AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Har vært litt av og på med en jente siden i fjor sommer... Hun startet flørten med å si at hun likte meg, inviterte meg på middager,filmkvelder,tekstet fra morgen til kveld, overnattet osv Så sa hun at hun ikke var klar for ett forhold å kuttet meg ut, våknet til en sms på morgenen da hun hadde sagt at vi ikke burde ha kontakt lenger og hadde slettet meg fra alle sosiale medier! Så gikk det litt over 1 mnd så kom vi i kontakt igjen å hun angret åpenbart på at hun hadde brutt kontakten og hadde savnet meg! Ga henne en ny sjanse, men holdt igjen følelsene helt til vi begynte med overnatting,dating og ting begynte å blitt litt seriøst igjen, fikk en sms om jeg ville ta en tur forrige dagen( da hadde vi ikke sett hverandre på en liten stund) da satt jeg med en dårlig magefølelse på at hun ville ta "praten" og at nå var det helt slutt mellom oss! Men hun la seg i armkroken min og vi hadde en kjempefin kveld sammen! Når jeg dro så sa hun at hun gledet seg til å se meg igjen... Nå fikk jeg helt uten videre en melding om at hun var på vei til en kar hun hadde møtt og ønsket meg en god helg! Som om det var en helt naturlig melding å sende til meg! Eneste jeg tenker på er at hun sitter i armkroken hans nå som hun satt i min forrige dagen og skulle ønske jeg aldri hadde møtt henne! Hun gir meg alltid ett håp om at det skal bli oss, for så å vrake meg igjen hardt og brutalt enda hun har vist interesse for ett forhold begge gangene! Anonymous poster hash: c91f9...ac9 Anonymous poster hash: c91f9...ac9
Alina X Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Kvinne med typisk mannlig oppførsel;) 15
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Kvinne med typisk mannlig oppførsel;) For faen da. TS har det kjipt her, så ikke kom hit og lag slikt helvete bare for moro skyld. Tenk det gjerne i ditt stille sinn, men hva i svarteste h.. er poenget med å være drittsekk her? Anonymous poster hash: 5d82b...2ee 9
Gjest New_Girl Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Hun vet tydeligvis ikke hva hun vil eller så har hun en helt annen oppfatning av hva forholdet deres er enn deg. Uansett ikke verdt å bruke mer tid på henne. Send henne en melding om at du ikke er interessert lengre. Og finn deg en annen som vil det samme som du. 3
Alina X Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 For faen da. TS har det kjipt her, så ikke kom hit og lag slikt helvete bare for moro skyld. Tenk det gjerne i ditt stille sinn, men hva i svarteste h.. er poenget med å være drittsekk her? Anonymous poster hash: 5d82b...2ee Im just saying.... 1
Gjest lillelarve Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Enten er hun ekstremt usikker på hva hun vil, eller så tenker hun ikke særlig langt, eller så er hun rett og slett spydig med deg. Jeg ville uansett kuttet kontakt med henne, for hun virker ikke helt klar på hva hun vil.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Ufint. Men nå slipper du å ha noe mer med dette fjolset å gjøre, og kan heller gå ut og finne en skikkelig jente. Anonymous poster hash: 67393...8d6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Hmmm, men visst det er mulig å snu dette litt.. Kunne det tenke seg at hun fortalte deg dette slik at det ikke skulle komme opp i ettertid og blåse opp til stort drama da? Kanskje hun ikke vet riktig hvordan hun skal formidle dette, men kanskje hun ønsket å fortelle det slik at du på et vis kan stole på henne? Bare en tanke Anonymous poster hash: 5724e...c1c
Purple Diamond Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Herregud, er det mulig? Å ha samvittighet til noe sånt! En kan jo spørre seg om det finnes samvittighet hos sånne mennesker... En god klem til deg fra meg 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 TS her... Ikke aktuelt at jeg gir henne en sjanse til, men denne gangen hadde jeg litt troen da jeg måtte møte opp på familie middag tidligere og bli presentert for absolutt hele familien hennes omtrent + hun sendte "glad i deg" meldinger, ble skuffet fordi jeg ikke fikk vært med på en fest hun hadde her osv. Så dette kom jo litt overraskende på meg nok engang! Men nå er det slutt, orker ikke å bruke energi på henne mer!!Anonymous poster hash: c91f9...ac9 1
Tarsan97 Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Slutt i dette landet å samle på luddere !
Purple Diamond Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Slutt i dette landet å samle på luddere ! Enig! Og så går alle vi ikke-ludderne rundt og er single! Det er en skam... 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Hmmm, men visst det er mulig å snu dette litt.. Kunne det tenke seg at hun fortalte deg dette slik at det ikke skulle komme opp i ettertid og blåse opp til stort drama da? Kanskje hun ikke vet riktig hvordan hun skal formidle dette, men kanskje hun ønsket å fortelle det slik at du på et vis kan stole på henne? Bare en tanke Anonymous poster hash: 5724e...c1c Skjønner ikke helt hva du mener, hvordan kan jeg stole på henne igjen når hun sannsynligvis har funnet seg en annen eller håper på det og sannsynligvis bare løy til meg når jeg var hos henne?Herregud, er det mulig? Å ha samvittighet til noe sånt! En kan jo spørre seg om det finnes samvittighet hos sånne mennesker... En god klem til deg fra meg Tusen takk! Anonymous poster hash: c91f9...ac9
Gjest BabyBlue Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Kutt henne helt ut. Hvis hun kontakter deg igjen fordi hun "savner deg <3" kan du be henne om å dra seg til helvete.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 Det er psykisk krigføring. Slå tilbake, hardt og brutalt. Finn ut hvem han andre karen er slik at du kan fortelle han hvilken hore han dater. Anonymous poster hash: b9f29...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 Slutt i dette landet å samle på luddere ! En merkelig setning. Anonymous poster hash: a4ffa...910 8
Medusa13 Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 Hørtes ut som psykopatisk manipulering på meg. Kom deg vekk
dillyduzit Skrevet 15. februar 2014 #19 Skrevet 15. februar 2014 For ei horeheks. signerer. Kom deg vekk.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #20 Skrevet 16. februar 2014 Ja, det virket jo nesten ondskapsfullt å sende deg en slik melding. Skulle tro hun ønsket å hevne seg på deg for noe. Anonymous poster hash: 85bb0...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå