AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Først og fremst: Kjæresten min er helt fantastisk og verdens snilleste, så ikke noe å si på det! Problemet mitt i dag er at jeg stadig føler at kjæresten tester hvordan jeg reagerer på ulike ting. Kan komme med litt eksempler så dere ser hva det dreier seg om. 1. Vi snakket om en TV-serie. Han utbryter plutselig: ''Men hun blonde er skikkelig pen!'' 2. Føler han ofte nevner folk han har holdt på med tidligere. Hvis vi for eksempel snakker om noe og han relaterer det vi snakker om til en av dem. 3. Vi har snakket om felles bekjente, og han har fortalt meg hvem av dem han har blitt forsøkt spleisa med. 4. Kommer vi over et bilde av f.eks. en undertøyreklame, kan han godt utbryte: ''Ho så helt grei ut ho der da!'' Sånne ting skjer hele tiden og det gjør faktisk litt vondt.. Greit nok, han skal få lov til å ha fortiden sin i fred og synes at andre er pene, men å bemerke det til meg er vel litt i overkant unødvendig? Klarer ikke helt å ta tak i det heller, for er redd han skal bli sur på meg.. Er heller såpass barnslig at jeg tar igjen, vet det er teit. Men hva tror dere er greia? Tester han reaksjonen min, eller hva er greia? Anonymous poster hash: 69c00...8f1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Noen gutter er rett og slett ærlige og sier det de mener. Typen min er lik, ser han en jente han syns er fin så sier han det. Heller det enn at han skal holde kjeft. Jeg stoler på han. Anonymous poster hash: ecddf...3d6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Lenge siden jeg har vært i et forhold, men jeg husker jeg drømte alltid om å få lov til å si meningen min uten at dama skulle bli sjalu uten grunn. De jeg var sammen med ble riktignok helt hysteriske og startet krangler som kunne vare i flere timer bare de antok at jeg snudde meg etter en dame på gaten, når jeg faktisk ikke gjorde det en gang. Ganske vemmelig, og drar ned kvaliteten på forholdet en god del. Kan tenke meg det faktisk er hyggelig å kunne diskutere utseende til random folk sammen med kjæresten, bare på gøy. Da blir man mer trygg på hverandre, tenker jeg. Anonymous poster hash: e5bae...b14
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Lenge siden jeg har vært i et forhold, men jeg husker jeg drømte alltid om å få lov til å si meningen min uten at dama skulle bli sjalu uten grunn. De jeg var sammen med ble riktignok helt hysteriske og startet krangler som kunne vare i flere timer bare de antok at jeg snudde meg etter en dame på gaten, når jeg faktisk ikke gjorde det en gang. Ganske vemmelig, og drar ned kvaliteten på forholdet en god del. Kan tenke meg det faktisk er hyggelig å kunne diskutere utseende til random folk sammen med kjæresten, bare på gøy. Da blir man mer trygg på hverandre, tenker jeg. Anonymous poster hash: e5bae...b14 Ts her! Anonymous poster hash: 69c00...8f1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Ts her! Anonymous poster hash: 69c00...8f1 Ja, bomma litt der. Men jeg er ikke av den typen som blir sur og sjalu sånn plutselig bare på grunn av småting. Jeg lar kjæresten ha sine egne meninger. Han skal jo så klart få lov til å synes andre er pene. Jeg synes bare ikke det er nødvendig å bemerke det hele tiden for så å sitte helt stille og vente på at jeg sier noe. Om du skjønner? Anonymous poster hash: 69c00...8f1 1
Alina X Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Kan hende han tester deg ja,for å se om du lager drama eller at han gjør det for å senke selvtiiliten din, men det merker du fort selv hvis du tenker over det. Om han feks begynner å sammenligne "dem"med deg,spør deg om hva du synes for å se hva du svarer,begynner å snakke om vekta di eller lignende så er det greit å være ovs på det. Kan jo bare drite i det, antar at typen din ikke akkurat er vin diesel og har heller sikkert ikke så mye å vise frem sånn utseendemessig sett. Forhold deg til det. Han er ikke perfekt,det finnes kjekkere enn han,og det samme gjelder deg,så ingen vits i å bli lei seg for det. Ignorer det eller om det faktisk irriterer deg så ta det opp. Gir han seg ikke da er det kanskje liten vits i å fortsette å kaste bort tiden sin på en som gir deg dårlige følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå