TakeThePain Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hei, Har hatt store ryggsmerter i over ett år nå. Prøvd osteopat,naprapat,kiropraktorer, fysioterapeuter uten suksess. Leste litt om ryggstrekker / ryggbrett og ble litt nysgjerrig. Ble raskt møtt av artikler fra leger, kiropraktorer og fysioterapeuter som hevder det bare er tull, men når jeg googlet "inversion tables" finner jeg flere tusen anmeldelser på amazon på ulike typer ryggbrett. Det interessante er at det ser ut til å lindre smertene til samtlige, Eneste negative anmeldelsene går på de enkelte brettenes konstruksjon eller problemer med montering. Mange har også blitt kvitt ryggplagene sine helt. Jeg vurderer nå å kjøpe en slik, så lurer på om noen her inne har noe erfaring med disse? Hvis noen har noen andre tips setter jeg stor pris på det.
Alina X Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Det finnes på xlife.no til 3000kr.hadde det på den forrige jobben min som var fysisk tung. Deilig og ble bedre i ryggen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Min far kjøpte seg en slik for mange herrens år siden, pga ryggen. Jeg hang også og dinglet en del i den. Kanskje jeg skal høre med ham om den står på loftet enda...Anonymous poster hash: bd9f4...83e
TakeThePain Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2014 Takk for svar. Ble den satt på loftet fordi den fikset ryggen hans, eller fordi den ikke hadde noen effekt? Har kjøpt en nå, så får vi se om dennr ihvertfall kan gi meg en litt lettere hverdag.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Den han hadde tok en del mer plass en de du nevnte, og han er blitt pensjonert. Da hadde han gjerne ikke helt det samme behovet? Veldig effektiv for å få knekt opp ryggen ihvertfall Anonymous poster hash: bd9f4...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå