Mohair Skrevet 12. juni 2014 #441 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg skal på OUL den 18. Blir veldig spennende! Gleder meg muligens mer denne gangen enn forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. juni 2014 #442 Del Skrevet 12. juni 2014 My_lady: den var jo kjempefin! Fikk du med flaskebeholder? Så den på bilde, skikkelig snasen 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 12. juni 2014 #443 Del Skrevet 12. juni 2014 My_lady: den var jo kjempefin! Fikk du med flaskebeholder? Så den på bilde, skikkelig snasen Ja, fikk med flaskeholder og stellematte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. juni 2014 #444 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvor lenge før OUL fikk dere innkalling til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. juni 2014 #445 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvor lenge før OUL fikk dere innkalling til denne? 9 uker! Men jeg var på første kontroll tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 12. juni 2014 #446 Del Skrevet 12. juni 2014 Fikk innkalling til OUL når jeg var ca 8 uker på vei. Var på tidlig UL i uke 7, så ble bestilt time da og innkallinga kom noen dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 12. juni 2014 #447 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvor lenge før OUL fikk dere innkalling til denne? Jeg fikk innkalling i forrige uke, og har time 1 juli. Legen min hadde ikke sendt henvisning selv om jeg har hatt time med han sikkert 4 ganger de siste mnd, alt var svangerskapsrelatert til og med. Jordmor sendte henvisning når jeg hadde min første time hos henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. juni 2014 #448 Del Skrevet 12. juni 2014 Fikk brev i posten 31 mai, skal 16, så ca tre uker før. Henvisning ble først sendt i uke 14 en gang Var ikke til legen før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 12. juni 2014 #449 Del Skrevet 12. juni 2014 I dag prøvde jeg meg på en Powertime. Det var digg! Et par øvelser var ubehagelige, men da fant jeg varianter. Det rare var at etter treningen, da jeg skulle dusje, da fikk jeg skikkelig kynnere eller krampeaktige følelser nederst i magen. Det varte i maks fem minutter. Er det farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. juni 2014 #450 Del Skrevet 12. juni 2014 Forløpig terminliste: Squiiillll, kan du sette meg på 5. nov istedet for 8. og studenten og ikke prøver hihi... Løvsol: Kan ikke svare deg da jeg aldri trener men jeg kan ikke tenke meg at det skal være farlig. Folk trener jo gjennom hele svangerskapet. Det skal jo bare være bra for både mor og barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 12. juni 2014 #451 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg får kynnere flere ganger om dagen, men nå er jeg stort sett sengeliggende da, så har ikke fått det i forbindelse med trening før her skjer det kun når jeg ligger på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 13. juni 2014 #452 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg trener ikke jeg heller så kan ikke svare deg på det, men merker når jeg reiser meg og bruker magemuskler (som man som oftest gjør) så får jeg skikkelig strekk av og til, og kan gjøre vondt opptil 5 minutter. Tror nok ikke det er noe farlig, trening skal jo være, som sagt, sunt for både mor og barn under svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 13. juni 2014 #453 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg måtte slutte å trene i forrige svangerskap fordi jeg fikk så mye kynnere av det. Kunne ikke engang være på gravidyoga. Ville redusert litt på aktiviteten og sett om det gav seg. Om du får mye kynnere mens du holder på så er det nok lurt å kutte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. juni 2014 #454 Del Skrevet 13. juni 2014 Hvordan føles kynnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 13. juni 2014 #455 Del Skrevet 13. juni 2014 Litt vanskelig å forklare følelsen, synes jeg. Men det er muskelsammentrekninger i livmora, så det kjennes rett og slett ut som at en muskel trekker seg sammen. Når jeg sitter/ligger merker jeg det veldig godt, jeg kjenner at der skjer før jeg trenger å legge ei hånd på magen for å kjenne etter. Jeg er litt tynn også, så når jeg ligger på ryggen buler livmora veldig ut! Jeg kjenner det stort sett bare når jeg ligger på ryggen, men det er meget mulig at det skjer ellers også uten at jeg merker det Livmora blir i alle fall kjempehard, og man kjenner liksom at noe "vokser" inni magen når livmora trekker seg sammen sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 14. juni 2014 #456 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikke vondt, men noen ganger veldig ubehagelig. Det strammer godt. Kanskje litt som å ha krampe andre steder? Etterhvert som livmora blir større blir det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. juni 2014 #457 Del Skrevet 14. juni 2014 Ja.. må vel redusere litt på aktiviteten, så får vi se. Har bare så innmari lyst til å trene. Vant til å trene hardt og intensivt 5-7 ganger i uka.. sukk ☆☆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 15. juni 2014 #458 Del Skrevet 15. juni 2014 Noen som får stikninger laaangt nede i magen, omtrent ned mot skjeden/i skjedeveggen når dere har kynnere? Jeg har hatt det mye de siste dagene, og begynner å lure på om dette er vanlig eller ikke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. juni 2014 #459 Del Skrevet 15. juni 2014 Da har jeg fått tid for OUL! 23. juli er dagen:-) Lilleløvetann; Jeg har også litt sånne stikninger, mener det er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 15. juni 2014 #460 Del Skrevet 15. juni 2014 Så bra! Spennende Jeg trodde først de bare kom når jeg hadde kynnere, men nå stikker det jo i eninga her.. Utrolig ekkelt! Var mye plaget med det igår også, men idag er det nesten verre.. Noen som vet hva som gjør at dette skjer? Blir jo så bekymra for alt nå som jeg endelig er gravid og har kommet så langt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå