sommerfuglen1982 Skrevet 7. juni 2014 #401 Del Skrevet 7. juni 2014 Gratulerer med gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. juni 2014 #402 Del Skrevet 7. juni 2014 Takk, dere ☺☺💙 god pinsehelg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 7. juni 2014 #403 Del Skrevet 7. juni 2014 Gratulerer med gutt Føler at det er et gutteår. Alle, med unntak av 1 person som jeg vet om/kjenner som enten har fått barn eller venter barn i år venter en gutt. Hadde jo en veldig sterk jentefølelse, men nå begynner jeg å tro det er en gutt, siden det bare er gutter som kommer i år I fjor fikk alle jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 7. juni 2014 #404 Del Skrevet 7. juni 2014 Vi har fått time til ordinær ultralyd! 1 juli er det endelig vår tur! Håper vi får vite kjønnet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 8. juni 2014 #405 Del Skrevet 8. juni 2014 Hehe ja samme her! Har fem kjente som popper nå, alle får gutter 😜 Deet er ikke lenge til, Lilleløvetann 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 8. juni 2014 #406 Del Skrevet 8. juni 2014 Gratulerer med gutt! Hehe, helt sprøtt hvor mange gutter det er som kommer i år! Her er det foreløpig 3 i bekjentkretsen som får gutt. Blir spennende å se hva det ender opp med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. juni 2014 #407 Del Skrevet 8. juni 2014 Var på ultralyd i dag! Fin liten gutt i magen :D ble flytta til 5. November så er 19+0 imorgen! hihihi.... Gratulerer med lille gutt :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 9. juni 2014 #408 Del Skrevet 9. juni 2014 hihihi.... Gratulerer med lille gutt :hjerte: 💜💜💜💜 taaaakk, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 9. juni 2014 #409 Del Skrevet 9. juni 2014 Nå har vi tatt første innkjøp til den lille! Herlighet for en fantastisk følelse, dette har vi ventet lenge på Vi hadde egentlig tenkt å vente litt til, men når vi fant 2pk body fra Janus til 278 kr hoppa vi bare i det! 2 body'er med 85% ull og 15% silke til den prisen er jo kjempeflott. Og vi trenger jo massevis av ullklær til den lille kommer, så da måtte vi bare kjøpe de der Har dere begynt å kjøpe inn noe til spira deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 9. juni 2014 #410 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja det er fantastisk og nesten litt skummelt, (syntes jeg iallefall) å kjøpe til første! Tror ikke vi vil vite hva det blir og vi har mye nøytralt og mye hvitt som vi brukte til lillemor, så uansett hva det blir så går de klærne videre. Eneste vi må kjøpe er en seng til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 9. juni 2014 #411 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg har lyst til å begynne nå, men føler det er tidlig.. Og alle sier at jeg ikke skal kjøpe klær fordi vi kommer til å få så mye, men herregud jeg må jo kjøpe NOE selv!!!! Gleder meg til seng- og vogninnkjøp i august/september 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 9. juni 2014 #412 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg føler det er greit å ha litt før den lille kommer, for selv om man kan få mye i gave er det ikke sikkert det er klær dere liker like godt som de som har kjøpt de Og ullklær må vi jo ha når det er vinterbarn Jeg synes også det er tidlig enda altså, men ullklær kommer nok ikke på salg igjen før vinterbarna våres ikke trenger de lengre Ei venninne av meg følte hun hadde kjøpt veldig masse klær til sin gutt som kom på denne tiden i fjor, men kort tid etter den lille kom måtte hun på klesshopping fordi det gikk så mange body'er og strømpebukser hver dag. I tillegg fikk gutten hennes nesten bare jeans og cardigan i gave med andre, og mye av det ble ikke brukt en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 9. juni 2014 #413 Del Skrevet 9. juni 2014 Så stas med gutt! Her er det ikke ultralyd før om over en måned, så det er bare å smøre seg med tålmodighet! Som flere har nevnt er det tydeligvis mye gutter som blir født om dagen, og av min vennekrets det siste året er det bare en jente av nærmere ti som har født, eller snart skal! Klarer ikke å tenke at jeg får noe annet enn gutt jeg heller! Kommer til å få sjokk om det er jente! Heldigvis er OUL lagt til noen dager før jeg skal til shoppingmekka, og siden jeg selv ikke har noen store klesbehov (gidder ikke shoppe all verdens gravidklær, liksom..), så bli det nok mye til knøttet. Hittil har vi bare kjøpt en eneste ting, og det var en liten markering etter tidlig ultralyd. Da kjøpte vi en fullstendig upraktisk body med favorittfotballaget på! Her skal man tidlig krøkes! Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe som helst mer før vi vet kjønn! Stå i mot alle de søte små plaggene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. juni 2014 #414 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg gleder meg kjempemye til ordinar ultralyd, og til å få vite kjønnet! Blir nok begrenset med shopping før det. Krysser fingrene for at jeg får time før jeg reiser på shoppingtur til London i august:-) Det vi har kjøpt er: Stokke sleepi mini (25% avslag, så da MÅTTE vi...) Litt klær fra Newbie En kosedress fra Mothercare Og så er begge bestemødrene satt i gang med strikketøyet, hjemmestrikkede ullklær skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. juni 2014 #415 Del Skrevet 10. juni 2014 Her blir det også en haug hjemmestrikket fra svigermor 😃 det er jo såå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 10. juni 2014 #416 Del Skrevet 10. juni 2014 Vi har ikke kjøpt noe enda, men har sett mye på ting Håper vi klarer å vente til etter ordinær ul. Noen som har bestemt seg for vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 10. juni 2014 #417 Del Skrevet 10. juni 2014 Vi skal ha Emmaljunga Mondial eller Edge Fineste vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. juni 2014 #418 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg er veldig i tvil når det gjelder vogn. Har egentlig alltid sett for meg en av Bugabo-vognene, men etter at jeg så den nye Stokkevognen i butikken, ble jeg litt småforelsket i denne. Den skal være tilpasset skandinaviske forhold (i motsetning til Stokke xplory), og jeg synes at den utseendemessig er veldig fin. I tillegg kommer barnet høyere opp her, mens jeg synes det motsatte er tilfelle med Bugabo. Leste også om noen som hadde testet den (på nett) og den fikk gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 10. juni 2014 #419 Del Skrevet 10. juni 2014 Yes! Da har jeg vært på tidlig ultralyd og alt så helt topp ut!:-) Er skikkelig lettet og gleder meg om mulig enda mer nå. Foreløpig termin er satt til 19.12:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 10. juni 2014 #420 Del Skrevet 10. juni 2014 Var på ultralyd i dag! Fin liten gutt i magen :D ble flytta til 5. November så er 19+0 imorgen! Gratulerer med en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå