Gjest Lana Lang-Ikke innlogget Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Noen som vet hvor jeg finner et par fine, svarte dressbukser som sitter lavt på hoftene? Har vært innom H&M, Oasis, Kookai, Bik Bok,Vero MOda, Only, Benetton....You name it og ikke funnet noe. Må jo ha oversett noen, skulle jeg tro? Takknemlig for tips! :-)
Gjest lekebøll Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Det er jakke til, men jeg valgte å kjøpe bare buksa, siden jeg ikke hadde råd til en jakke til 1000 kroner akkurat da. Det finnes i hvitt også, og er i linblanding.
Gjest Ethereal Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har akkurat kjøpt dressbukse og jakke på Mexx; svart med tynne hvite striper. Buksa har bred linning, men er ikke høy på livet, akkurat. Husker ikke helt den norske prisen, men buksa kostet 70 Euro (tror den kostet 699 i Norge) og dressjakken kostet 119 euro. Ellers er vel hoftebukser mer og mer på vei ut; det som ser ut til å komme mer og mer nå, er bukser som er HØYE i livet *grøss*
Gjest lekebøll Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Ellers er vel hoftebukser mer og mer på vei ut; det som ser ut til å komme mer og mer nå' date=' er bukser som er HØYE i livet *grøss*[/quote'] :angst:
Gjest Elenath Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Jeg tror (håper) bukser med høye liv og smale ben er en døgnflue. Ekstremt få som kler de modellene. :-? Jeg har dressbukse fra Mango som ikke er høy på livet.
Nicky B Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Det er INGEN som kler bukser med høyt liv! Basta. :-)
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Da må jeg innrømme jeg kommer til å havne i klassen med "umoderne" mennesker.
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Hehe, hvis det blir moderne med høyt liv (hvilket det jo har vært før, og nå er jo 80-tallsmoten på vei innover oss) får vi nok se ganske mange med det ganske snart, tenker jeg. For få år siden så fantes ikke hoftebukser i det hele tatt, folk gikk da i busker da også.
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2004 #12 Skrevet 26. mai 2004 For få år siden så fantes ikke hoftebukser i det hele tatt, folk gikk da i busker da også. Men jeg er ikke kjempeimponert når jeg ser på gamle bilder....
Tusenfryd Skrevet 26. mai 2004 #13 Skrevet 26. mai 2004 Unnskyld? Visst f... en bukser med smale ben og høyt liv (i hvert fall høyere liv enn det er vanlig nå) vesentlig mer kledelige på mange. Det har jo vært så lave liv på alt mulig nå at unge, tynne jenter tror de er feite. Og for oss mer lubne, så er det slett ikke alltid flatterende med hoftebukser. I hvert fall ikke så lenge det ikke er mulig å finne topper som dermed dekker maven. Noe kler noen - andre ting kler andre. Vi er da gudskjelov forskjellige.
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #14 Skrevet 26. mai 2004 Men jeg er ikke kjempeimponert når jeg ser på gamle bilder.... Sånn er det stort sett når man ser tilbake.... Om 15 år kan det hende man ler av hoftebuksene. Helt enig med Tusenfryd. Selv er jeg ikke noe syn for guder i svært lave bukser.
Diva Skrevet 26. mai 2004 #15 Skrevet 26. mai 2004 Unnskyld? Visst f... en bukser med smale ben og høyt liv (i hvert fall høyere liv enn det er vanlig nå) vesentlig mer kledelige på mange. Det har jo vært så lave liv på alt mulig nå at unge, tynne jenter tror de er feite. Og for oss mer lubne, så er det slett ikke alltid flatterende med hoftebukser. I hvert fall ikke så lenge det ikke er mulig å finne topper som dermed dekker maven. Noe kler noen - andre ting kler andre. Vi er da gudskjelov forskjellige. Godt sagt :D
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2004 #16 Skrevet 26. mai 2004 Vel, nå skal det være sagt at det er ikke alle andre jeg ser gamle bilder av og ler, men meg selv. Og - jeg kledde det ikke! Andre får gå i hva de synest er pent på seg. Helt deres sak det. Høye liv er ikke pent når man magler hofter og er guttaktig i fasongen! Hver sin smak og mening.
Gjest Elenath Skrevet 26. mai 2004 #17 Skrevet 26. mai 2004 Nå er det forskjell på bukser da. Jeg har aldri brukt de buksene man faktisk må barebere seg for å bruke. Kjøper mye bukser på Mango og de er faktisk litt høye forholdene tatt i betraktning. Det jeg vil påstå ingen kler er bukser som går helt opp til livet og er vide i lårene og smale nederst i bena. Synes heller ikke de laveste buksene er fine. Ikke engang på frøken Britney.
Gjest LoisLane Skrevet 27. mai 2004 #18 Skrevet 27. mai 2004 Synes hoftebuksene er fine - men ikke på meg. Jeg er litt for rund. Gleder meg til de høye buksene kommer, jeg.
Nicky B Skrevet 27. mai 2004 #19 Skrevet 27. mai 2004 Vel' date=' nå skal det være sagt at det er ikke alle andre jeg ser gamle bilder av og ler, men meg selv. Og - jeg kledde det ikke! Andre får gå i hva de synest er pent på seg. Helt deres sak det. Høye liv er ikke pent når man magler hofter og er guttaktig i fasongen! Hver sin smak og mening.[/quote'] Enig! Jeg har ingen hofter og er litt fasongløs, så bukser med liv man nærmest får gnagsår på brystvortene av kler ikke meg... :-? Men må innrømme at det var en smule bastant å si at det ikke er noen som kler bukser med høyt liv...Det er sikkert noen som kler det. Har bare ikke sett noen enda. Når det er sagt, så liker jeg ikke ekstremt lave bukser i livet heller. Man skal jo ikke kunne se 'dotten'. En mellomting er greit. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå