Gå til innhold

Blowjob

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når jeg gir kjæresten min blowjobs, er det alltid så mye sæd som kommer ut. Altså mens jeg gjør det (det går ikke for ham). Jeg prøver å tørke vekk, men det kommer hele tiden og det er ganske mye. Han vet ikke selv hvorfor det er slik. Sier at det alltid har vært sånn når han har sex. Det lukter ikke og han er ikke syk. Noen som vet om det går an å gjøre noe med det? Jeg synes det er litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gir du din boyfriend blowjobs...

are you crazy, fy faen saa motbydelig...

du kan jo prove aa sette en propp i penisen til din kjekke type, eller saa maa du gaa over til aa ha jentesex eller finne en ny type!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
gir du din boyfriend blowjobs...

are you crazy, fy faen saa motbydelig...

du kan jo prove aa sette en propp i penisen til din kjekke type, eller saa maa du gaa over til aa ha jentesex eller finne en ny type!!

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok ganske normalt at det siver ut væske av penis nå man er opphisset. Dette er visst ment som en slagt smurning eller noe. Ikke noe å gjøre med tror jeg....

Men så lenge det ikke smaker noe, er det vel ikke så farlig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grusomt

Det høres faktisk ganske forferdelig ut. Tenk deg selv, Monstermagnet, hvis du skulle suge på en mann og det var klissete helel tiden: tenk deg hvordan det ville føles inne i munnen din da??!

Det er ikke så lett for enkelte av oss jenter å stille opp på alle de tingene dere gutter ønsker hele tiden. Tenk noe så absurd; å stikke en penis inn i munnen i et ansikt, for så å nesten bli kvalt bare for at mannen skal komme? Jeg brekker meg bare ved tanken...Når jeg får nye kjærester, og de forventer blowjob: glem det!

Nei, forstå det den som kan, dette med menn og sex. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det høres faktisk ganske forferdelig ut. Tenk deg selv, Monstermagnet, hvis du skulle suge på en mann og det var klissete helel tiden: tenk deg hvordan det ville føles inne i munnen din da??!

Det er ikke så lett for enkelte av oss jenter å stille opp på alle de tingene dere gutter ønsker hele tiden. Tenk noe så absurd; å stikke en penis inn i munnen i et ansikt, for så å nesten bli kvalt bare for at mannen skal komme? Jeg brekker meg bare ved tanken...Når jeg får nye kjærester, og de forventer blowjob: glem det!

:roll: Dette har da ikke kun med menn og sex og gjøre.

Det er faktisk mange av oss som liker og suge mennene våre :sjarmor: , og det er ikke sikkert at din neste kjæreste synes det er noe mer delikat og ligge med hodet mellom bena din :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Det er ganske vanlig at menn blir våte, og renner når de blir sugd, det er "kåtsaft" på samme måte som at vi damer blir våte når vi blir slikka!

Jeg gidder ikke ta den kvinnesaksgreia om at BJs er ekkelt, kvinnediskriminerende og vi blir tvunget osv osv. Mange damer liker å suge, mange menn liker å slikke, og i en ideell verden hadde anti-oralerne funnet sammen i harmoni, og sluttet å plage oss andre med at det er ekkelt og fysj og pføy!

Sug og vær glad hver en dag som går, så skal du se hvor mange nummer du får...

...sier jeg bare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulgære kvinner her

Jeg må si at jeg får inntrykket av KG-kvinnene som vulgære og ekle.

Takke meg tilde slanke Frogner-jentene med perlekjeder og mer "prippen" attitude. De er mer sexy, fordi de er tilbakeholdne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takke meg tilde slanke Frogner-jentene med perlekjeder og mer "prippen" attitude. De er mer sexy, fordi de er tilbakeholdne..

:hoho::hoho:

Synd for deg at jeg er født på frogner da :wink::sjarmor::hoho:

Regner med at du bare prøver å provosere gjest, mer moro er det lel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet du hvor vi bor, eller? Kanksje vi har på perlekjede og høye hæler når vi slår av PCen og går ut? (Don't think so, though!)

Menn som vil ha en tilbakeholden kvinne (madonna) som samtidig er hore bør søke hjelp for sin schizofreni.

Vi er ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hele poenget med KG er anonymitet og for alt du vet kan jeg være en slank vakker Frognerpike jeg, som liker å være litt vulgær på fritida :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulgære kvinner her

Vel, som mann i begynnelsen av 30-årene må jeg si jeg finner måten dere uttrykker dere på om sex vulgær.

Jeg ville aldri hatt en kvinne som snakker slik og plutseli begynner med Blowjobs...Hvor har dere fått det fra?

Det som er tingen er anstendige og ordentlige kvinner som lar oss menn erobre dem. Ikke slike frempå traktor-kvinner som her.

Jeg ønsker meg en kvinne som er konservativ, slank og som vil gå hjemme mens jeg tjener alle pengene (og det er mye). Så kan hun føde barna og jeg være far etter jobb. Mht. sex så kan vi ha anstendig sex, gjerne i misjonærstilling. Men ingen oralsex slik dere hunder holder på med. Slikker hverandre i skrittene..dere er rare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Dette blir jo bare bedre og bedre *klasker meg på mine slanke lår mens jeg ler meg ihjel*

Men hvorfor er nicket ditt "Vulgære kvinner her" når du er en mann?

Håper du finner drømmedama de ,men da ville jeg vurdert et annent nettsted en KG og den vulgære kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
Vel, som mann i begynnelsen av 30-årene må jeg si jeg finner måten dere uttrykker dere på om sex vulgær.

Jeg ville aldri hatt en kvinne som snakker slik og plutseli begynner med Blowjobs...Hvor har dere fått det fra?

Det som er tingen er anstendige og ordentlige kvinner som lar oss menn erobre dem. Ikke slike frempå traktor-kvinner som her.

Jeg ønsker meg en kvinne som er konservativ, slank og som vil gå hjemme mens jeg tjener alle pengene (og det er mye). Så kan hun føde barna og jeg være far etter jobb. Mht. sex så kan vi ha anstendig sex, gjerne i misjonærstilling. Men ingen oralsex slik dere hunder holder på med. Slikker hverandre i skrittene..dere er rare!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:trøste: lykke til! Jeg vil dessuten ha meg frabedt å bli kalt vulgær bare fordi jeg liker pikk! Jeg håper for din skyld at du får en skikkelig BJ i nær framtid, og ser lyset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Gamle Alex

:roll: Dette har da ikke kun med menn og sex og gjøre.

Det er faktisk mange av oss som liker og suge mennene våre :sjarmor: , og det er ikke sikkert at din neste kjæreste synes det er noe mer delikat og ligge med hodet mellom bena din :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Til Alex forsvar så skriver hun da vitterlig at hun liker det, og at mange liker det, ikke at hun blir presset til det?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jepp, det hadde vært kjekt hvis vi gutter også var like tørre og fine som dere jenter er... :roll:

Nei, har ikke problemer med deres kroppsvæsker. Elsker dem (noen av dem iallfall). Vulgær ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt poeng, Tom K! :hoho:

Synes ikke det er noe skittent å utføre oralsex på en mann....på et vis er det "værre" for menn.....(Takk gud ,for at de likevel gjør det for oss...! )

Jeg synes det er en utrolig sexy del av et vorspiel,jeg da....kunne ikke vært uten. Liker både å gi og få.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hunnkatt

:hoho:

Du kødder. Hvis ikke: Mulig det er en kontaktspalte på Jesusonline. Eller thaiwomen.com. Prøv også terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...