Gå til innhold

Løstsittende treningsbukse, tynt stoff.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lett sånn etter en løstsittende treningsbukse som jeg kan trene i uten at man ser store svettemerker på når man trener. Det gjør man jo med bomullstreningsbukser som jeg egentlig liker å trene med og som jeg føler meg komfortabel med. Unntatt angående dette med svettemerkene. Men vil ikke ha treningstights, da det er noe jeg føler meg veldig ukomfortabel i og ikke kler.

Noen som vet om noen sånne gode og greie?

Endret av Berit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yogabuksene på Cubus er store,svarte og løse :)

Ellers så har de som regel en type jazzbukse på sportsbutikkene, de er ofte litt mer tettsittende over lårene enn yogabuksene.

Skrevet (endret)

Yogabuksene på Cubus er store,svarte og løse :)

Ellers så har de som regel en type jazzbukse på sportsbutikkene, de er ofte litt mer tettsittende over lårene enn yogabuksene.

Takk :)

Skal sjekke grundigere på Cubus. Har funnet noe lignende eller type jazzbukse og yogabukser. Men de er bomulls stoffer i. Har to jazzbukser som jeg bruker, men hvis jeg trener hardt, så blir det svettemerker i disse. Det er en av fordelene med tights som er i en type microfiber stoff som gjør at ikke fuktighet setter seg og vises i stoffet.

Jeg liker egentlig bomull godt. Men synes det er litt pinlig at jeg får store svettemerker. Noen ganger virker det jo nesten som jeg har tisset på meg :rodme: Jeg svetter mye under trening. Men vil helst ikke gå med treningstights.

Endret av Berit
Skrevet

Yogabuksene er tynne, i en blanding med bomull. Så ville ikke brukt de til intensiv utholdenhetstrening, men bra til styrke. De er sorte, og blir ikke svettemerker, som er synlige, på de. :)

Casall har noen gode bukser i mikrofiber, men de er litt tykkere i stoffet igjen :)

Skrevet (endret)

Yogabuksene er tynne, i en blanding med bomull. Så ville ikke brukt de til intensiv utholdenhetstrening, men bra til styrke. De er sorte, og blir ikke svettemerker, som er synlige, på de. :)

Casall har noen gode bukser i mikrofiber, men de er litt tykkere i stoffet igjen :)

Hva ville du anbefalt å brukt til intensiv utholdenhetstrening utenom treningstights? Det er det jeg leter etter.

Mine tynne yogabukser i en blanding med bomull blir det synlige svettemerker på når jeg trener. Kanskje jeg svetter veldig mye, men tror ikke det i forhold til andre som trener og presser seg like intensivt.

Jeg mener å ha sett på noen i microfiber, men som da blir litt tykkere igjen når det er løstsittende treningsbukse. Skal se på Casali :) Det må vel bli noe sånt når jeg skal ha dem løstsittende. Takk :)

Endret av Berit
Skrevet

Jeg trener helst i tilsvarende disse: http://www.xxl.no/Root/Sport-og-ballspill/Fotball/Fotballkl%C3%A6r-voksen/Adidas-Con14-Trg-Pnt%2C-treningsbukse/p/1093552_1_Style

De er laget av polyester og svettemerker er definitivt ikke noe problem. Det finnes mange ulike modeller, dvs alt fra nesten-tettsittende til veldig vide, og fra ganske tykt stoff til veldig tynt stoff.

Det er sikkert ikke noe sånt du er ute etter, TS, men okke som..

Anonymous poster hash: c2c0c...e3e
Skrevet

Takk for svar. Det var til god hjelp. Har prøvd å lete veldig selv uten å være helt fornøyd med det jeg har funnet. Tror at jeg kjøper både den rett over svaret her og den like før som er Nike.

Adidas var også grei, men ikke helt det jeg tenkte.

Denne har jeg fra før, og liker veldig godt å trene i den. Eneste at den blir så våt av svette. Det er merke MKDC Sport

http://www.x-life.no/products/mxdc-ladies-up-and-go-pant

Skrevet

Better Bodies.. Trening- og daffebukser i ett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...