AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Tone Damli har trent 6 dager på rad, selv om hun er gravid: http://tonedamli.blogg.no/1392138989_endelig_litt_i_farta.html Anonymous poster hash: e44d8...494 Anonymous poster hash: e44d8...494
Gjest Alett Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Og du poster om trening på seksualitet fordi...? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Ok. Og dette ligger på seksualitet fordi...? Anonymous poster hash: 6b615...004
Gjest Vevila Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Helt greit å trene når man er gravid. Ikke alle som får noe særlig til mage heller.. alt man skal henge seg opp i.. Endret 15. februar 2014 av Vevila
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Javelja, det var jo interessant. Kanskje babyen får sixpack. Anonymous poster hash: dd392...8c7
Gjest Mary Quant Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Og hun skriver tydelig at hun har trent i gravidetempo .. men det er vel ikke så kjekt å ta med i en tråd som dette? Dessuten er det ikke lenge siden dere skrev her på KG at Tone hadde blitt så rund etter graviditeten .. 2
Alina X Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 So? Ingenting som tilser man ikke kan trene lett. Tror ikke det er snakk om markløft x 100kg eller annen skikkelig svettetrening. Til og med folk som er på sykehus kan trene lett, det er bra for kroppen. Selv om en er gravid betyr det ikke at man skal bare ligge på sofaen dagen lang og stappe i seg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Tone Damli har trent 6 dager på rad, selv om hun er gravid: http://tonedamli.blogg.no/1392138989_endelig_litt_i_farta.html Anonymous poster hash: e44d8...494 Anonymous poster hash: e44d8...494 Det står: "Har trent 6 daga på rad no (i gravidtempo sjølsagt)" Anonymous poster hash: 1be3a...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har termin omtrent samtidig som Tone, tipper jeg og jeg trener hver dag. I gravidtempo, selvsagt. Grunnen til det er ikke at jeg er redd for å legge på meg eller bli slapp, men fordi jeg har problemer med brystryggen. Trener jeg ikke hver dag, stivner jeg helt og det låser seg slik at det blir tungt å puste. Og jeg ser ut fra det ene bildet til Tone at vi trener i ca samme tempo og lengde og jeg kan garantere at det ikke er noen form for hardtrening, det er kun for å holde kroppen igang, noe som er anbefalt med tanke på fødselen. Å sammenligne Tone med FF er så farfetched at jeg ikke har ord. Anonymous poster hash: f8131...b3b
Gjest avocadoen Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har termin omtrent samtidig som Tone, tipper jeg og jeg trener hver dag. I gravidtempo, selvsagt. Grunnen til det er ikke at jeg er redd for å legge på meg eller bli slapp, men fordi jeg har problemer med brystryggen. Trener jeg ikke hver dag, stivner jeg helt og det låser seg slik at det blir tungt å puste. Og jeg ser ut fra det ene bildet til Tone at vi trener i ca samme tempo og lengde og jeg kan garantere at det ikke er noen form for hardtrening, det er kun for å holde kroppen igang, noe som er anbefalt med tanke på fødselen. Å sammenligne Tone med FF er så farfetched at jeg ikke har ord. Anonymous poster hash: f8131...b3b Trening hjelper for utrolig mye. Selv har jeg endometriosen og smertene blir hundre ganger mildere om jeg rører på meg Det er fullt lov å trene som gravid også (i gravidtempo) så er bare tull og hetse mennesker som er aktive under graviditeten når det er dette som er lurest.
paz Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 At noen skal legge seg opp i andres liv, har jeg aldri skjønt. Aldri skjønt hetset rundt Tone heller. Vakker jente, og at hun trener når hun er gravid er vel bare ikke din sak?
Gjest Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Tråden er ryddet for avsporinger! Ann Christin - MOD -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå