Gå til innhold

musikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har forelska meg helt i Fields of Gold med Eva Cassidy jeg... Skal ha den som inngangs melodi tror jeg... Hva er deres favoritter? Hva skal dere ha slags melodi? (vi skal ikke gifte oss i kirken.) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sangen er helt nydelig, og hvis vi ikke skulle giftet oss i kirken, ville nok vi også valgt den.

Siden vi skal gifte oss i kirken, har vi valgt "Bruremarsj fra Seljord". Denne er ikke så "trist" som mange av inngangsmarsjene. Vi skal ha orgel og trompet både til inngang og utgang.

Skrevet

hvilken sang er det? Jeg ble veldig nyskjerrig nå, vi skal heller ikke gifte oss i kirken og jeg har null peiling på hva vi skal ha som inngangsmarsj.. Er den fin å spille på piano, uten sang? hvordan skal dere framføre den? Og kan noen finne en link på den slik at jeg kan få hørt den? :)

Skrevet

Sting har også spilt inn den låta...

Skrevet
hvilken sang er det? Jeg ble veldig nyskjerrig nå' date=' vi skal heller ikke gifte oss i kirken og jeg har null peiling på hva vi skal ha som inngangsmarsj.. Er den fin å spille på piano, uten sang? hvordan skal dere framføre den? Og kan noen finne en link på den slik at jeg kan få hørt den? :)[/quote']

Teksten på sangen ligger her :

http://www.elyrics4u.com/f/fields_of_gold_sting.htm#

Det er en nydelig sang.

Den kan også brukes i kirkebryllup..

Hilsen Skjermen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...