Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Jeg bor på et sted med mange boligblokker og hvor de fleste kjenner hverandre. Jeg har vært singel i mange år. Og har ikke vært noe utsvevende med hensyn til menn. Problemet er at flere av de gifte/samboende mennene som bor rundt her ringer til meg og noen til og med stiller på døren og prøver seg!! Spesielt når kona/samboeren ikke er hjemme, men også etter at kona/samboeren har sovnet. Dette kan de gjøre selv i edru tilstand!! Jeg har aldri vært sammen med noen av dem. Og jeg har truet med å si det til kona/samboeren. Jeg har også i ett tilfelle ringt og gjort alvor av trusselen og fortalte alt til samboeren. Hvem tror du var den stygge ulven da?? Jo det ble meg!! :o Så det er ikke aktuelt å ringe til flere koner/samboere. Jeg har kommet hjem og funnet roser hengende på døren min. Kort, osv. Kan jo ikke akkurat ringe politiet heller, da.. Jeg ønsker bare at disse mennene skal holde seg vekke. Jeg er ikke interessert i å ha de hengende utenfor dørene mine! Hadde jeg kunnet fortelle det til konene uten at jeg fikk bråk, så hadde jeg foretrukket det. Men etter forrige gang vil jeg ikke det. Nå er situasjonen blitt slik at jeg ikke lenger blir invitert på fester slik som jeg ble før. Dette er fordi at hun som jeg ringte til og fortalte om samboeren hennes også visste at det er andre menn som har prøvd seg her. Dette har hun fortalt til andre. Så nå er jeg den stygge ulven. Synes dette er veldig urettferdig. Jeg har ALDRI vært med noen av disse mennene. Har heller aldri flørtet med dem. De er ikke min type menn i det hele tatt. Dessuten er ikke opptatte menn min favoritt! Jeg vil ha min helt for meg selv! Noen idèer her inne om hva jeg kan gjøre?
nyibyen Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Synes dette høres merkelig ut. Hvis jeg hadde vært en av de nabokonene hadde jeg også blitt mistenksom og sikkert ikke ville invitert deg på fest med min mann. Pga at jeg hadde trodd det stikker noe mer under. Det er da ikke normalt at så mange menn skal banke på akkurat DIN dør? Om ikke du har en veldig spesiell utstråling da... Kanskje du indirekte flørter med disse mannfolkene selv om du ikke tenker på det slik selv? (Eller noen har hendty et dristig bilde av deg i en telefonkiosk nær blokka, med tekst "kom til meg" el.l.??? bare vill gjetting her ) Høres ikke så bra ut å være i ditt ståsted - å bli uforskyldt "frosset ut" av kvinnene i blokka og sett på som en trussel. Synes du gjorde det rette med å si fra til samboeren til den ene mannen, selv om hun ikke tok det på rett måte. Er det ikke en av kvinnene som du kan prate med slik at din versjon blir hørt?
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Nei, dette er ikke greit. Det blir ganske ensomt når man aldri blir invitert til noe. Og dersom jeg inviterer, så passer det aldri. Om jeg har utstråling vet jeg ikke, men får alltid komplimenter for utseendet mitt og at jeg er en utadvendt jente. Men om det er dette som er årsaken..? Jeg har som sagt aldri flørtet med disse mennene og siden jeg vet om hvordan de oppfører seg, så snakker jeg heller ikke med dem. Nei, jeg føler dette veldig vanskelig og vet rett og slett ikke hvordan jeg skal takle det.
Gjest Veldedighet? Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Det høres jo svært merkelig ut at mennene i nabolaget liner opp i kø utenfor døren din når konene har sovnet. Jeg ser for meg en kø av heseblesende menn som slåss om å komme først frem til dørklokken sin, ikledd bare en bokser. Du må si "nei, vent, 1 om gangen- trekk kølapp!" Konene må da forstå det, når mennene deres forsvinner hver kveld og ut? Jeg ser ingen annen løsning enn at du må drive litt veldedighet: du får kjøre dem 1 om gangen på omgang. Lykke til!
Gjest Esther Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Enten bør du spørre Vinmonopolet om å få overta deres utrangerte køordner eller kanskje skaffe deg en vakthund ?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Tror sikkert de kan lure til seg littavhvert, siden du ikke kan forstå hvorfor de havner utenfor din dör!(???) Sorry, måtte bare. Siden du antagligvis bare startet denne tråden for provokasjon/kjedsomhet Må henge opp resten av klärne, ellers skulle jeg gjerne höre hvordan denne intertssante historien fortsatte
Gjest Hillary.. Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Sikker på at dette er riktig? Jeg er singel og har aldri opplevd noe sånt - men det er mulig jeg mangler "det lille ekstra"...
Varja Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Har hørt om liknende tilfelle før der en enslig dame helt uforskyldt satte en hel boligblokk på hodet. Det er riktignok ikke en direkte sann historie, men en (antakelig ganske realistisk) roman fra 1931. Trodde egentlig verden var gått litt fremover siden dengang. Boken heter "En dag i oktober" og er skrevet av Sigurd Hoel. Vet ikke om jeg anbefaler å lese den til oppmuntring akkurat, for slutten er vedlig trist. Uønsket seksuell oppmerksomhet er faktisk uakseptabelt enten det skjer på arbeidsplassen eller i boligblokken. Det kalles trakkasering. Du sier at du ikke kan kontakte politiet, men det kan du hvis det plager deg.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Jeg opplever noe av det samme. Det er ikke naboene, men de gifte/sambonde mennene i omgangskretsen som er aktive. Det er mange sms-er å få når koner og barn er utenbys. Har stort sett klart å holde meg unna. Knullet én i et nødstilfelle... :o En av venninnene mine har jeg mistet pga dette. Hun unngår meg. For ordens skyld - det var ikke hennes mann jeg hadde meg med, og hun unngikk meg lenge før dette hendte, men mannen hennes liker meg svært godt. Jeg har aldrig vært interessert i ham.
Nabodama Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Jeg opplever noe av det samme. Det er ikke naboene, men de gifte/sambonde mennene i omgangskretsen som er aktive. Det er mange sms-er å få når koner og barn er utenbys. Har stort sett klart å holde meg unna. Knullet én i et nødstilfelle... :o En av venninnene mine har jeg mistet pga dette. Hun unngår meg. For ordens skyld - det var ikke hennes mann jeg hadde meg med, og hun unngikk meg lenge før dette hendte, men mannen hennes liker meg svært godt. Jeg har aldrig vært interessert i ham. Mulig du kommer til å miste flere venninner på grunn av dette.....! Knullet en i et nødstilfelle??? Hva slags nødtilfelle var det? For meg finnes ikke slike unnskyldninger! I de tilfellene at mannen i et parforhold signaliserer at han liker meg mer enn han skal, trekker jeg meg unna, og fokuserer mest på damen hans. Dvs viser at jeg foretrekker hennes selskap foran hans. Da finner faktisk både hun og han ut at han er helt og totalt uinteressant for meg, og jeg slipper at noen unngår meg. Det verste tilfellet jeg har vært borti sånn sett var da en mann fortalte meg at han var blitt forelsket i meg mens både hans kone og min mann satt der! For å se det positive i det, så var han ihvertfall åpen om det :o Unngikk han en god stund! Det hadde han forresten sagt til flere av hennes venninner, fortalte hun meg senere. Hun er faktisk en av mine beste venninner i dag.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 Jeg bor på et sted med mange boligblokker og hvor de fleste kjenner hverandre. Jeg har vært singel i mange år. Og har ikke vært noe utsvevende med hensyn til menn. Problemet er at flere av de gifte/samboende mennene som bor rundt her ringer til meg og noen til og med stiller på døren og prøver seg!! Spesielt når kona/samboeren ikke er hjemme, men også etter at kona/samboeren har sovnet. Dette kan de gjøre selv i edru tilstand!! Jeg har aldri vært sammen med noen av dem. Og jeg har truet med å si det til kona/samboeren. Jeg har også i ett tilfelle ringt og gjort alvor av trusselen og fortalte alt til samboeren. Hvem tror du var den stygge ulven da?? Jo det ble meg!! :o Så det er ikke aktuelt å ringe til flere koner/samboere. Jeg har kommet hjem og funnet roser hengende på døren min. Kort, osv. Kan jo ikke akkurat ringe politiet heller, da.. Jeg ønsker bare at disse mennene skal holde seg vekke. Jeg er ikke interessert i å ha de hengende utenfor dørene mine! Hadde jeg kunnet fortelle det til konene uten at jeg fikk bråk, så hadde jeg foretrukket det. Men etter forrige gang vil jeg ikke det. Nå er situasjonen blitt slik at jeg ikke lenger blir invitert på fester slik som jeg ble før. Dette er fordi at hun som jeg ringte til og fortalte om samboeren hennes også visste at det er andre menn som har prøvd seg her. Dette har hun fortalt til andre. Så nå er jeg den stygge ulven. Synes dette er veldig urettferdig. Jeg har ALDRI vært med noen av disse mennene. Har heller aldri flørtet med dem. De er ikke min type menn i det hele tatt. Dessuten er ikke opptatte menn min favoritt! Jeg vil ha min helt for meg selv! Noen idèer her inne om hva jeg kan gjøre? Tror ikke dette er sant. Høres søkt ut. Har du aldri hatt vitner til dette? Hatt besøk når disse mennene ringer på? Har du gjemt kortene som fulgte med blomstene? Hva med å la være å åpne døren? Har du ikke kikkehull? Skift telefonnummer.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 hmmmm........... Jeg har selv vært singel i mange år i et boligområde. Jeg har også et normalt søtt utseende og utstråling. Jeg har aldri hatt problemer med mennene....men derimot alle koner/samboere som tydeligvis ser på meg som en trussel for deres menn. Jeg har hele tiden blitt frosset ut når det gjelder sosiale ting. Jeg har aldri, da mener jeg ALDRI flørtet med disse mennene,ei heller har noen hatt noen som helst grunn til å mistolke mine signaler. Likevel har jeg fått helt uriktig, ufortjent og ikke minst urettferdig rykte for å prøve meg på mennene til disse damene.At jeg er en stor flørt og at jeg liker å vise meg frem :o Jeg gjemmer meg jo! Holder meg for meg selv)Jeg syns disse kvinnene er usikre små mennesker, syns synd på dem som ikke har mer selvtillit enn som så, og som ikke stoler mer på mannen sin. Men som sagt, jeg har aldri opplevd at mennene til disse damene har hengt blomster på døra, ringt på om natta, eller har prøvd seg....de har jo aldri fått noen grunn/signaler eller invitt til en sånn oppførsel....
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 <Jeg er singel i borettslag og har aldri opplevd det der, men så er jeg også en ganske avvisende person når det gjelder folk som overhodet ikke interesserer meg. Meget bevisst for å unngå vanskeligheter for meg selv. Derimot har jeg en venninne som bare er sånn at menn forelsker seg i henne, - kvinner også på sin måte, og hun er blid og søt og utadvendt, men mener ikke noe flørt med noen. Hun er bare er sånn. Hadde hun vært singel (hun var det ganske kort og fikk noen beilere både blant venninners menn og et par naboer) så ville hun ganske sikkert hatt det problemet der....
Lisemor Skrevet 28. mai 2004 #14 Skrevet 28. mai 2004 Har nå hatt noen gifte menn på døra jeg og da jeg var singel. Hva får gifte menn til å gå over og prøve seg på nabojenta???? Synes det er ekkelt når jeg treffer mennene som prøvet seg sammen med sin kone og barn. Kona smiler og vil jabbe, mens jeg koker innvendigt over den jæ... mannen hun har,og har så lyst å fortelle henne det, men vet jeg hadde blitt den sore stygge ulven (har testet det en gang) Føler med deg og har ingen råd og gi. Bare forsett og avis de til du enten flytter eller får samboer.
Carrot Skrevet 28. mai 2004 #15 Skrevet 28. mai 2004 Hva med å be om hjelp av den neste som kommer? Og den andre og tredje av dem?? Men husk nå enderlig å passe på at han glemmer igjen noe - for så å returnere det med et kort som sier - Takk for all hjelp i nøden, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg?? Jeg vet.. kona ville nok ikke likt det... Men herregud, de konene liker deg jo ikke alikevel så det spiller vel ikke stor rolle?? Jeg mener - du får jo frem et budskap til alle da... Jo takk, da ville det blitt rabalder i omgangskretsen da du.. Men du skulle jo bare dratt på skuldrene og sagt noe om å gjøre seg nytte av alle hannkattene som løper rundt og skvetter oppetter andres dør - og for ordens skyld, det er da vel mulig å kastrere slike..... Forøvrig - det er nok ikke bare gifte menn som leter etter spenning utenfor hjemmet på det viset der.. Vi kvinner er på god vei å toppe statestikken selv vi så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå