AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Når jeg ser på returrett på Boozt står det følgende: Varene skal returneres innen 30 dager. Varene kan ikke være brukt, slitt eller vasket. Varene skal returneres med originale merkelapper mm. Sko skal sendes retur i den originale skoesken og i sin opprinnelige stand. Det må ikke settes etiketter etiketter mm. utenpå skoesken. Dersom skoen returneres med skade eller uten original eske, så blir det oppkrevet et gebyr. Merk: Forsendelse og returfrakt refunderes ikke. Merk: Hvis du ikke bruker det medfølgende frankerte returmerket, så er du selv ansvarlige for varene dine inntil de er på vårt lager. (Husk å få en kvittering når du avleverer pakken din på Posten). Merk: Hvis det ikke er feil på produktet, vil verdien av det forhåndsbetalte returmerket (69 kr.) Dette trekkes fra din retursum. Det jeg lurer på er om "varene kan ikke være brukt, slitt eller vasket" betyr at man ikke kan prøve på et par sko pent på et rent teppe for å se om de eventuelt passer? Jeg vet dette går på Zalando, men jeg ble bare litt usikker på hvor strengt de mener "ikke brukt" her. Som i ikke brukt omkring/over tid, eller som i ikke prøvd på. Noen tips? Anonymous poster hash: 99ff4...740
Scoop Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Regner med det skal gå helt fint at de er prøvd på, har i alle fall aldri opplevd problemer med det. Om Boozt er så strenge skjønner jeg ikke hvordan de mener man skal finne ut om man vil beholde varene eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå