Gå til innhold

Flotte, følelsesmessige romantiske filmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om noen filmer som minner om de som er adaptert fra Nicholas Sparks sine bøker? Alle disse filmene har fått en stor stjerne i boka hos meg. A walk to remember har jeg sett drøssevis med ganger, og selv om jeg kan det meste av replikker og slikt utenat på den, synes jeg fremdeles det er den beste filmen som finnes. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det som finnes av disse filmene; The Notebook, Dear John, Safe Haven, The Lucky One, The Last Song, Message In A Bottle, og Nights in Rodanthe.

Som sagt synes jeg awr er finest. Likevel måtte jeg seriøst grine av nir. Og jeg er en person som egentlig pleier å prøve å holde tårene tilbake når jeg ser filmer.

Jeg er klar over at neste bok ut av Sparks bøker som skal bli til film etter alt å dømme er The Best Of Me (oktober i år i USA).

Men det er jo mange måneder til. Jeg trenger noen filmer i samme følelsesmessige skala. Ingen her som har noen tips?

Anonymous poster hash: c7d94...9e2
Skrevet

Jeg så nettopp "Elsk meg igjen" som heter "The vow" på engelsk. Den var utrolig bra! I tillegg er det en sann historie, så den anbefaler jeg sterkt:)

• Liker 1
Skrevet

Hva med The Other Woman med Natalie Portman?

Anonymous poster hash: 0ce25...7af
Skrevet

Hva med The Other Woman med Natalie Portman?

Den er kanskje ikke så romantisk, men den ender godt, tilslutt!

Skrevet

Sørkoreanske Windstruck vil få presset ut tårene.

Skrevet

Under solen - med Rolf Lassgård og Helena Bergström. Ble oscarnominert. Søt romantikk!

Skrevet

Jeg så nettopp "Elsk meg igjen" som heter "The vow" på engelsk. Den var utrolig bra! I tillegg er det en sann historie, så den anbefaler jeg sterkt:)

Jeg har sett reklame på den, men det blir bare så feil for meg når det er kvinnelig hovedrolleinnhaver fra Notebook som skal spille sammen med mannlig hovedrolleinnhaver fra Dear John. :/

Da går hjernen min litt i surr. Hjelper ikke at hun har parykk på.

ts

Skrevet

Remember Me

:hjerte:

Den har jeg sett. Det vil si; den med han Twillight-fyren. Den var både søt og sterk, den filmen. :hjerte:

ts

Skrevet

Du mener drama fremfor komedie?

Atonement er en god film selv om det er noe krig og ikke bare romanse.

Skrevet

About time, livet går videre m/ Sandra Bullock, En sjanse til, The Greatest (herregud som jeg grein), PS i love you, Silver linings playbook, Love in Manhattan, A Little Bit of Heaven .. Veit ikke helt om 50/50 er en type romantisk film, men den er veldig fin og verdt å se.

Skrevet

Blå er den varmeste fargen.

Anonymous poster hash: 35524...80f
Skrevet

Vet ikke helt om disse minner om filmene du snakker om, men kan anbefale "A good year" og "Under the Tuscan sun". Romantiske og koselige filmer som alltid får meg i godt humør:)

Annonse
Skrevet

Broene i Madison County.

Anonymous poster hash: d8acf...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...