Løvsol Skrevet 28. mai 2014 #341 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg var på fremskyndet UL i dag. Den visste imidlertid at tidlig UL var riktig, så jeg har en 16 uker gammel alien i magen ♡♡♡♡ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. mai 2014 #342 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg er nå 10+3 på vei og skal på tidlig UL neste fredag:-) (Og så klarte vi å bestille seng i helgen! Egentlig altfor tidlig, men de hadde 20% på alle senger på Babyshop, så da sparte vi en tusenlapp på Stokke sleepi mini. Den er så FIIIIN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 28. mai 2014 #343 Del Skrevet 28. mai 2014 I dag har vi bestilt billetter og hotell til London helgen vår i Juli Gleder meg kjempe mye, aldri vært i London før. Så om noen har noen tips om "must see/do" skrik ut. Vi har 2 hele dager, og det eneste som er helt sikkert er at vi skal på emirats stadium tour. Jeg var også å så på barnevogn i dag. Har jo egentlig nesten bestemt meg allerede, men gøy å se den på ekte. Er 85% sikker på at det blir Emmaljunga Mondial i grått skinn. Har også halveis bestilt meg stelleveske, venter bare til Instagram konkurransen skal avsluttes før jeg betaler. Blir en Budu babybag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 28. mai 2014 #344 Del Skrevet 28. mai 2014 Hmmm, kanskje jeg skal bestille tidlig ul. Har ikke sagt det til så mange enda, føler meg litt tryggere etter å ha sett at alt er ok. Har ei jente på snart 6 år, som har veldig lyst til å bli storesøster, så gleder meg masse til å fortelle henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mai 2014 #345 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Tar alle her tidlig ul? Hadde egentlig tenkt å vente til den ordinære, men kjenner det kan bli vanskelig.. For min del er det ikke før i slutten av juli. Dere som tok, hvor langt var dere på vei? Jeg er 9+5. Jeg var på tre tom uke 12, det er pga prøverør og tidligere hendelser i graviditeter som ikke har gått bra. Har fått OUL 16/6, da er jeg akkurat 19+0 Endret 29. mai 2014 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 29. mai 2014 #346 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg tok tidlig UL pga har mistet en gang før (MA). Ellers synes jeg det er greit å sjekke at det faktisk er liv. Når kvalmen og trøttheten forsvant sånn rundt uke 8 var det bare ømme pupper som tydet på at jeg var gravid. Ellers hørte jeg forsterlyd hos fastlege da jeg var 11+6, så du kan jo bare sjekke på neste kontroll, evt få en ekstra kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 29. mai 2014 #347 Del Skrevet 29. mai 2014 Melder meg inn her jeg og! Foreløpig termin 26 desember. Første barn, og ikke helt planlagt, så jeg er fremdeles i omstillingsfasen. Satser på at det føles mer ekte når en mage popper frem, og jeg kjenner mer til den lille i magen. Kjekt å lese hvordan dere andre har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 29. mai 2014 #348 Del Skrevet 29. mai 2014 Gratulerer :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mai 2014 #349 Del Skrevet 29. mai 2014 Navlen min har "poppet" , har fra før litt utovernavle, når jeg bøyer meg fremover og retter meg opp er det en hudflik som driver å dekker/ trekkerseg tilbake over navlen det er kjempe ekkelt. Er 16+ 3 i dag og synes den har poppet alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 30. mai 2014 #350 Del Skrevet 30. mai 2014 Navlen min har "poppet" , har fra før litt utovernavle, når jeg bøyer meg fremover og retter meg opp er det en hudflik som driver å dekker/ trekkerseg tilbake over navlen det er kjempe ekkelt. Er 16+ 3 i dag og synes den har poppet alt for tidlig Hehe, jeg er 11+0 og ser egentlig bare ut som jeg ikke orket å trene før sommeren. Litt oppblåst, og litt ubehagelig å trene den siste tiden. Tror jeg begynner å glede meg til å få litt mage istedenfor. Ellers er det vanskelig å holde graviditet skjult nå som eksamner er ferdig, og eksamensfester/utepilser er over alt. Jeg har ikke fortalt det til venner enda, så jeg skylder hardt på mangel av stipend penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 30. mai 2014 #351 Del Skrevet 30. mai 2014 Velkommen Waylay =) 12+1 og fremdeles kvalm. I forrige graviditet ga det seg på denne tiden så krysser fingrene. Enorm appetitt fremdeles, gruer meg til å veies hos jordmor på mandag, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 30. mai 2014 #352 Del Skrevet 30. mai 2014 Hehe, jeg er 11+0 og ser egentlig bare ut som jeg ikke orket å trene før sommeren. Litt oppblåst, og litt ubehagelig å trene den siste tiden. Tror jeg begynner å glede meg til å få litt mage istedenfor. Ellers er det vanskelig å holde graviditet skjult nå som eksamner er ferdig, og eksamensfester/utepilser er over alt. Jeg har ikke fortalt det til venner enda, så jeg skylder hardt på mangel av stipend penger Da jeg gikk gravid sist (også termin sent i desember - tydligvis bare desemberbarn på meg) så tok jeg et halvt års kurs fra midten av aug, da de jeg gikk sammen med på kurset fikk vite at jeg var gravid var responsen "trodde du bare hadde litt sånn,du vet, øl/is mage etter sommeren".. Så jeg fikk ikke ordentlig gravidmage før i september engang da.. Jeg har også skyldt på pengemangel når venner inviterer meg ut, eller sagt jeg har andre planer. Huff, skal bli godt å få katta ut av sekken - de tror jeg vel er konstant blakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 30. mai 2014 #353 Del Skrevet 30. mai 2014 Velkommen Waylay =) 12+1 og fremdeles kvalm. I forrige graviditet ga det seg på denne tiden så krysser fingrene. Enorm appetitt fremdeles, gruer meg til å veies hos jordmor på mandag, men men Håper det gir seg snart for deg Jeg og jordmor har blitt enig om at vi skal holde vektfokuset i bakgrunnen, og heller fokusere på at ting er innenfor "normalen". Syns det er heelt greit å ikke vite hvor mye/lite jeg går opp, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 30. mai 2014 #354 Del Skrevet 30. mai 2014 Da jeg gikk gravid sist (også termin sent i desember - tydligvis bare desemberbarn på meg) så tok jeg et halvt års kurs fra midten av aug, da de jeg gikk sammen med på kurset fikk vite at jeg var gravid var responsen "trodde du bare hadde litt sånn,du vet, øl/is mage etter sommeren".. Så jeg fikk ikke ordentlig gravidmage før i september engang da.. Jeg har også skyldt på pengemangel når venner inviterer meg ut, eller sagt jeg har andre planer. Huff, skal bli godt å få katta ut av sekken - de tror jeg vel er konstant blakk Hehe tenker jeg og blir seende slik ut. Er lang og forholdsvis slank, så for folk som ikke vet det oppfattes det nok som en ølmage bare! Gleder meg veldig til å dele nyheten. Men er første gangsfødende, så jeg utsetter det. Overnervøs for alt og ingenting! Gleder meg til å kunne slappe av og glede meg, fremfor nervøsiteten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 30. mai 2014 #355 Del Skrevet 30. mai 2014 Navlen min har ikke poppet, men det gjorde den ikke sist heller, den fløt liksom bare litt utover.. Men magen er skikkelig stor i forhold til sist. Ingen som kan tro at jeg bare er feit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 30. mai 2014 #356 Del Skrevet 30. mai 2014 Syns magen min er fryktelig stor til bare å være 11+6 i dag! Det er temmelig tydelig for alle som kjenner meg for å si det slik.... Veide meg hos legen her om dagen, og hadde gått opp rundt to kg allerede! Har hatt en del uker med sinnsyk sult, og dårlige matvaner så det er nok deler av de kiloene, eller sliter jeg fra før av med vann i kroppen, noe som har forverret seg nå uten vanndrivende... Får ikke på meg buksene mine lenger, og gleder meg til sommerskjørt og shortser med strikk i midjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 30. mai 2014 #357 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg får ikke på meg jeans lengre, og når jeg skulle ut i sola igår fant jeg bare ett skjørt som passet.. Alle shortsene er for små allerede! Klarer ikke å gå med noe som strammer over magen, da blir jeg superkvalm og får vondt pga cystene.. Må nok ta meg en liten shoppingrunde snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 30. mai 2014 #358 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg får ikke på meg jeans lengre, og når jeg skulle ut i sola igår fant jeg bare ett skjørt som passet.. Alle shortsene er for små allerede! Klarer ikke å gå med noe som strammer over magen, da blir jeg superkvalm og får vondt pga cystene.. Må nok ta meg en liten shoppingrunde snart Jeg gikk til anskaffelse av to gravidjeans i uke 12 fordi jeg ikke orket noe som klemte over magen eller eggstokkene...beste kjøpet jeg har gjort. Fine skinnypreggersbukser på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 31. mai 2014 #359 Del Skrevet 31. mai 2014 Med dette matinntaket så må nok jeg snart også til innkjøp av mammabukser. Hver gang jeg er litt sulten blir jeg kvalm, så jeg går rundt med nødlager overalt slik at jeg kan spise for å unngå kvalmen, kommer sikkert til å sette sine spor snart det.. Veide meg for noen dager siden, og vekta var heldigvis den samme (enda en unnskyldning for å bare bøtte innpå..) Må bli flinkere til å spise sunt! Vi skal ikke opprette en presentasjonstråd? Eller kanskje i det minste oppdatere terminlista på side 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 31. mai 2014 #360 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg har det på akkurat samme måte, Latersbaby! Blir plutselig kvalm, og da MÅ jeg ha noe, hvis ikke blir det bare verre:-( Nødlager høres lurt ut, hva drasser du med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå