Gå til innhold

Igjen behandlet han meg som dritt og tok tak i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Har vært i et ganske kranglete og slitsomt forhold i over et halvt års tid.

Han har adhd, men han røyker hasj for å roe seg.

Idag røyket han ikke noe. Vi hadde det likevel helt greit sammen, jeg dro å fikset frokost til oss mens han hadde litt besøk på dagen og etterhvert skulle vi da ut for å ta en caffe sammen som jeg hadde sett så frem til.

Jeg merket hvor gretten han var da vi var på vei til byen.
Så sier han når vi kommer i butikken, rett før ølsalget stenger at han ville hatt en øl. Jeg tilbyr meg å kjøpe øl (skulle uansett legge ut for kaffe så tenkte bare å kjøpe han en øl) og en til meg, og det likte han ikke. Da skjelte han meg ut i hele butikken at jeg ble så rar av å drikke +++

Han ble dritsur å gikk bare ut av butikken.
Jeg kommer ut, å sier at jeg prøvde bare å gjøre alt koselig for oss! Nei, jeg var vist helt gal og hele pakka.

Jeg begynner bare å gå. Jeg gidder ikke krangling tenkte jeg.
Men så begynner jeg å gråte, for jeg tenker at fyfaen vi kan jo aldri ha det hyggelig sammen..! Da kommer han etter meg, og det blir bare kranling om alt mellom himmel å jord. Han tar så tak i armen min, å sier at han skal ta meg med på sykehuset for å legge meg inn...!

Så sleper han meg langs veien, før han da stopper opp og ber om unnskyldning...

Uff kanskje litt teit å gå inn i detalj på denne kvelden, men det ble verre. Alt ender med at vi må sitte hos hasj-vennene hans, og han sitter der nå ennå å styrer med sitt mens jeg sitter her hjemme å føler meg så tråkka på.

Han har tatt tak i meg før, vært psykisk voldelig mot meg ++ Og jeg kjenner hvor vondt jeg får, og at jeg så å si også begynner å få mentale problemer.

Kjenner meg 0 verdt ...

Hva skal jeg gjøre ?? hilsen jente 21

Anonymous poster hash: 8087f...f01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner dere alle disse karakterene ? adhd, hasj..?

Jeg vil ikke kommentere slikt en gang.

• Liker 7
Skrevet

Hvor finner dere alle disse karakterene ? adhd, hasj..?

Jeg vil ikke kommentere slikt en gang.

nei svaret er egentlig åpenbart. Det er bare en ting å gjøre her

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å fortsette i et forhold som dette? Fortsetter du kommer det til å ende i grovere og grovere vold, innkoblet politi og hele pakka.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor bruker han ikke medisin for sin ADHD i stedet for å selvmedisinere?

Anonymous poster hash: e5f84...81d

• Liker 2
Skrevet

Hasj mot ADHD? Hahhahahahahahha. Dette må være en av di dårligste unnskyldningene i boka! Herregud kvinne, du vet selv at du må forlate han. Ha litt selvrespekt og gjør det slutt før det utvikler seg utover dette.

Anonymous poster hash: 52230...42e

• Liker 7
Skrevet

La han røyke hasjen, mens han er høy pakker du sakene og drar. At du i det hele tatt lurer på dette..

Hva skjer med kvinner her inne på kg? damn

Anonymous poster hash: e875e...87c
  • Liker 8
Skrevet

Hvorfor fortsetter du dette forholdet? Kom deg vekk og start på nytt.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Hva du skal gjøre? Komme deg til helvete vekk!

Hva er det som gjør at du tror du ikke fortjener bedre enn dette?

• Liker 4
Skrevet

Han har adhd, men han røyker hasj for å roe seg.

Jeg er mann i 20-årene med ADHD, og pga. ADHD holder jeg meg enda lengre unna hasj. Hvorfor i svarteste helvete tror du på at han har godt av å røyke hasj fremfor f.eks. sentralstimulerende medisiner?

Misforstå ikke, jeg er liberal og vil gjerne ha legalisering, men når du skriver at "I dag selvmedisinerte ikke min voldelige ADHD-kjæreste seg med hasjrøyking, men vi hadde det helt greit likevel" må du da virkelig forstå at du er på ville veier. Kom deg unna nå. Jeg kommer aldri til å forstå at damer blir i jævlige forhold med jævlige folk, men dette var drøyt selv til det å være.

Du skal selvsagt komme deg unna denne mannen med en eneste gang. Det er ikke noe som helst å spørre om engang. Jeg har ingen illusjoner om at du gjør det, men svaret er så enkelt som det.

Anonymous poster hash: a1016...b42

• Liker 9
Skrevet

TS her.

Jeg får vondt i meg av å skrive svarene deres, fordi jeg vet at det er feigt av meg å ikke gå ut av dette forholdet. Jeg har dessverre hatt en oppvekst som har gjort at jeg er blitt så avhengig av han følelsesmessig... Ikke at det skal være en unnskyldning for å ikke gå ifra han, men jeg forstår på en måte litt meg selv i hvorfor jeg ble "sittende i driten".

Jeg våknet i dag å kjente meg helt jævelig.
Da han kom hjem i går kveld snakket han bare om hvor dårlig samvittighet han hadde. Han sa han sa alle tingene (feks det med å få meg lagt inn å skjellsord) for å såre meg. Han var bevisst på å såre meg med andre ord da han gjorde det.

Når man blir i slike forhold både føler og tenker man til slutt at det er det eneste man fortjener, for hvis du blir behandlet som drit tror du at du er drit til slutt.....

:(

Skrevet

Hva er poenget med å fortsette i et forhold som dette? Fortsetter du kommer det til å ende i grovere og grovere vold, innkoblet politi og hele pakka.

Jeg vet. Jeg er så utrolig redd for å bli banka gul å blå en dag, det har ikke vært langt unna... Flere ganger våknet av at jeg har hovnet opp forskjellige steder på kroppen pga. at han har vært så brutal mot meg dagen før i en krangel osv osv.

Er helt jævelig å være i dette forholdet.

Er en ond sirkel. Kan være bra en dag også helt grussomt den neste.

Skrevet

Jeg sitter også fast i et slikt forhold, bare at det ikke er fysisk vold, "bare" psykisk. Så jeg vet hvordan du har det!

Hva er du redd for hvis du går fra han?

Anonymous poster hash: f0ec8...10f
Skrevet

Hvorfor bruker han ikke medisin for sin ADHD i stedet for å selvmedisinere?

Anonymous poster hash: e5f84...81d

Han røyker nok for å bli fjern også.... men sier at hasj roer han.... nei jeg vet ikke. Han snakker alltid om å slutte, men gjør det ikke.

Hasjen lager masse problemer i forholdet, men det som er verst (syns jeg) er måten han behandler meg på, ting han gjør å sier.

TS

Skrevet

Jeg sitter også fast i et slikt forhold, bare at det ikke er fysisk vold, "bare" psykisk. Så jeg vet hvordan du har det!

Hva er du redd for hvis du går fra han?

Anonymous poster hash: f0ec8...10f

Det er helt klart et psykisk voldelig forhold jeg sitter i også.

Kunne skrevet mange episoder som har vært fæle. Uff.... Ja jeg er redd han hadde villet prøve å ødelegge livet mitt... men jeg føler meg også avhengig av han. Redd jeg er en av de kvinnene som kunne funnet seg i alt å fortsatt blitt fordi jeg har så sterkt "bånd" til han.

Føler meg hjelpesløs.

Dette er også mitt første forhold forresten, og han er 26 å jeg 21.....

TS

Skrevet

Ts, dette er et grovt overtramp på deg som person og forholdet dere har sammen. Røking av hasj er ingen unnskyldning, du skal ikke finne deg i å bli behandlet på den måten. Hva skal du gjøre?

Vel, et forslag er å sette ned foten. Si at du ikke er interessert i forhold dersom han ikke endrer seg. Et annet, og bedre ett, er å pakke sakene dine og dra. Jeg kan bare si det med en gang, en hasjrøkende, konebankende, adhd er ingenting å samle på.

Skrevet

Han er jo ikke stabil!

Nei det er akkurat det han ikke er :(

Å jeg gjør mitt beste hele tiden! Men jeg får alltid kjeft for noe, er ikke bra nok osv osv...

Plutselig er jeg den beste jenta som finnes...men igjen så er jeg en stygg fittekjerring........

TS

Skrevet

Ts, dette er et grovt overtramp på deg som person og forholdet dere har sammen. Røking av hasj er ingen unnskyldning, du skal ikke finne deg i å bli behandlet på den måten. Hva skal du gjøre?

Vel, et forslag er å sette ned foten. Si at du ikke er interessert i forhold dersom han ikke endrer seg. Et annet, og bedre ett, er å pakke sakene dine og dra. Jeg kan bare si det med en gang, en hasjrøkende, konebankende, adhd er ingenting å samle på.

Takk for svar. Det høres kanskje rart ut, men det hjelper litt extra å få et slik svar fra en mann på forumet også.

Ja det er grovt overtramp. Og jeg er blitt en svak person i forholdet. Før hadde jeg noe som kalles selvbilde og troen på meg selv, tenkte jeg var normal og hadde fast jobb... I dag sitter jeg igjen med ingenting av det pga. han.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...