Gjest Evalill Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Jeg er så frustrert og lei meg i dag!!! Har igjen en knapp måned av graviditeten, men nå vil jeg bare at ting skal være som før. Jeg har flytta til en ny plass, kjenner ikke så mange andre enn samboeren min. Det første halve året vi bodde her var alt helt ok, men nå klarer han ikke å sitte hjemme en eneste kveld :cry: Jeg har spurt om han ikke trives sammen med meg lenger, men det gjør han visstnok. Det hender han er borte bare en time eller to, men da er jo hele kvelden borte likevel!!!! Jeg vil bare flytte hjem, få igjen det gamle livet mitt, men det er så alt for sent.............
Silfen Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Det du skriver er SÅ typisk! Jeg hører stadig om menn som flyr ute både titt og ofte gjennom partnerens graviditet. Igjen hjemme sitter damer med store mager og tuter mens de tror han ikke er glad i dem lenger. Det er så standard. Jeg tror rett og slett det er et lite panikkopplegg, de MÅ ut, de MÅ være fri den siste tiden, for nå er de jo fanget for alltid!!! Jeg har flere venninner som har grått på skulderen min mens mannfolka fester hele helgen. Jeg kan trøste deg med at det som oftest forandrer seg når babyen kommer. Prøv å kos deg du, det ordner seg snart skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå