Aelwyn Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Ja da skal man visst stå brud! Er litt skjelven fremdeles, og tenker meg det blir enda verre jo nærmere man kommer. Jeg GLEDER MEG! Er det fler med den datoen? :-) Kjoler er det nok av på nett og jeg blir ikke og kjøpe den dyreste, ei heller den første. :-) ER SÅ SPENT! Gratulerer til alle mine med-bruder!
magnhild Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Hei og gratulerer!! Jeg puttet deg inn på listen her jeg. Her kan du se hvem andre som har registrert seg med dato i 2005. Det er nok en del andre også, men jeg har ikke fått de med enda!! Hvor skal du gifte deg da? Har du bestilt noe kirke eller lokale eller noe sånt Funnet en drømme kjole?? Lenge siden dere bestemte dato? Er bare litt nysgjerrig jeg da...
Aelwyn Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2004 Vi skal gifte oss enten i bryggekapellet eller ute i det fri. Skal titte på lokale og høre på pris om ikke lenge, kjolen har jeg funnet ja, datoen er ikke 100% sikker enda, vi må disk den litt nærmere, men det blir sommeren 2005 ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå