AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Holdt på med en for et års tid siden. Han var veldig kjekk, men også veldig på. Jeg følte ikke noe tiltrekning. Vi bare sluttet å treffes. Så har jeg møtt han tilfeldig noen ganger i det siste, i forbindelse med middager gjennom jobb. NÅ begynner jeg å kjenne attraksjonen komme. Likevel er jeg redd for at hvis jeg viser tegn til interesse igjen blir han tilsvarende "på", og så får jeg ikke rom nok til å utvikle følelser. Tips og råd? Anonymous poster hash: bb19b...998
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Hvis du ikke liker at han viser deg oppmerksomhet og at han liker deg, så forstår jeg ikke hvorfor du skal ha lyst til å forsøke med han? Grunnen til at du liker han nå er vel fordi han ikke viser noen interesse for deg? La han heller få finne ei som vil sette pris på han, og så kan du finne deg en som du vil like mer og mer etterhvert og som ikke skremmer deg vekk ved å vise at han liker deg 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Kan jo hende han ikke vil ha deg nå. Tenk hvis du får rom nok til å utvikle følelser(dine ord), så forteller du han om følelsene dine. Og han svarer at han er egentlig ferdig med å tenke på deg, at han har kommet seg videre. Hva skjer da? Anonymous poster hash: e2d35...882 1
Ferny Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Hvis han er "for på" til at du kan utvikle følelser, så er han ikke den rette for deg. Bedre at han da treffer en jente som setter pris på oppmerksomheten han gir den han liker. Det gjorde ikke du, og det er jo et grunnleggende trekk ved han som person i en "kjærlighetsrelasjon". Finn deg en mindre "på" mann du. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Hvis du ikke liker at han viser deg oppmerksomhet og at han liker deg, så forstår jeg ikke hvorfor du skal ha lyst til å forsøke med han? Grunnen til at du liker han nå er vel fordi han ikke viser noen interesse for deg? La han heller få finne ei som vil sette pris på han, og så kan du finne deg en som du vil like mer og mer etterhvert og som ikke skremmer deg vekk ved å vise at han liker deg Hm.... er det ikke du som snakker om at man må bli flinkere til å vise sin verdi før man blir for "på"? Grunnen til at jeg liker han nå (vel, jeg likte han først også, det bare ble litt mye og jeg var ikke over eksen), er at jeg har sett flere sider av han jeg synes er veldig spennende. Da han drev og sjekket meg opp var han så på at jeg så han ikke for den han var, og jeg blir anspent når guttene blir for på før jeg er nok interessert. Jeg vil veldig gjerne at han skal være på, men jeg må få litt mer tid på meg. Anonymous poster hash: bb19b...998
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Kan jo hende han ikke vil ha deg nå. Tenk hvis du får rom nok til å utvikle følelser(dine ord), så forteller du han om følelsene dine. Og han svarer at han er egentlig ferdig med å tenke på deg, at han har kommet seg videre. Hva skjer da? Anonymous poster hash: e2d35...882 Det kan hende. Da skjer det ingenting Sånn er livet. Anonymous poster hash: bb19b...998
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Hvis han er "for på" til at du kan utvikle følelser, så er han ikke den rette for deg. Bedre at han da treffer en jente som setter pris på oppmerksomheten han gir den han liker. Det gjorde ikke du, og det er jo et grunnleggende trekk ved han som person i en "kjærlighetsrelasjon". Finn deg en mindre "på" mann du. Som jeg skriver i #5: Jeg liker veldig godt oppmerksomhet fra menn jeg har følelser for, men jeg følte meg kvalt av all pågåenheten fordi jeg på en måte ikke rakk å oppdage ting ved han, derfor mistet jeg følelsene. Litt vanskelig å forklare. I et forhold ville jeg passet veldig godt til at han gir mye oppmerksomhet. Bare ikke etter andre møte, før jeg vet noe som helst om han. Anonymous poster hash: bb19b...998
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 TS på de tre over, forresten. I tilfelle det skulle være noen tvil Anonymous poster hash: bb19b...998
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Det kan hende. Da skjer det ingenting Sånn er livet. Anonymous poster hash: bb19b...998 Det var ikke meningen å virke negativ. Men jeg har selv opptatt det samme selv. Jeg fortalte en mann jeg hadde god kontakt med, jeg trodde egentlig at vi holdt på. at jeg hadde følelser for ham. Han sa at han ikke hadde følelser, og at han ikke orket forhold eller mas. Jeg trakk meg unna, kunne jo ikke ha kontakt med fyren når jeg likte han mer enn en venn. Fire måneder etter så tok ha kontakt med meg, da ville han ha meg. Men da hadde jeg akkurat truffet en jeg likte mye bedre. Jeg hadde helle rikke særlig mye følelser for han gamle lenger heller. Nå mange år etter så viser han fortsatt interesse, og jeg synes det egentlig er litt rart. Jeg fikk tom. melding av han på valentine. Jeg tenker, ikke bruk for mye tid på å tenke på dette. Kan hende du mister ham. Anonymous poster hash: e2d35...882
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Det var ikke meningen å virke negativ. Men jeg har selv opptatt det samme selv. Jeg fortalte en mann jeg hadde god kontakt med, jeg trodde egentlig at vi holdt på. at jeg hadde følelser for ham. Han sa at han ikke hadde følelser, og at han ikke orket forhold eller mas. Jeg trakk meg unna, kunne jo ikke ha kontakt med fyren når jeg likte han mer enn en venn. Fire måneder etter så tok ha kontakt med meg, da ville han ha meg. Men da hadde jeg akkurat truffet en jeg likte mye bedre. Jeg hadde helle rikke særlig mye følelser for han gamle lenger heller. Nå mange år etter så viser han fortsatt interesse, og jeg synes det egentlig er litt rart. Jeg fikk tom. melding av han på valentine. Jeg tenker, ikke bruk for mye tid på å tenke på dette. Kan hende du mister ham. Anonymous poster hash: e2d35...882 Det er jeg helt ok med Tar overhodet ikke for gitt at han fortsatt skal være interessert. Men det hadde vært hyggelig hvis han var det. Anonymous poster hash: bb19b...998
Nettinettet Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Hm.... er det ikke du som snakker om at man må bli flinkere til å vise sin verdi før man blir for "på"? Grunnen til at jeg liker han nå (vel, jeg likte han først også, det bare ble litt mye og jeg var ikke over eksen), er at jeg har sett flere sider av han jeg synes er veldig spennende. Da han drev og sjekket meg opp var han så på at jeg så han ikke for den han var, og jeg blir anspent når guttene blir for på før jeg er nok interessert. Jeg vil veldig gjerne at han skal være på, men jeg må få litt mer tid på meg. Anonymous poster hash: bb19b...998 Jeg tok utgangspunkt i deg og det du følte, ikke hva han kunne gjort annerledes. Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at du fryktet han igjen skulle bli for mye på hvis du viste interesse. Nå sier du at du liker han bedre fordi du har sett litt mer av verdien hans, og det er jo supert, men jeg frykter at du egentlig bare ikke har møtt noen andre som gav deg like mye som han gjorde og dermed vil du ha litt av han alikvell?? Har jeg ikke rett, så ta meg på det altså, men jeg tenker at hvis du har sett mer til hans verdi og liker han såpass mye bedre så ville du likt at han ble på denne gangen?? 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Jeg tok utgangspunkt i deg og det du følte, ikke hva han kunne gjort annerledes. Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at du fryktet han igjen skulle bli for mye på hvis du viste interesse. Nå sier du at du liker han bedre fordi du har sett litt mer av verdien hans, og det er jo supert, men jeg frykter at du egentlig bare ikke har møtt noen andre som gav deg like mye som han gjorde og dermed vil du ha litt av han alikvell?? Har jeg ikke rett, så ta meg på det altså, men jeg tenker at hvis du har sett mer til hans verdi og liker han såpass mye bedre så ville du likt at han ble på denne gangen?? Jeg skjønner hvor du vil, men nei. Fordi det er som om han mister seg selv og begynner å stresse med å få meg, og da er vi ikke lenger på bølgelengde. Det er vi nå... Har alltid syntes han var veldig bra, bare litt turn-off med desperasjonen. Hvis han bare kan stå litt mer i seg selv nå, så føles alt som det skal føles for min del. Han er ikke noen fallback-boy overhodet. Jeg har møtt flere som har gitt meg like mye oppmerksomhet, men jeg føler ikke det samme med dem som jeg gjør/gjorde for han. Anonymous poster hash: bb19b...998
Nettinettet Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Jeg skjønner hvor du vil, men nei. Fordi det er som om han mister seg selv og begynner å stresse med å få meg, og da er vi ikke lenger på bølgelengde. Det er vi nå... Har alltid syntes han var veldig bra, bare litt turn-off med desperasjonen. Hvis han bare kan stå litt mer i seg selv nå, så føles alt som det skal føles for min del. Han er ikke noen fallback-boy overhodet. Jeg har møtt flere som har gitt meg like mye oppmerksomhet, men jeg føler ikke det samme med dem som jeg gjør/gjorde for han. Anonymous poster hash: bb19b...998 Du får sende han til meg så jeg kan fikse han slik jeg hjelper damene som blir litt ivrige i tidlig fase.. Nei fra spøk til alvor, det er ikke så mye du kan gjøre annet enn å se hva som skjer. Jeg har selv hatt en sånn en, og for min del ble det ikke bedre andre gangen jeg prøvde. Med han handlet det om at han ikke hadde noe liv selv. Alt han ville var å være med meg, og det fikser jeg ikke.. Hvis han her har et liv og det bare er usikkerheten som gjør det, så kan det jo gå seg til..
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Du får sende han til meg så jeg kan fikse han slik jeg hjelper damene som blir litt ivrige i tidlig fase.. Nei fra spøk til alvor, det er ikke så mye du kan gjøre annet enn å se hva som skjer. Jeg har selv hatt en sånn en, og for min del ble det ikke bedre andre gangen jeg prøvde. Med han handlet det om at han ikke hadde noe liv selv. Alt han ville var å være med meg, og det fikser jeg ikke.. Hvis han her har et liv og det bare er usikkerheten som gjør det, så kan det jo gå seg til.. Jeg har en bedre magefølelse nå, ja. Han virker mer selvsikker, positiv, rolig og bestemt, og det er veldig attraktivt. Han har også vist at han bryr seg, uten at jeg får følelsen av at han prøver å få noe ut av meg. Veldig positivt for min del... Anonymous poster hash: bb19b...998
Nettinettet Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en bedre magefølelse nå, ja. Han virker mer selvsikker, positiv, rolig og bestemt, og det er veldig attraktivt. Han har også vist at han bryr seg, uten at jeg får følelsen av at han prøver å få noe ut av meg. Veldig positivt for min del... Anonymous poster hash: bb19b...998 Da krysser jeg fingrene og håper på at det går bra! :D
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Da krysser jeg fingrene og håper på at det går bra! :D Jeg også Og råd for all del alle dine mannlige klienter i samme sko (som han) til å ikke nødvendigvis gi opp, bare backe bitte litte grann og utstråle ro og styrke... Anonymous poster hash: bb19b...998 1
Nettinettet Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 Jeg også Og råd for all del alle dine mannlige klienter i samme sko (som han) til å ikke nødvendigvis gi opp, bare backe bitte litte grann og utstråle ro og styrke... Anonymous poster hash: bb19b...998 Jeg har skapt mange par i Norge nettopp fordi jeg har "mannet" opp en del norske menn opp gjennom årene Og tonet ned en del utenlandske.. hehe
beige Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Kvinneguiden i et nøtteskall: "Hvis du ikke liker han like mye som han liker deg: la han være i fred, han fortjener noen som verdsetter oppmerksomheten... Blablabla" følelser kan komme med tiden også, snakker av erfaring. Er ikke værre enn å spørre om dere kan ta det med ro i begynnelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #19 Skrevet 17. februar 2014 Kvinneguiden i et nøtteskall: "Hvis du ikke liker han like mye som han liker deg: la han være i fred, han fortjener noen som verdsetter oppmerksomheten... Blablabla" følelser kan komme med tiden også, snakker av erfaring. Er ikke værre enn å spørre om dere kan ta det med ro i begynnelsen. Veldig godt svar, og poeng. Takk! TS Anonymous poster hash: bb19b...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå