Bitte Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Jeg er veldig interessert i horoskop,og stjernetegn - men vet dessverre altfor lite om det. Lurer bare på om noen kan svare meg på hva slags tegn jeg passer godt sammen med? Eller hvem jeg absolutt ikke går sammen med. Jeg er Stenbukk.
Gjest GreenSky Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Jeg vet ikke helt, men jeg ser for meg følgende: Du møter en lekker fyr på byen, men finner ut at han.... vannmann. Og vannmenn passer ikke sammen med steinbukk (eller gjør det det? :klø og må derfor dumpe fyren. Jeg synes du skulle la astronomi være astronomi og heller satse på kjemi.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Det finnes et forum som heter www.tarotnorge.com Prøv der.
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Det er 12 stjernetegn, og de er gruppert ild, vann, jord, luft. Som en tommelfingerregel så passer ild best med luft tegn, og vann best med jordtegn (i tillegg til de som er i ens egen gruppe). Dvs. når du er steinbukk så passer du iflg. dette best med tyr, fisk, jomfru, kresp, og skorpion, hvor fisk, kreps og skorpion er vanntegn, mesn tyr, jomfru og steinbukk er jordtegn. Men - som en annen sa: det er MYE mer enn stjernetegnet som skal klaffe for at det blir noe! Dessuten bestemmes selve stjernetegnet kun av solas posisjon da du ble født - mao. du kan ha den i steinbukken, mens alle andre planeter står i et/flere andre tegn. Selv er jeg skytte, og iflg. ovennevnte er vannmenn (som er et lufttegn) den jeg passer aller, aller best med (her kommer det med tegn som er to fra hverandre inn - de passer nemlig supergodt iflg. mine kilder). De vannmenn jeg hittil har truffet har vært noe såpekokere av rang, som jeg overhode ikke engang har hatt lyst til å bli bedre kjent med..... ;-) Så selv om jeg og er litt opptatt av dette, dropper jeg IKKE et interessant bekjentskap om han er født i "feil" tegn!
Bitte Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2004 Hihi:) Jeg legger ikke så stor vekt på det,altså... men synes er det litt gøy - og synes absolutt det har noe for seg. Men jeg lar ikke vær å gå ut med en fyr,fordi han er "feil" stjernetegn...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Jeg og mannen skal vist ikke passe sammen det hele tatt.. to ildtegn blir vist for mye.. Vi liker det, vi..
Arkana Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Jeg vet ikke helt, men jeg ser for meg følgende: Du møter en lekker fyr på byen, men finner ut at han.... vannmann. Og vannmenn passer ikke sammen med steinbukk (eller gjør det det? :klø og må derfor dumpe fyren. Jeg synes du skulle la astronomi være astronomi og heller satse på kjemi. Kunne ikke vært mer enig.
Gjest TomKrus Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Jeg vet ikke helt, men jeg ser for meg følgende: Du møter en lekker fyr på byen, men finner ut at han.... vannmann. Og vannmenn passer ikke sammen med steinbukk (eller gjør det det? :klø og må derfor dumpe fyren. Jeg synes du skulle la astronomi være astronomi og heller satse på kjemi. Hehe Jepp, best å overlate alt til kjemien. Astronomien sier uansett ikke så mye om det. Astrologien derimot..Velger uansett kjemien.
Bitte Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2004 Som sagt: Jeg velger da ikke mann utfra dette,folkens! Synes det bare er litt spennende... Kjemi er det viktigste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå