frksølekopp Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Nå har det seg slik at jeg tror jeg er forelsket i en annen enn min samboer gjennom 2 år (kjærester i 3 år). Eller er ikke forelsket, for når jeg møter han så får jeg ikke sommerfugler i magen, som jeg har fått tidligere av andre menn jeg har vært forelsket i, samt min samboer når vi var nyforelsket. Jeg tror jeg bare liker oppmerksomheten han gir meg. Det hørtes drastisk ut, men jeg vil kalle det uskyldig, men samtidig ikke. Han vet hvem samboeren min er og det er ikke mye flørting, men litt. Men nok til at jeg skjønner at hvis jeg hadde vært singel hadde det blitt noen dates. Han skrev til meg på facebook igår, da han var på tinder; "nå lika jeg en 9'er, og du er jo en soleklar 10'er :)" Samtidig snakker vi jo om andre jenter han syns er pene. Før denne denne karen kom inn i bildet ble jeg usikker på forholdet til min samboer. Vi hadde en del krangler i desember og jeg angrer bittert på at jeg ikke dro da! I det siste har jeg også tenkt en del på da vi begynte å holde på, og angrer på at jeg ikke hadde mer standard å avsluttet det da. Selvom vi har det kjempe fint nå! Han sa senest ista han har det kjempe fint med meg, men her sitter jeg i tenke boksen da, om jeg vil være med samboeren min eller ikke. Noe av grunnen til at jeg har blitt usikker er at vi er så forskjellige egentlig. Jeg er spontan og han ikke. Vil jo gjerne bare dra han med meg å finne på ting. Men han krever at vi planlegger på forhånd. Det er snakk om å ta en øl på den lokale baren f.eks. Ikke noe som krever mye planlegging. Også er han sååå arrogant! Han kan ærlig å oppriktig så "jeg vet mer enn de fleste andre her i verden" og det er sykt kvalmt å si! Hadde det blitt slutt ville jeg ikke blitt sammens med han andre med det første. Ikke derfor jeg vil gå fra samboeren min. Jeg er bare så usikker, for det er jo "normalt" å få noen små forelskelser i ett forhold, men jeg har vært usikker lenge nå og innså vartfall 6 mnd inn i forholdet at vi egentlig er altfor forskjellige, hvorfor vi har holdt ut så lenge da er et mysterium, men med en del dumper. Og nå lurer jeg faktisk på om gresset er grønnere på den andre siden. Om ting hadde være bedre med han andre. Kjenner han jo fra før og vet hvordan han er. Selvom alle sier at gresset ikke er grønnere, men har jo vært usikker på samboeren så lenge? Trenger vel egentlig råd, vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Aller mest vil jeg bare rømme å slippe konfrontasjoner og flytting. Men det er jo ikke ett alternativ. Så, noen råd? Vil bare pressisere at jeg kommer ikke til å være utro! selvom muligheten byr seg. Endret 15. februar 2014 av frksølekopp
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Dump samboeren din, han fortjener ikke det. Anonymous poster hash: f0878...e0d 1
Gjest Alett Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Kanskje du trenger litt tid for deg selv? Kan du reise vekk i noen uker, eller bo med noen andre en tid?
frksølekopp Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2014 Kanskje du trenger litt tid for deg selv? Kan du reise vekk i noen uker, eller bo med noen andre en tid? Skal på en ukes ferie om 2 uker, gleder meg til å få litt avstand fra alt.
Gjest Alett Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Skal på en ukes ferie om 2 uker, gleder meg til å få litt avstand fra alt. Så bra! Da kan du kanskje få tid til å sortere ting
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Tror du trenger litt avstand fra samboeren din. Du vil jo fort merke om du savner han eller ikke. Anonymous poster hash: 8b4d6...c0d
frksølekopp Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2014 Tror du trenger litt avstand fra samboeren din. Du vil jo fort merke om du savner han eller ikke. Anonymous poster hash: 8b4d6...c0d Ja nettopp det, for var borte i helgen og da savnet jeg han ikke. Selvom en helg ikke er så lenge, og da kanskje ikke rekker å savne ham. Men uasnett.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Åh, ikke lett. Men vet du hva? Du elsker ikke samboeren din. Riv deg løs :-) Dere fortjener begge bedre vet du. Klem.Anonymous poster hash: e693e...0ce
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Når du hele tiden driver å pleier "forholdet" til han andre du prater med, så går det jo vertfall gale. Du har et forhold til samboeren din, og da synes jeg du burde jobbe med det du har. Alle kan bli "betatt" og litt "småforelsket" gjennom et langt forhold, men det betyr ikke at du skal dumpe samboeren din av den grunn. Slutt å ha kontakt med mann nr 2, og se hva du faktisk har med mann nr.1. Om du virkelig ikke liker mann nr 1 mer, så slår du opp med han før du gjør noe mer med mann nr.2. Anonymous poster hash: 84b28...628 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå