Meg12345 Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Fylte nettopp 17 år, og fant ut nå at venninnene mine planlegger overraskelsesbursdag for meg enellerannangang i løpet av den neste uka.. Synes det er kjempekoselig og gleder meg masse, MEN jeg skal jo liksom ikke vite det så hvordan skal jeg klare å spille overrasket..? Og hvordan gjør jeg det med klær og sånt? Vil jo pynte meg og ha med min drikke, men det går jo ikke hvis jeg egentlig ikke vet om det haha? 😳 Noen tips, hva ville dere gjort?
Dricka Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Sagt at du vet det.. Det er ikke noe gøy å overraske noen som allerede vet hva som kommer til å skje. Sånn skjer da man har lange ører!
Meg12345 Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2014 Sagt at du vet det.. Det er ikke noe gøy å overraske noen som allerede vet hva som kommer til å skje. Sånn skjer da man har lange ører! Haha nei, sånt skjer når ene venninna ikke klarte å holde det for seg selv. Er skikkelig kjipt at jeg vet om det, men er jo ikke noe å gjøre med det lenger nå.
Dricka Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Øøh..? i februar var du 15 år ut fra et annen tråd å følge!?
Meg12345 Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2014 Øøh..? i februar var du 15 år ut fra et annen tråd å følge!? Ops, ser nå at jeg skrev feil. Ja, jeg var 15 da og nå er jeg 16 :-)
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Bare kle deg i en vanlig dongeribukse og en topp. Kom inn døra, se sjokka ut! Anonymous poster hash: 33ac4...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå