AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Har en hund og en baby. Når babyen skriker, depper hunden. Går og gjemmer seg eller depper på gulvet, med ørene bakover og trist blikk. Er det dyreplageri å fortsette og ha hunden pga dette? Den har hørt på skriking i 9 mnd.Anonymous poster hash: 3b01b...beb
Tabris Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Hunden "depper" ikke. Den synes antagelig skrikingen er ubehagelig. Får hunden mosjon og aktivisering som før? Det er egentlig det viktigste. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Lufter som normalt. Den er kun sånn når ungen skriker. Kan du forklare hva som er forskjellen på å "deppe" og å "synes at det er ubehagelig"? Anonymous poster hash: 3b01b...beb
dillyduzit Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 En "deppa" hund vil sannsynligvis ikke spise, ut etc typ lik som oss mennesker. Ubehagelig så vil den se nogenlunde deppa ut, men med gang den situasjonen er over vil hunden oppføre seg normalt.
Gjest Mupsi Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Den synes sikkert lyden er veldig ubehagelig. Hunder har jo mye bedre hørsel enn oss. Lite aktivitet kan gjøre hunden deprimert.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Det verste min hund vet er støy og uroligheter rundt seg, da klarer ikke min hund å slappe av. Han er eldre nå, og taklet slik bedre da han var yngre. Så jeg vet at for min hund hadde en normal baby vært et mareritt å være oppå 24/7. Merker du tydelig forskjell på hunden, også når det ikke pågår, er det ikke ok å fortsette å ha hunden. Du har ikke venner eller familie du kan ha hunden hos over en periode der du vet hunden vil ha det godt, og som ønsker å bare ta vare på hunden et års tid eller så? Til barnet er blitt litt større og ikke lager like mye støy/uro (for hunden). Ellers er det beste å valge omplassering.Anonymous poster hash: 5bf1a...b12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Han oppfører seg vel normalt ellers. Anonymous poster hash: 3b01b...beb
Gjest Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Er vel heller at han syntes det er ubehagelig! De to her legger fort på øra ved høye lyder o.l. og vil helst gå bort. En deprimert hund vilv el gjerne ikke spise, ikke gå tur, legger på seg fort (pga for lite aktivitet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå