Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Birkenstock sandaler er så utrolig gode sko å gå med. Har nettopp bestilt meg et par. Gleder meg :)

De er tilogmed blitt lite mote sko de siste årene. Ville gjerne sett mer av de. Hva synes dere?

ashley olsen i i birkenstock

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er kjempestygge!

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke. Men jeg går med det meste bare det er behagelig jeg altså...

Skrevet

Jeg har også lyst på slike! Hva betalte du?

Skrevet

Synes de er kjempe stilige, rett og slett :) Ser så flott ut med sko som ser komfertabel ut på foten. Og hvis anterkket er stilig. Antrekket har også mye å si.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor men bare navnet Birkenstock gjør noe med meg, så godt mulig jeg bestiller et par eller to selv veldig snart!

Hi, hi, litt morsomt. Lurer på om Birkenstock ikke betyr noe med bjørketre. Nei, vet ikke. Skal prøve å undersøke hva det betyr, hadde jo vært litt interessant å vite :)

Her var det jeg bestilte dem:

http://www.zalando.no/birkenstock/?wt_ga09=4550127606_13843716966&wt_gk09=Exact_4550127606_birkenstock+zalando

Skrevet

Har hatt Birkenstock som sommersko i tre år nå. Kjøpte de i Italia, er like som Heidi Klum sine i linken over. De er utrolig behagelige og holder seg godt! Fint å slippe å kjøpe nye sommersko hvert år. Har enda et par som jeg bruker som innesko (en annen modell).

Skrevet (endret)

Har hatt Birkenstock som sommersko i tre år nå. Kjøpte de i Italia, er like som Heidi Klum sine i linken over. De er utrolig behagelige og holder seg godt! Fint å slippe å kjøpe nye sommersko hvert år. Har enda et par som jeg bruker som innesko (en annen modell).

Ja, kan godt forstå deg. Har også brukt Birkenstock i flere år.

På jobb går eller står jeg i mange timer av gangen. Det forventes å gå pent kledd. Så har ikke helt følt at det har vært passende å komme i Birkenstock. Men har tenkt på det flere ganger. Så deilig å gå med komfortable sko, og så viktig også for føttene når man går på hardt gulv i hele dagen. Dessuten synes jeg at de er ganske fine. Tror jeg skal begynne å bruke dem også på jobb.

Endret av Berit
Skrevet

Har hatt Birkenstock som sommersko i tre år nå. Kjøpte de i Italia, er like som Heidi Klum sine i linken over. De er utrolig behagelige og holder seg godt!

Spesielt de er kjempe fine å ha om sommeren. Tror jeg skal kjøpe noen sånne til sommeren.

Skrevet

Liker de med to stropper.

Skrevet

Liker de med to stropper.

Er det de klassiske du mener? De med to stropper over vristen?

De er fine og gode :)

Skrevet

http://bloggfiler.no/livingdoll.blogg.no/images/311923-1-1389285122652.jpg

Disse. :-)

Vet du hvor det er best å kjøpe de? Noen vanlige skobutikker som fører dem?

Her bestilte jeg mine. Jeg bestilte de samme som deg bare i brune.

http://www.zalando.no/birkenstock-arizona-slip-ins-hvit-bi112d006-002.html

Det er noen helsesko butikker som fører dem. Jeg tror ikke normalt vanlige skobutikker i Norge har dem, men du kan ringe og høre. Kanskje de kan fortelle deg hvem som fører dem?

I Danmark er det flere skobutikker som har dem.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Jeg har brukt Birkenstock i årevis og elsker dem.

Bruker de ikke på jobb, men til alt mulig ellers. Til byferier er de uunværlige.

Har kjøpt noen av mine i København, der har de en egen Bikenstock-butikk med masse modeller.

Skrevet

Hvordan er de i størrelsen? :)

Anonymous poster hash: 11076...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...