AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Vel, det blir slutt mellom meg og dama. Då vi er ganske lei begge to, men tørr liksom ikke bryte... Jeg for min del er drit lei, men gjør jeg det slutt finner hun seg en annen etter 1 veke, trust me...Då blir vel jeg ulykkelig singel. Så ulykkelig i forhold, eller ulykkelig singel? Anonymous poster hash: ef969...fea
Gjest ferale Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 (endret) slettet Endret 2. mai 2021 av ferale
aquiz Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Som ulykkelig singel så har du mulighet for å bli lykkelig i forhold. Som ulykkelig i et forhold bruker du tid på bullshit. 7
79kreps Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Altså, en holder ikke igjen på damen når en vet at forholdet er dødt i frykt for at hun skal finne seg en ny. Om du vet at hun finner seg en ny etter en uke så er hun vel ikke spesielt glad i deg, ikke mye respekt å spore da. Hvorfor holde igjen på en slik person? Ulykkelig som singel går over etter en stund, ulykkelig i ett forhold går veldig sjeldent over. 1
Britt Banditt Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Herregud, er dette virkelig et dilemma? Burde ikke være det.. Gå før det blir unger inne i bildet også, DA blir det verre å gå.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Herregud, er dette virkelig et dilemma? Burde ikke være det.. Gå før det blir unger inne i bildet også, DA blir det verre å gå. Ja, har funne meg en annen leilighet, så når den er i boks fyker jeg uuuuuut! Blir kjempe trist og miste nærheten av en kvinnekropp..fysj! Anonymous poster hash: ef969...fea
Inwe Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Singel! Og selvom du er singel behøver du for all del ikke være ulykkelig. Ja, det finnes ensomme dager, men det finnes også dager fylt av venner og sprell du antagelig ikke kan gjøre om du er i forhold
Steinar40 Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Vel, det blir slutt mellom meg og dama. Då vi er ganske lei begge to, men tørr liksom ikke bryte... Jeg for min del er drit lei, men gjør jeg det slutt finner hun seg en annen etter 1 veke, trust me...Då blir vel jeg ulykkelig singel. Så ulykkelig i forhold, eller ulykkelig singel? Anonymous poster hash: ef969...fea Hvilke gode grunner har du til å være ulykkelig i forhold? List opp alle du kan tenke på.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har vært ulykkelig i et forhold fordi jeg hadde angst for å være singel.. rimelig patetisk. Nå har jeg vært singel snart 1 år, og er faktisk lykkeligere enn jeg har vært på gud vet hvor mange år. Ja, det er litt kjipt i starten og det svir litt hvis det er sånn at hun kommer til å finne seg en ny så kjapt, men come on - helt ærlig, da er hun ikke veldig glad i deg uansett. Ikke vits å kaste bort masse tid med et menneske som ikke gjør deg noe godt når det finnes 6 milliarder mennesker på jorda. Anonymous poster hash: 3f59f...0f6
Meline37 Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Heller singel enn ulykkelig i forhold! Jeg har vært i et forhold som jeg var fryktelig ulykkelig i .. og da savnet jeg å være singel igjen.. fordi jeg hadde det så bra som singel!!!. Og nå har jeg vært singel i 10 måneder... og vil heller fortsette å være singel enn ulykkelig i et forhold igjen Endret 15. februar 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Ja, har funne meg en annen leilighet, så når den er i boks fyker jeg uuuuuut! Blir kjempe trist og miste nærheten av en kvinnekropp..fysj! Anonymous poster hash: ef969...fea Så bra! Ny kvinnekropp finner du nok skal du se. Anonymous poster hash: cdcb6...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå