Gå til innhold

Å logge inn i Sparebank1, nettbank...

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.sparebank1.no/bank/hovedside-bedrift/

Kan noen i hele huleste verden vise meg hvor INNLOGGINGSKNAPPEN befinner seg på Sparebank1 sine nettsider?? :frustrert:

Jeg har opprettet en bedriftskonto, anser meg for sånn passe oppegående, men ikke pokker om jeg greier å logge inn! Har alt klart, det skal være bare å kjøre på, men jeg finner jo ikke engang ut hvor jeg skal logge inn??? Jeg har private konti i to andre banker, der kommer man (selvfølgelig!) rett på innlogging, men ikke her, nei!!

Grrrr…

Hjelp? :pls:

Anonymous poster hash: b203c...782
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du valgt riktig del av banken? Trykk på finn din bank, og velg banken som står på dine papirer.

Anonymous poster hash: 29e26...088
Skrevet

https://www.sparebank1.no/bank/hovedside-bedrift/ Kan noen i hele huleste verden vise meg hvor INNLOGGINGSKNAPPEN befinner seg på Sparebank1 sine nettsider?? :frustrert: Jeg har opprettet en bedriftskonto, anser meg for sånn passe oppegående, men ikke pokker om jeg greier å logge inn! Har alt klart, det skal være bare å kjøre på, men jeg finner jo ikke engang ut hvor jeg skal logge inn??? Jeg har private konti i to andre banker, der kommer man (selvfølgelig!) rett på innlogging, men ikke her, nei!! Grrrr… Hjelp? :pls:Anonymous poster hash: b203c...782

Og du har startet bedrift. :/ Lykke til

Skrevet

Har du valgt riktig del av banken? Trykk på finn din bank, og velg banken som står på dine papirer.

Du har rett, jeg var inne på fellessiden for samtlige sparebanker, her finnes ingen innloggingsknapp. Man må først velge riktig filial. Synes ikke det var opplagt…

Og du har startet bedrift. :/ Lykke til

Er du frekk? Føles det bra å være frekk? Dust.

Skrevet

Du har rett, jeg var inne på fellessiden for samtlige sparebanker, her finnes ingen innloggingsknapp. Man må først velge riktig filial. Synes ikke det var opplagt…

Nei den banken har ikke akkurat valgt den mest logiske og oversiktlige løsningen. :fnise: Godt du fant frem :blomst:

Skrevet

Nei er ikke frekk. Det er jo du som er dust som ikke klarer å logge inn i en nettbank.

Skrevet

Nei er ikke frekk. Det er jo du som er dust som ikke klarer å logge inn i en nettbank.

Kjenner du til innloggingssystemet til den banken? Jeg vet om mange som har hatt trøbbel med det systemet.

Skrevet

Nei, første gang jeg var inne på siden du linket til ,og det tok meg 10 sekunder før jeg fant ut en måtte klikke for å logge inn. Kan jo være en ide å lese litt da vettu ;)

Skrevet

Nei, første gang jeg var inne på siden du linket til ,og det tok meg 10 sekunder før jeg fant ut en måtte klikke for å logge inn. Kan jo være en ide å lese litt da vettu ;)

Jeg er ikke ts :)

Det er kanskje litt annerledes for deg som ikke skulle inn og gjøre noe viktig på nettbanken din? ;)

Skrevet

Nei den banken har ikke akkurat valgt den mest logiske og oversiktlige løsningen. :fnise: Godt du fant frem :blomst:

Nei, det vil jeg virkelig påstå… Jeg har vært innlogget én gang før, da fra en direktelink jeg fikk tilsendt på e-post. Betalte en regning, men ikke pokker om jeg fant den igjen umiddelbart. Jeg regnet rett og slett med at jeg ikke hadde kommet i mål med prosessen, men når jeg nå omsider fikk logget inn, hadde faktisk betalingen blitt registrert. Fungerer helt annerledes enn de andre to nettbankene jeg bruker - og kanskje er det noe forskjell på privat og bedrift, også.

Jo, du er frekk. Komme med slik sarkasme til villt fremmede mennesker på nett - det er frekt. Man skulle tro du var femten, ikke i slutten av 30-årene.

Og rettskrivingen din er som en liten unges, ut fra hva jeg registrerer. Hvis vi nå først skal snakke om å være dust… :roll:

Skrevet

Bare ti sekunder! Åh…du er jo så smart!

(Dog ikke spesielt sympatisk)

Men "lese litt"? Det er ingen steder på hovedsiden at man kan lese seg til at man må velge filial før man kan logge inn i nettbanken. Det er i grunnen ikke logisk, heller. Som om hver filial har sin egen nettbankløsning? Tror ikke det, nei.

Anonymous poster hash: bbf05...882

Gjest Blondie65
Skrevet

På hovedsiden står det en diger blå knapp: finn din bank,

Sparebank1 er en bankgruppe der hver enkelt bank er en helt egen enhet, eget AS. Det er derfor ikke et-fett hvilken bank du logger deg inn i da du må logge deg inn i den lokale i din nærhet.

Det er opplagt at hvis man ikke kjenner denne konstellasjonen så er det ikke noe lett å finne frem, men det er heller ikke helt enkelt å gjøre akkurat denne informasjonen "idotsikker" slik at alle forstår den. Så jeg forstår godt at dette er innviklet og ulogisk når man ikke forstår det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...