Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært slutt i 3,5 uker selv om det har vært en veldig rotete slutt og han ikke sa det var slutt før mandag denne uken (jeg hadde da visst at det var slutt i 2-3 uker). I dag sendte han meg en melding der han takka for bursdagsgava som jeg hadde sendt til han i posten (var en dyr treningsskjorte) og han sa den passa fint. Og så skriver han "jeg håper du har det bra" og når han skreiv dette fikk jeg en liten følelse av at han kanskje savner meg eller angrer.

Kan det være riktig det jeg føler? Han har ignorert meg før nå, så jeg føler det er rart hele greia, og han ville nok ikke sendt melding om at han håpte jeg hadde det bra om det ikke var noe om dere skjønner. Han har jo vært kjæresten min, så jeg kjenner han vel ganske så godt.

Hva tenker dere?

Jeg har svart han at jeg håper det går bra med han også, og har ikke planer om å skrive noe til han med mindre han tar kontakt med meg.

Går bra for meg uansett da.

Anonymous poster hash: 90c79...36f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han håper vel bare at du har det bra da..

Vi vet jo ikke om han savner deg eller ikke.

Anonymous poster hash: 8ea4a...8bb
Skrevet

Han håper vel bare at du har det bra da..

Vi vet jo ikke om han savner deg eller ikke.

Anonymous poster hash: 8ea4a...8bb

Men jeg er veldig sikker på at han ikke hadde skrevet det om han var helt over meg. Da hadde han vært mye kaldere. Han skriver heller aldri en så "lang" melding (sjelden han skriver noe og da vi var sammen så gikk det av og til en uke uten at vi prata, og han skreiv aldri da at han håpte jeg hadde det bra) så jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det jeg.

Jeg vet at andre ikke kan vite det, men jeg bare lurer hva andre tenker.Er da lov det. Var en kompis av meg som sa med en gang at han savner meg når jeg sa det..

-TS

Skrevet

Vel, mulig han faktisk er over deg og dermed kan ha en vennskapelig tone. Jeg er nå over min ex og jeg har ingen problemer med å si at jeg håper han har det bra. Tror du legger for mye i det

Anonymous poster hash: d2c84...431

Skrevet

Kanskje, men om du vil vite det så må du nesten spørre han? :hug:

Skrevet

Vel, mulig han faktisk er over deg og dermed kan ha en vennskapelig tone. Jeg er nå over min ex og jeg har ingen problemer med å si at jeg håper han har det bra. Tror du legger for mye i det

Men vi har jo ikke prata sammen og sagt at vi skal være venner heller. Og han har aldri tatt initiativ til å sende en sms før jeg har gjort det noen gang før.. Er akkurat derfor jeg legger litt i det. Han sa for 3 uker siden at han var veldig glad i meg fortsatt, så jeg tror nok ikke at noen mister følelsene for noen på 3 uker. Ikke når vi hadde det så fint sammen som vi hadde heller egentlig.

Så er derfor jeg lurer, men det gjør meg ingenting om han ikke mente noe med det heller.

Skrevet

Han var vel bare høfflig og takknemlig over gaven såvidt som jeg kan forstå?

Skrevet

Kanskje, men om du vil vite det så må du nesten spørre han? :hug:

Jo, men da vil jeg kanskje virke masete. Kan se det an noen dager tenker jeg. Om han ikke tar kontakt vet jeg jo hvordan ting er

Skrevet

Han var vel bare høfflig og takknemlig over gaven såvidt som jeg kan forstå?

Da tenker jeg at han bare ville skrevet "takk for gaven" og ikke noe mer enn det. Det er absolutt ikke likt han å skrive en sms til meg i det hele tatt :P

Skrevet

Ville kanskje trodd det var av ren "høflighets" skyld å spørre. Det er ofte litt merkelig mellom ekser i begynnelsen, kanskej en liten "håper det ikke er überkleint mellom oss"

Skrevet

Jo, men da vil jeg kanskje virke masete. Kan se det an noen dager tenker jeg. Om han ikke tar kontakt vet jeg jo hvordan ting er

Hvordan kan ett enkelt spørsmål være masete? :troest:

Skrevet

Ville kanskje trodd det var av ren "høflighets" skyld å spørre. Det er ofte litt merkelig mellom ekser i begynnelsen, kanskej en liten "håper det ikke er überkleint mellom oss"

Men han er en sånn person som virkelig har null kontakt med eksene sine. Det vet jeg jo :P Han er ikke en person som vil være venn med eksen sin. Derfor jeg finner det merkelig at han nå tar kontakt. Så derfor tenker jeg ikke det heller, og derfor plager det meg.

Skrevet

Hvordan kan ett enkelt spørsmål være masete? :troest:

Fordi jeg klarer meg da uten han også. Jeg vil vel bare virke litt desperat om jeg sender han sms nå.

Skrevet

Fordi jeg klarer meg da uten han også. Jeg vil vel bare virke litt desperat om jeg sender han sms nå.

:hug:

Skrevet

:hug:

Takk for klem :) Det varmer. Jeg har det jo absolutt helt fint uten han nå, og det går jo bra, men ble litt satt ut av at jeg fikk sms av han i dag. Absolutt ikke forventet. Han fikk jo gava for nesten 2 uker siden, så det normale hadde vel vært om han takka da han fikk den, men det gjorde han ikke før i dag. Føler kanskje det tyder på at han nå tenker at han kanskje ikke har det bedre som singel likevel, men jeg får bare se egentlig.

Skrevet

Takk for klem :) Det varmer. Jeg har det jo absolutt helt fint uten han nå, og det går jo bra, men ble litt satt ut av at jeg fikk sms av han i dag. Absolutt ikke forventet. Han fikk jo gava for nesten 2 uker siden, så det normale hadde vel vært om han takka da han fikk den, men det gjorde han ikke før i dag. Føler kanskje det tyder på at han nå tenker at han kanskje ikke har det bedre som singel likevel, men jeg får bare se egentlig.

Jeg tenkte du kanskje trengte en klem. Han tenker ihvertfall på deg, men det er bare du og han som kan snakke sammen om ting. Og så spørs det hva du vil da.

Skrevet

Jeg tenkte du kanskje trengte en klem. Han tenker ihvertfall på deg, men det er bare du og han som kan snakke sammen om ting. Og så spørs det hva du vil da.

Ja, jeg vet ikke engang hva jeg vil selv så :P Ja, jeg vet i alle fall at han tenker på meg nå og det er jo fint. Jeg er fortsatt glad i fyren selv om jeg har innstillt meg på at vi ikke skal være sammen lengre. Jeg er dog åpen for at jeg og han kan prate sammen skikkelig og finne ut av det sammen da om han føler at han savner meg. Men han tar vel mer kontakt med meg om det er sånn :)

Takk for klem ja! :)

-TS

Skrevet

Men vi har jo ikke prata sammen og sagt at vi skal være venner heller. Og han har aldri tatt initiativ til å sende en sms før jeg har gjort det noen gang før.. Er akkurat derfor jeg legger litt i det. Han sa for 3 uker siden at han var veldig glad i meg fortsatt, så jeg tror nok ikke at noen mister følelsene for noen på 3 uker. Ikke når vi hadde det så fint sammen som vi hadde heller egentlig. Så er derfor jeg lurer, men det gjør meg ingenting om han ikke mente noe med det heller. Anonymous poster hash: 90c79...36f

Du har jo allerede gjort deg opp en mening om at han savner deg virker det som så da forstår jeg ikke hvorfor du spør her...

Jeg er også glad i exen min men det betyr ikke at jeg har slike følelser for han lenger. For det har jeg ikke

Skrevet

Jeg ville definitivt avventet å spørre:) Han er sikkert ikke helt over deg helt uansett, siden bruddet er såpass ferskt. Det beste er å ikke fokusere på han en tid fremover, ikke spekuler, selv om jeg vet at det er vanskelig.

Anonymous poster hash: be084...aa9
Skrevet

Da tenker jeg at han bare ville skrevet "takk for gaven" og ikke noe mer enn det. Det er absolutt ikke likt han å skrive en sms til meg i det hele tatt :P

Det kan godt hende. Men for oss utenforstående virker dette som den eneste logiske forklaringen. Synes ikke du skal overanalysere, om du som du sier, klarer deg fint uten han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...