AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Er det noen som har prøvd 3D crest white strips? Fikk dere hvite tenner? Anonymous poster hash: a8e96...0b9
Cecee Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Er det noen som har prøvd 3D crest white strips? Fikk dere hvite tenner? Anonymous poster hash: a8e96...0b9 Hei! Jeg bestilte 3D crest white strips (normal styrke) fordi jeg synes smilelab osv som selges i Norge gir så kortvarig resultat. Prøvde de på for noen dager siden, og etter noen minutter gjorde det kjempevondt i tenner og tannkjøtt! Kjæresten min prøvde de sammen med meg, og han fikk også vondt, men ikke like vondt som meg tror jeg. Det føltes nesten som om det begynte å etse! Jeg fikk faktisk noen små sår i tannkjøttet, selv om stripsene så vidt var borti. Både kjæresten og jeg gikk med kraftig ising i tennene flere dager etterpå.. Anfebales dessverre ikke
Cecee Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Forresten; ingen av oss fikk snev av hvitere tenner!
dillyduzit Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har prøvd, ingen problemer om vi ser bort i fra ising, mine ble hvite.
troikaen Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Brukt flere ganger, ingen problemer, funket fint.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har brukt de flere ganger, funker strålende. Men jeg pleier å smøre litt colgate sensitive pro relief på steder jeg vet iser litt, men ikke der jeg vil de skal blekes for jeg tror den tannkremen stenger for de aktive ingrediensene. Anonymous poster hash: 5219b...315
Gjest Pheel Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Anbefaler virkelig å la være å hjemmebleke tenner, er en grunn til at tannleger gjerne sier nei til bleking dersom du ikke har veldig sterke tenner, eller noe slitt emalje. For det er dermed SKADELIG. Jeg ødela fortennene mine på hjemmebleking, emaljen ble veldig slitt og tuppene etset (hakkete). Og tennene ble heller ikke noe hvitere, iallfall minimalt, og man må fortsette med blekingen om man vil bevare det. Tro meg, det er bedre å ikke ha kritthvite tenner, enn å få de ødelagt. Endret 16. februar 2014 av Pheel
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Det kommer helt an på hva slags farge man har på dentinet (tannsubstansen bak emaljen) Hvis du er født med hvit dentin kan du få hvitere tenner ved bleking, men hvis du som meg er født med svakt gul dentin blir de aldri hvite. Mange som ikke skjønner dette.
Miss Lucky Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Det kommer helt an på hva slags farge man har på dentinet (tannsubstansen bak emaljen) Hvis du er født med hvit dentin kan du få hvitere tenner ved bleking, men hvis du som meg er født med svakt gul dentin blir de aldri hvite. Mange som ikke skjønner dette. Mine blir hvite når jeg bruker annen bleiking enn 3D crest
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Mine blir hvite når jeg bruker annen bleiking enn 3D crest Jeg hadde en strips igjen ifjor sommer, tok en sjangs og lot den sitte på en time. Det funket nesten bedre enn å ta en kur med 10 dager. Men så ser tennene mine hvitere ut når jeg blir brun da. Skulle ønske de solgte de i Norge. Hva slags bleking bruker du?
elise00 Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 På meg funket det ikke med tannlegebleking, fikk sykt vondt i tennene og så nesten ikke forskjell. Crest har jeg derimot fått bra resultater av.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Mine tenner er hvite og fine med disse! Mye hvitere enn samboer som har brukt tusenvis på bleking hos tannlege! Null stress, og superfornøyd! Brukt i mange år, og tannlegen ser ingen skader hos meg! Anonymous poster hash: 547d0...fb2
Miss Lucky Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Jeg hadde en strips igjen ifjor sommer, tok en sjangs og lot den sitte på en time. Det funket nesten bedre enn å ta en kur med 10 dager. Men så ser tennene mine hvitere ut når jeg blir brun da. Skulle ønske de solgte de i Norge. Hva slags bleking bruker du? Jeg har og prøvd å ha på i en time jeg og, eneste resultat er ising og sårt tannkjøtt. Det som funker på mine tenner er gele og sånn silikonform, kjøpt på ebay.
Lilje:) Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har brukt det to ganger og fått veldig bra resultat Strips skal man jo egentlig feste ved å ta stripsene og pakke inn tennene og feste bakpå tannen, men et tips er å ikke gjøre dette. Da får du bleking bakpå tennene også, og dette skader mer enn det behøver. Stripsen detter ikke av selv om du ikke fester den bak. Jeg klipper min slik at den ikke er så bred, også tar jeg den bare foran. Pass på at den ikke kommer borti tannkjøttet Fikk litt ising begge gangene, natten etter bleking, men dette går over. Tannbleking hos tannlege iser det også.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har fått gode resultater av Crest. Etsing av tannkjøtt og ising er normalt 1-2 dager etterpå. Man må bare prøve å ikke få tannbleking på tannkjøttet, men om man gjør er ikke dette farlig. Crest er ikke SÅ sterkt. Anonymous poster hash: 362bf...8cc
Gjest Hyssingen Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har brukt det to ganger og fått veldig bra resultat Strips skal man jo egentlig feste ved å ta stripsene og pakke inn tennene og feste bakpå tannen, men et tips er å ikke gjøre dette. Da får du bleking bakpå tennene også, og dette skader mer enn det behøver. Stripsen detter ikke av selv om du ikke fester den bak. Jeg klipper min slik at den ikke er så bred, også tar jeg den bare foran. Pass på at den ikke kommer borti tannkjøttet Fikk litt ising begge gangene, natten etter bleking, men dette går over. Tannbleking hos tannlege iser det også. Det er sånn jeg gjør det også 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå