Osislove Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Hei..! Jeg må faktisk bare dele dette med dere selvom det ikke er så stort for dere.. hehe Jeg og min kjæreste har hatt noen veldig tøffe år, har vært sammen 5 år og har vært ganske ned pga at vi måtte ha avstands forhold. Han sto uten jobb, var ingen som trengte han. NAV hjalp han heller ikke så hadde en stor sak med dem. Vi havnet i en tung situasjon der vi sto uten boplass og han måtte flytte hjem til sin mor så vi måtte ha avstansforhold i et halvt år, så etter det halve året dro han i forsvaret og avstandsforholdet fortsatte det året.. Jeg har måtte betalt hele husleien og mat fordi vi ikke har fått noen hjelp noen plass. Men vi har aldri gitt opp håpet på hverandre trossalt det. Har vært tanker om "er det mening at det skal være oss" pga vi har hatt det så dritt, men vi har fortsatte for å se om vi får noen oppturer. NÅ er endelig året kommet for oss føler jeg! 2014! :D Han er ferdig i første gans tjenesten, vi har fått oss leilighet som vi har et år avgangen, fikk i slutten av 2013 så det var en opptur.. Så slet vi med nav igjenn etter førstegans tjenesten hannes men det ordnet seg der å. I dag fikk han seg jobb på et fiskebruk hvor han tjener ganske godt. Er så lykkelig og glad, endelig kom det opptur til oss..! Det tok 5 hele år, men det er verd det når det først kommer. Kan ikke beskrive følelsene inni meg akkurat nå, er som å sitte på en svevende sky. SÅ måtte bare dele dette med dere selvom det sikkert ikke er interesang da dere ikke kjenner oss.. hehe! ) (beklager for skrivefeil) mvh en SPRUDLENDE Jente som ser lyst på framtiden endelig! <3 8
Osislove Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2014 Er glad på dine vegne Tuusen takk! :D gleder meg å høre
Osislove Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2014 Fantastisk! Ja det kan du godt si! Deilig følelse å håper alle får oppleve den en gang! :D 1
Osislove Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2014 Så bra Lykke til videre Tusen hjertelig takk! Lykke til videre til deg også ))
Purple Diamond Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Så bra! Blir glad uansett jeg, selv om jeg ikke aner hvem dere er
Kanutten Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Så bra at det skjer positive ting for dere Glad på deres vegne
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Kjempeflott! Glad på dine vegne. Jeg og kjæresten har hatt avstandsforhold i snart 4 år, og ser snart enden på det. Jippi! Anonymous poster hash: 7e731...eed
Gjest New_Girl Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Så bra! Fint med noen gla'historier på KG også 1
Osislove Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2014 Så bra! Blir glad uansett jeg, selv om jeg ikke aner hvem dere er Hehe, ja man blir jo det av at andre har gleder og dele
Osislove Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2014 Så bra at det skjer positive ting for dere Glad på deres vegne Tusn takk! det betyr mye å få høre at noen er glade for oss! :D
Osislove Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. februar 2014 Kjempeflott! Glad på dine vegne. Jeg og kjæresten har hatt avstandsforhold i snart 4 år, og ser snart enden på det. Jippi! Anonymous poster hash: 7e731...eed Tusen takk! ja det er tungt med avstand men så lenge man ønsker holde sammen så klarer man det meste i lag.. Så bra, lykke for flere ) så godt å høre
Osislove Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2014 Gratulerer så mye Tusen takk
Osislove Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 16. februar 2014 Så bra! Fint med noen gla'historier på KG også Ja, det var det jeg tenkte! skriver alltid noe tull og vas så tenkte komme med noen gleder også Det gleder meg at så mange tar seg tid å lese for å gratulere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå