AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Det er en gutt jeg har snakket med lenge, møtt et par ganger. Vi snakker sammen nesten hele tiden, men vi møtes sjeldent. Jeg liker han veldig godt, men vet ikke med han. Virker som om han kun er ute etter en ting. Jeg vil vite hva han vil, eventuelt bare kutte han ut (noe som er veldig vanskelig for meg). Men hvordan skal jeg gå frem? Hva skal jeg si? Anonymous poster hash: 450e6...450
Gjest Kv84 Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Det er en gutt jeg har snakket med lenge, møtt et par ganger. Vi snakker sammen nesten hele tiden, men vi møtes sjeldent. Jeg liker han veldig godt, men vet ikke med han. Virker som om han kun er ute etter en ting. Jeg vil vite hva han vil, eventuelt bare kutte han ut (noe som er veldig vanskelig for meg). Men hvordan skal jeg gå frem? Hva skal jeg si? Anonymous poster hash: 450e6...450 Kanskje ikke verdens enkleste måte å bli kjent, om man trenger hjelp til å vite hva man skal si. Når dere har datet noen ganger, så kan du spørre han om han er ute etter et forhold?! 1
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Hva har dere gjort når dere er sammen og hva snakker dere om..? og hvor mye er lenge?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Hva har dere gjort når dere er sammen og hva snakker dere om..? og hvor mye er lenge? Lenge og lenge, siden november eller noe. Har møtt han hjem til han de aller fleste gangene, vi snakker, spiser, ser på film sammen også ender det med sex (haha). Jeg synes det er så rart at han noen ganger blir sur for at jeg er med andre gutter, og andre ganger bryr han seg ikke. Blir forvirret, vet ikke hva han vil..Anonymous poster hash: 450e6...450
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Lenge og lenge, siden november eller noe. Har møtt han hjem til han de aller fleste gangene, vi snakker, spiser, ser på film sammen også ender det med sex (haha). Jeg synes det er så rart at han noen ganger blir sur for at jeg er med andre gutter, og andre ganger bryr han seg ikke. Blir forvirret, vet ikke hva han vil..Anonymous poster hash: 450e6...450 Hvor gamle er dere??
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Rundt 20Anonymous poster hash: 450e6...450
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Rundt 20 Hvor gamle er dere?? Anonymous poster hash: 450e6...450
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Rundt 20Anonymous poster hash: 450e6...450 Ok. Å prøve å gjøre en mann sjalu ved å være med andre menn er ikke noe bra iallefall.. Men siden dere egentlig har et sex forhold og ikke noe annet tror jeg at jeg ville prøvd å fått det til å endre seg litt for å se hva han mener. Har du noen gang invitert han med på noe du skal? Selv om du skal samme med andre venner av deg?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Ok. Å prøve å gjøre en mann sjalu ved å være med andre menn er ikke noe bra iallefall.. Men siden dere egentlig har et sex forhold og ikke noe annet tror jeg at jeg ville prøvd å fått det til å endre seg litt for å se hva han mener. Har du noen gang invitert han med på noe du skal? Selv om du skal samme med andre venner av deg? Har prøvd å invitere han med på så mye, men han sier han er optatt hele tiden. Derfor har jeg gidd opp det. Han spørr en gang i blandt om å møtes, jeg Sier selvfølgelig ja. Det ender jo alltid opp med sex Anonymous poster hash: 450e6...450
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Har prøvd å invitere han med på så mye, men han sier han er optatt hele tiden. Derfor har jeg gidd opp det. Han spørr en gang i blandt om å møtes, jeg Sier selvfølgelig ja. Det ender jo alltid opp med sexAnonymous poster hash: 450e6...450 Da er han kun interessert i sex og får det han vil ha. Desverre. Neste gang han tar kontakt så sier du at du er opptatt, og så går du videre..
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Vi snakker sammen hver dag, han vet at jerv ikke er optatt Da er han kun interessert i sex og får det han vil ha. Desverre. Neste gang han tar kontakt så sier du at du er opptatt, og så går du videre.. Anonymous poster hash: 450e6...450
Nettinettet Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Da bør du begynne å bli opptatt! Har du ikke hobby'er eller interesser, eller andre venner du er sammen med??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå