AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Ok dette er flaut Men jeg leste alle bøkene når de kom ut. Kjekk underholdning. Jeg leser mye, så jeg rekker fint å lese fjortissbøker også. Og nå i vinter, så har NRK vist flere av Twilightfilmene, og jeg har sett på de. Men den siste boka har jeg ikke sett at NRK har vist? Er den laget? Det er en stund siden jeg leste bøkene, men mener da virkelig at Bella ble vampyr til slutt og at datteren vokser fort opp. Eller? Anonymous poster hash: 21116...a0b
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Jeg mener jeg har sett det som finnes av filmatiseringer av det. I den siste av dem viste de en del av det at Bella ble vampyr. De viste bare minimalt av at datteren var blitt eldre, og åpenbart sammen med han varulven (som jeg ikke kommer på navnet på) som hadde merket henne tidligere, og at hun vampyren som kunne se frem i tid nikket anerkjennende til Edward med tanke på at alt var riktig slik det var/kom til å gå bra.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Jeg mener jeg har sett det som finnes av filmatiseringer av det. I den siste av dem viste de en del av det at Bella ble vampyr. De viste bare minimalt av at datteren var blitt eldre, og åpenbart sammen med han varulven (som jeg ikke kommer på navnet på) som hadde merket henne tidligere, og at hun vampyren som kunne se frem i tid nikket anerkjennende til Edward med tanke på at alt var riktig slik det var/kom til å gå bra. Takk. Da er det en film jeg ikke har sett. Husker ikke så mye av siste boka, men det du skriver her, var gjennkjennende. Hvorfor viste NRK alle filmene, untatt den siste? Anonymous poster hash: 21116...a0b
LempikasPromise Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Den siste boka er filmatisert i to deler. Så det er totalt 5 filmer. Hvorfor ikke alle ble vist på NRK aner jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Den siste boka er filmatisert i to deler. Så det er totalt 5 filmer. Hvorfor ikke alle ble vist på NRK aner jeg ikke Grunnen er vel at de to siste filmene er så nye at NRK ennå ikke har fått kjøpt rettighetene til en grei nok pris. Antar at en eller annen filmkanal fremdeles har rettigheten.Anonymous poster hash: 3363f...3ab
Asso Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Tror bare at de viste den første delen av Breaking Dawn.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Har også lest bøkene, og jeg er i slutten av 20 årene. Syns det er flotte bøker! Har ikke fått lest den siste boka enda, da. Filmene har jeg ikke vært så ekstremt imponert over, men gøy å se det man selv har sett litt for seg Anonymous poster hash: a9daa...54d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå