Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til dere som har kjærester dere ikke bor med; hvor ofte er dere sammen? Jeg savner jo min konstant, men vil ikke akkurat ta han vekk fra kompisene sine ved å være med han hver dag x) Så hvordan er det med dere?

Endret av Shira
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig viktig med balanse. Et par/tre ganger i uka er nok

Skrevet

Vi er sammen nesten hver dag, vi har det jo så koselig sammen. ;) Nei, men altså, vi gir hverandre rom til å gjøre våre ting selvfølgelig. Jeg har mine aktiviteter og han har sine, men nå deler vi også et vennskap og ikke bare et forhold, noe som gjør at det føles naturlig å være mye med hverandre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Varierer veldig.. alt fra 1-2 ganger en uke til 4-5 ganger en annen uke. Vi snakker sammen hver dag da, på telefon eller nettet.

Skrevet

Høres normalt ut å være noen dager fra hverandre da.. Jeg var i et forhold tidligere hvor vi var klistra sammen så det er veldig rart å ikke være det nå. Føler meg liksom så lost alene :P

Skrevet

Bor hos kjæresten 5 dager i uka, å jeg synes det må være såppas;) savner han så utrolig når jeg er borte fra han!

Skrevet

Ca annenhver helg. Han er opptatt med sitt og jeg er opptatt med mitt i ukedagene, og jeg mener det er viktig å ha helger til venner osv for begge to, så da blir det ca annenhver helg :)

Anonymous poster hash: b1d52...43f
Skrevet

vi bor ikke sammen, men jeg sover hos han hver natt. så vi er sammen hver dag.

Anonymous poster hash: c05be...77a

• Liker 1
Skrevet

Til dere som er sammen hver dag; hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Jeg er også sammen med kjæresten min ca hver dag, men vi sitter likevel ikke klistret oppå hverandre hele tiden. Pleier som regel å være noen timer på kvelden også sover vi sammen. På dagen er det jo jobb og kanskje litt andre ting i etterkant, så møtes vi igjen på ettermiddagen/kvelden. Vi har vært sammen i tre år!

Anonymous poster hash: 1a545...df6

Skrevet

12 dager. ;)

Men det er som en annen skriver, vi sitter ikke klistrer oppå hverandre. Vi gjør våre egne ting, men er da i samme rom.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Åå. Blir sjalu jeg :/ Har lyst til å være med min hele tiden, men han er ofte med sønnen din og venner :P

Skrevet

Var sammen nesten hver dag før vi flyttet sammen, aldri blitt lei hverandre.

Skrevet

Hvert fall 5-6 dager i uken. Sammen i litt over ett år. Går aldri lei :)

Skrevet

Vi møtes stort sett hver dag.

Skrevet

Vært sammen i 2,5 år :)

Anonymous poster hash: 63cd4...aca

Skrevet

Vi møtes ca 3-4 ganger i uken. Syntes det er best så man ikke går lei av hverandre med det første.. Og viktig å ha sitt eget liv, at han ikke er din eneste kilde til å være lykkelig.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Ca 2-4 ganger i uka. Bor et stykke fra hverandre, så det er mest av praktiske grunner. Hadde vi bodd nærme hverandre, hadde det nok blitt nesten hver dag. Snakker sammen på skype eller fb-chat etc så og si hver kveld, da.

Man må finne en balanse mellom å leve sitt eget liv, og å prioritere hverandre.

Skrevet

Hvert fall 5-6 dager i uken. Sammen i litt over ett år. Går aldri lei :)

Et år er ingenting, venttil dere har vært i sammen noen år til du..

Anonymous poster hash: 4d160...034

Skrevet

Imitt forrige forhold vsr vi sammen hver eneste dag hele tiden. Var sammen i seks år. Ble dritlei hverandre på slutten.

Skal aldri ha et sånt forhold igjen.

Anonymous poster hash: 4d160...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...