Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Har nettopp kjøpt det selv, og synes det var kjempebra!

Litt godt at det ikke var så melankolsk som noen av de andre albumene.

Skal du kjøpe det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe albumet. Men "Everything" har festet seg til hjernen min :P

Jeg synes forøvrig at den idioten som klipte Alanis`hår skulle hatt juling...

Gjest Frigg
Skrevet
Jeg synes forøvrig at den idioten som klipte Alanis`hår skulle hatt juling...

Du får trøste deg med at som regel så vokser hår ut igjen. :)

Skrevet

Kommer nok til å ta meg en tur og høre på albumet, og hvis jeg liker det så kommer jeg nok til å kjøpe det ja :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Det albumet kjøpte jeg for en uke siden, med en gang det kom ut omtrent. Syns det er kjempe bra. :P Liker spesielt godt "doth I protest to much" og "this grudge" og egentlig alle de andre og.

Er helt enig i at den som klippet håret hennes skulle harr juling, det lange håret har jo liksom vært hennes varemerke.

Gjest Madley
Skrevet

Bare jeg som syntes hun ble et nytt å bedre menneske da hun fikk fjernet alt det fakset rundt aniktet??

Jenta er jo faktisk pen!!!

Langt hår er sjeldent pent syns nå jeg.

Men over til saken kjerne :oops:

Synes albumet er kjempebr! Fikk det for to dager siden og det surrer og går!

Skrevet

Godt å høre det liker det, så hun fikk dårlig kritikk i VG. Men plata kan jo være bra for det da, og tror nok jeg må ha den ja.

Det lange håret hennes var jo utrolig fint da, men synes hun kledde kort hår og jeg. Flott jente er det uansett.

Skrevet

*løpe og kjøpe*

Liker veldig godt Alanis! :-)

Skrevet

Må nok i alle fall høre på den ja :)

• 1 måned senere...
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg syns det nye albumet til Morissette er helt utrolig bra, favoritten min hittil. Mens alle anmelderne gnåler om at hun har blitt dårligere og dårligere siden debuten, er jeg helt uenig. Jeg syns faktisk So-Called Chaos er bedre enn Jagged Little Pill. Under Rug Swept var så som så syns jeg, men med dette albumet syns jeg hun beviser at hun er en musiker av rang. Østen-pregede melodier og fantastiske tekster gjør dette til årets definitivt beste album!

Skrevet

Digger Alanis, og kjøpte CD`en samme dag den kom ut! :wink: Men; må si jeg ikke syns dette er hennes beste album, mange veldig bra låter, og noen ikke fullt så bra!

Syns fortsatt "Jagged little pill" er en av hennes beste! :wink::P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...