kamel Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 foreksempel hvordan man maler uten tape, eller om man kan bruke noe annet en tape osv?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Skal du male uten tape så trenger du en sånn som man bruker til sparkling: Som du holder inntil listen mens du maler bortover. Slik at om du kommer utenfor så kommer du borti sparkelbladet istedet. Men det funker best om du er litt tålmodig og generellt ikke klønete. Anonymous poster hash: 69cc3...aa3
kamel Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2014 Skal du male uten tape så trenger du en sånn som man bruker til sparkling: Som du holder inntil listen mens du maler bortover. Slik at om du kommer utenfor så kommer du borti sparkelbladet istedet. Men det funker best om du er litt tålmodig og generellt ikke klønete. Anonymous poster hash: 69cc3...aa3 Takk for tips :-)
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Det var lurt Jeg er også nødt til å få malt noen lister, jeg har utsatt det i hele dag. Anonymous poster hash: 6d873...8b0
Gjest Tingelinling Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Bruk rund og ikke flat pensel.
Gjest Wei Wei Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Bruk en pensel med bøyd håndtak. Jeg malte uten teip og spatel og det gikk bra. Prøvde senere med malingsteip og det var bare en drømmejobb, selv om selve teipingen tok tid. Når du bruker spatelen, så må du passe på at bakerste delen ikke får maling på seg. Ellers blir vekket malt uten at du vil det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå