser jeg tilbake i tid så vet jeg at hun var langt bedre enn hva jeg forsto eller klarte å utrykke. Jeg har den siste tiden hatt litt lyst til å fortelle henne det, uten noen baktankter, men jeg vet ikke om det kommer noe godt ut av det egentlig.

Så bra! Håper du bruker lærdommen til å lære andre menn. De må tenke etter mens de har sjansen, ikke fortrenge virkeligheten og komme tilbake 10 år etter.

• Liker 1
Skrevet

Godt å lese et så ærlig svar. Hvor gamle var dere for 10 år siden? Føler dette er typisk gutter til tider, at dere bestemmer dere for noe kjapt, og ikke tørr gå tilbake/se dere tilbake fordi dere må være "mann" nok til å stå for det, eller at dere ikke ser hva dere har..før 10 år senere :P hehe

Skrevet

...ikke tørr gå tilbake/se dere tilbake fordi dere må være "mann" nok til å stå for det, eller at dere ikke ser hva dere har..før 10 år senere

Det er nok spot on. Mannen Gutten vil gjøre alt han kan for å ha kongruens mellom det han trenger å føle for at egoet ikke skal gå dukken, og sin virkelighetsoppfatning, som justeres deretter. Dama (eksdama) river seg i håret og prøver å få han til å forstå, han forstår ikke før mange år etter når dama har gått videre. Typisk.

• Liker 2
Skrevet

Godt å lese et så ærlig svar. Hvor gamle var dere for 10 år siden? Føler dette er typisk gutter til tider, at dere bestemmer dere for noe kjapt, og ikke tørr gå tilbake/se dere tilbake fordi dere må være "mann" nok til å stå for det, eller at dere ikke ser hva dere har..før 10 år senere :P hehe

Jeg hadde vel fyllt 23, hun var to år yngre. Det er ikke noen byrde for meg i hverdagen, jeg er heldig og fant drømmedamen da jeg var klar for det. Men jeg skulle ønske hun visste hvor høyt jeg tenker om henne nå. Hvorvidt det er en greie bare for menn vet jeg ikke, jeg kan se for meg at begge kjønn tar gale valg? Det jeg tror er problemet i dagens samfunn er ikke at en går fra hverandre for lett, men binder seg for raskt til for seriøse forhold (typ samboerskap). Jeg tror det er for lett å ta et forhold for fort til et steg som burde være veldig seriøst og "alvorlig".

Skrevet

Jeg hadde vel fyllt 23, hun var to år yngre. Det er ikke noen byrde for meg i hverdagen, jeg er heldig og fant drømmedamen da jeg var klar for det. Men jeg skulle ønske hun visste hvor høyt jeg tenker om henne nå. Hvorvidt det er en greie bare for menn vet jeg ikke, jeg kan se for meg at begge kjønn tar gale valg? Det jeg tror er problemet i dagens samfunn er ikke at en går fra hverandre for lett, men binder seg for raskt til for seriøse forhold (typ samboerskap). Jeg tror det er for lett å ta et forhold for fort til et steg som burde være veldig seriøst og "alvorlig".

Du har et poeng der jeg ikke har tenkt på tidligere. Det ble slutt med meg og kjæresten min...vi hadde vært sammen i ca 1,5år, og valgte da å flytte sammen...jeg hadde en feeling på at det var tidlig å bli så seriøse, følte ikke vi var så close som det. Men han ønsket dette og da tenkte jeg at han måtte ha de riktige følelsene for oss på plass så jeg tok sjangsen. Men neida, det går 4mnd hvor vi bor sammen, og hverdagen fyker inn, sammen med en del huslige diskusjoner som jeg antar er vanlig. Vet ikke hva som gjorde det, men han følte ikke at det var så bra..og det ble slutt. Lurer på nå i ettertid hvorfor vi i all verden flyttet sammen.

Skrevet

Har en eks av meg som slo opp med meg fordi jeg måtte flytte. Vi har vært sånn av/på med kontakt, men ikke som noe mer enn venner. Grunnen til at vi slutter kontakt er fordi han får følelser for meg igjen og angrer på at han slo opp, vi kunne jo kanskje hatt et avstandsforhold...?

Jeg har gått videre, men samtidig er han en så flott fyr at jeg vil ha kontakt med han. Og vi har en så spesiell kjemi at jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke føler det samme.

Eneste mannen jeg kjenner som har angret på et brudd(hvertfall sagt det til meg).

Anonymous poster hash: 4e1e7...05e
Skrevet

Har en eks av meg som slo opp med meg fordi jeg måtte flytte. Vi har vært sånn av/på med kontakt, men ikke som noe mer enn venner. Grunnen til at vi slutter kontakt er fordi han får følelser for meg igjen og angrer på at han slo opp, vi kunne jo kanskje hatt et avstandsforhold...?

Jeg har gått videre, men samtidig er han en så flott fyr at jeg vil ha kontakt med han. Og vi har en så spesiell kjemi at jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke føler det samme.

Eneste mannen jeg kjenner som har angret på et brudd(hvertfall sagt det til meg).

Vil også legge til at det er 4 år siden vi var sammen, og det var et kort forhold(under 2 mnd)og vi ble enige om å slette hverandre på sosiale medier så vi skulle klare å komme oss videre. Tror faktisk jeg hadde så mye kjærlighetssorg at jeg ikke klarer å være så glad i han igjen.

Skrevet (endret)

I følge eksen droppa han meg fordi jeg ikke ønsket å flytte til samme by og studere det samme som ham. Han sier i dag at han følte sterkt for meg, og det tok mange år før han ble sammen med en annen. Tror vi begge lurer litt på hva som kunne blitt, men jeg liker å tenke at fortid er fortid. Det funka ikke av en grunn. :)

Endret av Juliee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...