Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det var trygt å handle derfra? Noen som har erfaringer å dele med meg?

Takker på forhånd :)

Anonymous poster hash: 2ab2a...00a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte noe derifra et par ganger for kanskje et år siden, og hadde en positiv erfaring i alle fall. Alt kom som det skulle, og var trygt og greit :-)

Skrevet

Bestilte derifra for noen måneder siden, og fikk det jeg bestilte. Tok ikke så lang tid heller før jeg fikk varene. :)

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe problem med falske varer derfra, men jeg og noen venninner har dessverre veldig dårlig erfaring med butikken i seg selv. Mange av varene drar de i butikk og kjøper etter at du har bestilt dem, og får de ikke tak i kan forsinkelsene bli store. Jeg fikk aldri den limited edition-paletten jeg bestilte (kan selvsagt ikke garantere det, men jeg mistenker at de ikke fikk tak i den likevel og bare skyldet på at den ble borte, for jeg har ei venninne som ventet og ventet på en pakke de sa var sendt - og da hun endelig fikk den var den poststemplet leeeeeenge etter datoen de påsto), men etter noen måneder med venting og mailkorrespondanse fikk jeg en erstatningspalett i stedet. Bra at de ordnet opp, for all del, men for mye om og men til at jeg synes det er verdt å handle der igjen - det finnes så mange nettbutikker som er bedre. :)

Skrevet

Jeg bestilte noen julegaver derfra, og det må jeg si jeg fikk angre på. Fikk en av varene en månede etter jeg hadde lagt inn bestillingen. Resten av varene har jeg nettopp fått. Synes det er useriøst rett og slett.

Skrevet

Jeg skal holde meg langt unna Britique heretter hvertfall. Har hatt grei erfaring med dem tidligere noen ganger, men denne gangen har jeg lært at denne "nettbutikken" skal jeg aldri mer handle fra.

Bestilte en vare i midten av november i fjor som aldri dukket opp, de svarer ikke på mailene mine der jeg krever å få refusjon. Føler meg maktesløs. De svarer virkelig ikke på mailene mine. Er dette svindel?

Skrevet

Bare lurte på om det var trygt å handle derfra? Noen som har erfaringer å dele med meg?

Takker på forhånd :)

Anonymous poster hash: 2ab2a...00a

Jeg synes ikke du burde bestille noe derfra, leveringstiden ligger ofte på 1-2 mnd - selv om de hevder det er 8 dager. Dessuten så har jeg mottatt falske MAC sminkekoster fra dem, når jeg tok det opp på mail hvor de "liksom skulle undersøke saken". Men jeg hørte aldri fra dem igjen, på tross av at jeg har spammet dem på mail i flere uker nå.

Veldig dårlig og uprofesjonelt.

Det er forresten Make-Up Artister fra MAC som har sjekket kostene for meg, så jeg er ganske sikker på at de er falske - hvis noen skulle lure på det.

Skrevet

Jeg skal holde meg langt unna Britique heretter hvertfall. Har hatt grei erfaring med dem tidligere noen ganger, men denne gangen har jeg lært at denne "nettbutikken" skal jeg aldri mer handle fra.

Bestilte en vare i midten av november i fjor som aldri dukket opp, de svarer ikke på mailene mine der jeg krever å få refusjon. Føler meg maktesløs. De svarer virkelig ikke på mailene mine. Er dette svindel?

Ja, det er svindel.

Jeg har jo fått falske mac koster fra dem, som jeg har nevnt over. Kontaktet dem om det, som de liksom skulle fikse. Fikk aldri nye MAC koster av dem, men de sendte pengene tilbake over Paypal. Sikkert redde for å bli hengt ut som en dårlig nettside.

Men det driter jeg i da, så jeg forteller det til alle. Britique selger falske MAC varer.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe problem med falske varer derfra, men jeg og noen venninner har dessverre veldig dårlig erfaring med butikken i seg selv. Mange av varene drar de i butikk og kjøper etter at du har bestilt dem, og får de ikke tak i kan forsinkelsene bli store. Jeg fikk aldri den limited edition-paletten jeg bestilte (kan selvsagt ikke garantere det, men jeg mistenker at de ikke fikk tak i den likevel og bare skyldet på at den ble borte, for jeg har ei venninne som ventet og ventet på en pakke de sa var sendt - og da hun endelig fikk den var den poststemplet leeeeeenge etter datoen de påsto), men etter noen måneder med venting og mailkorrespondanse fikk jeg en erstatningspalett i stedet. Bra at de ordnet opp, for all del, men for mye om og men til at jeg synes det er verdt å handle der igjen - det finnes så mange nettbutikker som er bedre. :)

Jo, MAC varene deres(som jeg har fått) er falske, og ikke svarer de på det - om jeg kontakter dem.

Anonymous poster hash: 6a9c3...55f

Skrevet

Jo, MAC varene deres(som jeg har fått) er falske, og ikke svarer de på det - om jeg kontakter dem.

Anonymous poster hash: 6a9c3...55f

Neei? Så kjipt!! Jeg hadde inntrykk av at de har elendig kundeservice og er sinnsykt treige, men at sistnevnte kom av at de kjøper i butikkene etter at man har lagt inn bestiling - at de i tillegg har gått så langt som å selge falsk MAC er jo utrolig kjipt. Da er det ikke bare en dårlig butikk lengre, da er det en butikk som driver ulovlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Neei? Så kjipt!! Jeg hadde inntrykk av at de har elendig kundeservice og er sinnsykt treige, men at sistnevnte kom av at de kjøper i butikkene etter at man har lagt inn bestiling - at de i tillegg har gått så langt som å selge falsk MAC er jo utrolig kjipt. Da er det ikke bare en dårlig butikk lengre, da er det en butikk som driver ulovlig.

Jeg vet, og iallefall det at de ignorere mailene mine - makan...

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ventet på pakken fra Britique som jeg betalte 1600 kr for i en mnd nå og får ikke kontakt med de per mail... Ringer forbrukerrådet idag. BRITIQUE ANBEFALES IKKE!!!!!

takk for sei.

Anonymous poster hash: bf81a...0e0
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt mye negativt om de + har selv en pakke jeg ikke har fått. Men de andre gangene jeg har bestilt har det gått fint.. Litt treig frakt.

Anonymous poster hash: 36389...174
AnonymBruker
Skrevet

Samme opplevelser herifra. Tidligere når jeg bare har bestilt en og en ting har det gått bra, kun treg levering. Tok sjansen og handlet ordentlig for en god stund siden, og brukte for meg mye penger. Fikk bare få av varene etter minst 1 mnd. venting. Siden det ikke var med noe info om de resterende varene, sendte jeg en mail. De skulle ettersende varene. En ny mnd gikk uten at pakken kom. Sendte ny mail, hvor de hevdet de hadde sendt den ut. Ventet en hel måned til før jeg endelig fikk varene. Da hadde det gått over 3 mnd og mye frustrasjon underveis. Varene kom, men handler ikke der igjen. Synd at det blir sånn.

Anonymous poster hash: e43b4...f11
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har bare dårlig erfaring med britique.

har bestilt der 3 ganger. en mac paint pot som jeg nå da ikke vet om er fake eller ikke. bor langt unna mac butikk så får ikke sjekket.

har mottatt en GAMMEL urban decay lipgloss der. den hadde delt seg og stinket noe ubeskrivelig

har også mottatt en fake mac blush som jeg vet er 100% fake.

IKKE handle hos britique. jeg anbefaler det ikke

• 3 måneder senere...
Skrevet

Fikk en fake Urban Decay Naked Palette 2 fra Britique for noen uker siden, som jeg betalte ca 500 kr for.

Jeg sendte mail til Britique og forklarte at jeg har en ekte kjøpt på Sephora i New York, at jeg kunne se forskjellen (annen børste, annen skrifttype, liten forskjell på nyanser) og ville sjekke med Urban Decay personlig for å få tilbakemelding om den er fake eller ikke.

De ba meg instendig om å sjekke det og komme tilbake til dem om hva jeg fant ut, selv om de kom med uttallige forklaringer på hvorfor den kanskje så litt annerledes ut. "Kanskje Urban Decay har endret litt på den."

Tilbakemeldingen fra Urban Decay er at Britique er ikke godkjent forhandler av Urban Decay produkter, de fikk se bilder, og paletten er dermed fake (vet ikke hvordan jeg legger til bilde av chatten med kundebehandleren på forumet).

Har sendt tilbakemelding til Britique for 10 dager siden og har ikke fått svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...